8 věcí,které mě zaručeně dokáží vytočit

Článek,který jsem si tu pro Vás nachystala je jiný než předešlé, nevztahuje se vyloženě k beauty světu, není o filmech a ani o zdraví..jedná se o takové povídací články o životě,kterých bude na blogu přibývat. Některé články do budoucna budou motivující, některé se budou zabývat spolupracemi, různá životní témata, vztahy apod. Prostě tak něco ze života. Rubrika se bude jmenovat Povídání u kávy - chci aby to bylo něco jako když jdete s kámoškou na kafčo, vínko a u toho jen tak tlacháte, vyjadřujete s aktuálním tématům atd. Doufám, že se Vám toto rozšíření blogu bude líbit. Dnešní téma bude 8 věcí/témat/otázek,které mě vždy zaručeně vytočí ať už se někdo ptá přímo mě nebo jiné osoby. Jsou to věci co mě jednoduše nemohou nechat chladnou..Tak jdeme na to. 


1.) Ty děláš blog zadarmo? Proč chválíš produkt zadarmo? To děláš určitě pro peníze co? 

Ano tyto otázky zná asi každý blogger nebo youtuber.
Prostě blogerské klišé..aneb proč by přeci někdo něco chválil zadarmo že? Jsme asi odkojení reklamou , prolezlý nedůvěrou a myslíme si , že když pochválíme v článku i toaleťák stoprocentně jsme za to dostali minimálně x cifernou částku a koupeme se v "prachách" jak strýček Skrblík a pokud ne, jsme na hlavu, protože to tak dělají přeci všichni ostatní! 


No realita a fantazie, některých lidí kolem je asi větší ne ta má. Ale hlavně blogy většina z nás nemá jako obživu , pro peníze nebo dárečky apod. Jsou to naše koníčky, baví nás fotit, diskutovat o "blbinkách", milujeme vaše komentáře ( až na ty haty :) , milujeme psaní apod. Prostě koníček jako každý jiný. Nebo ptáme se my Vás snad na otázky typu - A to jako chodíš běhat do Stromovky zadarmo??!! A dáváš to na Instu s umístěním? To je divný, že ti za to někdo neplatí! To je reklama na park, to bych si nechala zaplatit. ...Asi by Vám to přišlo dost na hlavu že? A stejně tak nám z  ní divně Vaše otázky. 

2.) Tobě někdo poslala něco zadarmo ? 

Tak pozor na tohle jsem asi hooooodně choulostivá!A občas to neslyším jen z okolí, z komentářů,ale i přímo od firem,které by rády zahájily spolupráci!! Jako WTF? Jak zadarmo? Ono se to samo nafotí, samo vyzkouší, samo si napíše článek a samo se to propaguje na blogu,FB, IG ?? To asi ne , že? 


Ano blog nás baví psát zadarmo a nepotřebujeme k tomu spolupráce,ale upřímně jsou příjemnou odměnou, bonusem a pokud jsou přijímané s rozmyslem proč ne. Ale rozhodně produkty nejsou zadarmo, pro firmu je to velmi výhodná reklama a to ať už produkt pochválíme nebo ne, i špatná reklama je reklama že? Takže firma sice poskytne produkt, za který neplatíme v bankovkách, ale bohatě za něj "zaplatíme" propagací, profi fotkami apod. Stojí to mnoho času za který by museli oficiálně zaplatit reklamním agenturám, mediím apod. A upřímně kdo z Vás si něco koupíme na bázi obyčejné reklamy v telce nebo časáku,když ví, že to je opravdu zaplacené? A kdo z vás si radši koupí něco po přečtení uživatelské recenze na blogu? Já rozhodně patřím do druhé skupiny, takže ne, není to zadarmo, nás to stojí čas a oni dostanou zaplaceno formou kvalitních článku, takže je to spolupráce a ne dárečky, ty dostáváme od kamarádek, maminek apod. Ty po nás za to recenzi nechtějí :) 

3.) Kdy budete mít svatbu? Vy jste pořád jen zasnoubení? Ty nechceš svatbu? 

Teď trochu odbočíme od blogu na osobní vlnu. Tyto otázky dostávám nejen já ,ale i mé kamarádky a určitě i hodně z Vás. A rozhodně se nás neptají jen rodiče, sourozenci, kamarádky , známé ,ale s klidným svědomím i kolegyně a lidé ,které vídáme jednou za uherský rok. 


A přitom je to velmi osobní otázka, protože odpovědi mohou být různé. Mohou být povrchní, mohou být velmi bolestivé nebo skrývají mnohem závažnější důvody než je milé svěřovat kde komu. Na rovinu lidé,kteří se zeptají upřímně jen se zájmem jednou za čas beru, to člověk pozná,ale mnohem častěji to jsou rýpalové, drbny a lidé,kteří doufají , že Vám touto otázkou ublíží. Důvodů proč lidé svatbu nechtějí může být mnoho- nechce partner, nechtějí oba, nemají na to finanční prostředky, neuznávají svatbu, rodiny si to nepřejí a já nevím co všechno. A vážně si myslíte, že máte právo se v těchto věcech šťourat? Já se na tyto otázky pokud na to nepřijde vyloženě řeč neptám, nepřijdou mi taktní. Je to každého věc a respektuji to, nemám potřebu zabývat se tím. A dokola mě nebaví na tuto otázku ani odpovídat, jelikož jsme s přítelem téměř 13let spolu a z toho velmi dlouho zasnoubení, nějak nemáme potřebu posunout to dál, nic nás nenutí, jsme šťastní tak jak to je a já netoužím po kočáru, vlečce až za roh a 300 hostech ..takže až to přirozeně přijde tak to přijde. Takže pro ty z vás co jim tato otázka leze na nervy, vykašlete se na to a řekněte nevím a oni Vám dají pokoj :) 

4.) Kdy už budeš mít děti? Nemládneš! Vy děti nechcete? 

Další super otázka, možná nejlepší ze všech. Jakmile totiž žena v naší společnosti překročí věk 25 let už se nenápadně začnou rojit otázky,ale je to sem tam ...pak je Vám 28 a otázek přibývá...pak je vám 29 a všichni nutně potřebují vysvětlení a když je vám skoro 30 ptá se Vás už i paní v sámošce při prodeji rohlíků. 


Jako double WTF!! Co je komu do toho? Co když se zeptáte ženy,která děti mít nemůže? Je neplodná, její muž je neplodný, už se xlet snaží otěhotnět, potratila, dítě jí umřelo nebo prostě jen děti nechce ona nebo partner, nebo oba? Co když nemůže najít vhodného otce, není šťastná ve vztahu apod. ? Nepřijde Vám absolutně nemístné se na toto ptát? Jedině kdo na to má jednou za čas právo je tak maximálně nejbližší rodina a nejlepší kamarádka. Tohle je rozhodně věc s kterou můžete dotyčnému moc ublížit a ano většina lidí to dělá s tímto záměrem. Dále jsou tu moralisté, maminky co už děti mají a přijde jim divné a sobecké, že vy jako dětmi opovrhujete,když je nemáte. Dále maminky,které by rády byly babičkami apod. 

Ale ruku na srdce tohle je věc pouze dvou lidí - partnerů nebo manželů - nikoho jiného. Nebo Vám opravdu přijde , že pořídit děti je jako koupit si nové boty? Líbí se Vám, chcete je ,ale když nebudou vyhovovat a budou tlačit tak je vrátíte? Asi ne že? Díte je obrovský krok, velký závazek a zodpovědnost. A kdyby k tomu takto přistupovalo více lidí nemáme plné dětské domovy a kojenecké ústavy. 

Člověk to tak musí cítit a je jedno kolik mu je let, někdo to cítí v 18ti a jiný klidně ve 40 letech. a argument - už jsi stará - je mimo mísu, je to věc té ženy pokud to teď necítí tak si přeci dítě pořizovat jen vzhledem k věku nebude ne? To je trochu ujeté. Občas takové nemístné řeči má i gynekolog...aneb naposledy mě dostala gynekoložka,která zaskakovala za mou velmi hodnou a empatickou doktorku. To si tak sedíte s nohama do praku , paní vyšetřuje a přitom vám říká uvolněte se...tak jo snažíte se nemyslet na to , že mezi nohama máte cizí ženskou..a ona na Vás vybalí " Vy už asi děti nechcete že?!"..No v tu chvíli se mi stáhli i půlky a může být ráda, že jsem jí "nespolkla" vyšetřovací nástroj...jako cože, nějak jsem nepochopila, něco mi tam dole snad chybí? Vypadli mi omylem cestou sem vaječníky nebo co? "Proč se ptáte paní doktorko? Něco v nepořádku?" Vykoukne na mě a povídá s ledovým klidem " No už jste dost stará, takže už asi děti nechcete! Je Vám skoro třicet takže už asi ne že?" Teď jsem nevěděla jestli se smát nad neurvalostí otázky nebo si zaklepat na čelo. " No teď ještě ne,ale třeba za rok za dva,ale asi dítě plánujeme , asi jedno. " Na to se na mě podívá a moralisticky odsekne " Aha, takže jedno. Dvě už by byly jako moc jo? Hmm. Tak si slezte a oblékněte se." No tak jo , příjemně jsme si paní doktorko popovídali že? Taky jsem Vás ráda poznala a můžu mít já otázku? Máte pravidelně sex? Asi ne že? Jinak byste byla asi milejší...Takže ano nepříjemné otázky tohoto typu můžete VZHLEDEM K VĚKU čekat opravdu všude...možná za chvilku i od pošťačky, autobusáka apod. Takže moje rada závěrem kašlete na to , už ani neodpovídejte , usmějte se a řekněte , že si ho objednáte na ebay až bude třeba :)

5.) Ty máš psa místo dítěte! Nezapomněla jsi , že pes je pořád jen pes? 

Plynule navážeme na druhé téma alias děti. My doma máme pejska , miluji zvířata a psi jsem měla od malička, takže bylo nemyslitelné, že bych mohla být bez psího společníka. Psa ( nebo samozřejmě jakéhokoliv mazlíčeka ) beru jako člena rodiny, mám ho ráda, když mu něco je ,trápí mě to a snažím se mu pomoct, když je veselý tak z něj mám radost apod. Prostě zvířátko si většina z nás pořizuje s láskou a tak by to mělo být. 

Pak tedy nechápu ,když vám někdo řekne , že se PSEM zacházíte jako s dítětem, že to přeháníte nebo že ho moc prožíváte a , že je to kvůli tomu, že nemáte dítě! Tak to je pak opravdu konec a vidím rudě!! Samozřejmě , že pes není dítě, taky se ho nesnažím nakojit, přebalit a ani ho neučím násobilku! Ano pes je pes, ale znamená to snad něco méně. Znamená to, že když bude mít kašel bude mi to jedno protože ,když je psovi blbě není to podstatné? Když zakašle dítě je normální jet k lékaři,ale psa nechám pojít ve sklepě? Znamená to, že když čtu složení konzervy , že mi hrabe? Že mu koupím dobrý psí šampon místo kopřiváku za třicet korun, že jsem divná? 


Tohle mi přijde prostě ujeté, proč bychom se ke svému zvířátku měli chovat hůř než k sobě navzájem? Pořídili jsme si ho s láskou, tak se tak k němu budu i chovat. A pokud ho nebudu oblékat do hadříku za x tisíc, lakovat mu drápky a číst mu pohádky tak pardon,ale rozhodně nemám psa místo dítěte a nechovám se jako pošuk,ale chovám se zodpovědně a dávám zvířeti stejnou lásku jako lidem, nejsou něco méně, je to jen jiná forma života stejně hodnotná jako ta naše. A když někoho miluješ není co řešit ne?:)) Takže až Vám někdo toto řekne, jen ho politujte protože asi nikdy nikoho a nic tak nemiloval a to je škoda....No jo Voldemort taky nikdy nepozná sílu lásky :) 

6.) Ty čteš a sleduješ Harryho Pottera? Dyť je to pro děti. 

Ano čtu, ano sleduji a ano je to moje "úchylka" a rozhodně se za to nestydím. Není to jen knížka pro děti, je tam i mnoho moudra, kouzel a prostě mě to baví...Taky se neptám proč sledujete Ordinaci v růžové zahradě, kde se Petr nebo Pavel opět dají dohromady s Karolínkou od vedle a Olga neudělala na jedničku test nebo operace nedopadla. Taky se neptám proč koukáte na horory, kde jsou hektolitry krve a lidé křičí bolestí. Nebo proč sledujete fotbal?:) Takže asi tak.


7.) Proč nejíš ve fastfoodu nebo v jídelně si jako namyšlená nebo snob? Proč nakupuješ tak drahé potraviny, trochu snob že? 

Tak tohle je další pecka...jako asi takhle miluji jídlo a ráda jím a ochutnávám kvalitní potraviny. Za dobré jídlo opravdu nepovažuji mekáč, kfc nebo hotovku v zaplivané hospodě na rohu. Já chci aby jídlo krásně vonělo, bylo dobré, abych byla schopná identifikovat suroviny a aby nebylo týden staré. Nevydělávám tolik abych platila za něco čím si spíš ublížím a jen zaženu hlad. Je to každého volba. Já si radši dám zdravý chlebíček, tousty nebo polévku za které zaplatím o 20-50 korun víc ,ale vím že mi po něm bude zle, že se nebudu kroutit na záchodě a prosit boha o pomoc aby ukončil mé trápení. Každý máme jiné priority za které utrácíme a investice do mého těla není snobství ,ale volba. Ale pro mnohé z vašeho okolí je lehčí říct, že jste snob, jinak by se totiž nad tím museli zamyslet a sami se cítit špatně ,že se takhle stravují a nelíbí se jim , že vy jim ukazujete jak by to měli dělat lépe. 

8.) Ty chodíš do knihovny? 

Toto je většinou proneseno opovržlivým tonem a s odporem,jako něco co se fakt nedělá ,jako to už bych asi mohla vybírat popelnice. Protože do knihovny chodí jen chudí studenti, důchodci a bezdomovci...Já osobně do knihovny chodím asi od první třídy a rozhodně dokud budu schopná se tam i jako babička dobelhat tak na tom nic měnit nehodlám. Pražské knihovny jsou jednat na skvělé úrovni a hlavně knihy miluji a nejsem tak bohatá abych mohla vyhazovat peníze za špatné knihy. Takže pro mě je skvělé si knihu nejprve půjčit, začíst se do ní a poté se rozhodnout jestli je to pro mě zamilovaný kousek co mi doma nesmí chybět nebo ji jen ráda vrátím. 


Takže tohle jsou věci ,které mě osobně nejvíc vytočí. A jaké jsou ty  vaše? Třeba jsem na něco zapomněla :)

Komentáře

  1. Tak otazky na svatbu me pomalu zacinaji taky stvat. S pritelem jsme ted meli sest let a prijde mi, ze otazek na toto tema pribyva. Vlastne celkove jsou lidi neskutecne zvedavi :D
    A Tvoje doktorka me teda pobavila, to uz je vylozene drze :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo svatba každého zajímá a možná ještě mě napadlo i to jak každý automaticky počítá, že když nějaká svatba bude , bude pozvaný :)

      Vymazat
  2. Máš pravdu Jani, a pro single lidi - jaktože nikoho nemáš? Taková šikovná holka... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi udělám pokračování o tom jaké otázky jsou klišé i u jiných, protože tohle je přesné :D

      Vymazat
  3. Ooooo, presne... s každou jednou sa stotožňujem. Blog, deti :D, len miesto svadby sa ma ľudia pýtajú - Ty stále nemáš chlapca? Moja odpoveď je už zopár rokov rovnaká - Nie, mám dievča a som šťastná :) A ešte nesmiem zabudnúť na vetu - Ty neješ mäso? Čo vlastne ješ? :D

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to je mi jasný, jakmile je člověk vegan nebo vegetarián , tak vlastně nejí :)) Dobrá otázka na druhé kolo :)

      Vymazat
  4. Pěkný článek, těším se na další :) Ta historka s doktorkou je síla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo doktorka zaperlila :) Ona pak ještě pokračovala v teorii , že menstruace je přežitek apod. Byla celkově dost hustá :))) Další článek bude asi na stejné témě jen pokračování :)

      Vymazat
  5. Super clanek, v nekterych bodech to mam stejne, hlavne ohledne blogu :-D
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  6. Super clanek, v nekterych bodech to mam stejne, hlavne ohledne blogu :-D
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky , jsem ráda, že se ti líbí :)

      Vymazat
  7. Milá Jani, druhý bod znám i já docela dobře a taky mě rozčiluje, jaképak 'zadarmo', balíček za tisíc a den práce kolem toho... spíš hodně laciná reklama pro firmy a e-shopy. Přesto jsem ráda, že mám sem tam příležitost vyzkoušet takto více produktů. Tvůj článek na téma spoluprací by mě jistě potěšil, věřím, že ho dokážeš dobře zpracovat.
    Co se týká sedmého bodu, tak tomu rozumím úplně, mě hodně štve, že mě někteří lidé dokonce dohánějí až k takovým pocitům studu, že kupuji těstoviny a rýži za stovku a na stůl dávám sobě, muži i rodině co nejkvalitnější jídla ze surovin tak dobrých, jaké jen můžu sehnat/vypěstovat a jaké si můžeme dovolit, namísto aby se zamysleli nad svými návyky - levné a hodně, klidně řízek po čtyřech dnech v lednici, nahnilé ovoce, mohla bych vyprávět.
    Bezva rubrika, pa, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, při pročítání komentářů mě teď ještě napadlo, že mě HODNĚ štve, když mi lidé říkají, kolik bychom měli mít s mužem dětí. A to dokonce i maminka a tchýně! Teď máme dvě dcerky a když mezi řečí mluvím(e) o třetím anebo dalších či případném synovi, hned slyšíme, kolik tedy jakože BUDEME těch dětí mít a jak je budeme živit. Za chvíli asi začnu odpovídat něco ve smyslu kolik? Aspoň tři holky a tři kluky... snad dají pokoj. ;)

      Vymazat
    2. Přesně tak, zadarmo mě nejvíc vytočí,když použije firma, to ani spolupráci nenavážeme a poučím je , že pokud to budou prezentovat takto chytnou se jim maximálně blogerky začátečnice, co se v blogosféře rozkoukávají, že rozhodně zadarmo to teda neposílají. Jojo u nás to je podobné, třeba slovo Marks and Spencer je jako něco co se nevyslovuje nahlas, protože jinak je člověk snob a povrchní magor. Nebo slovo Country Life, vždyť to je jen pro vegany ne?:D Jojo to je taky fakt,když někdo chce buď jen jedno je špatný a když víc dětí je taky špatný. Prostě to nelze asi dělat dobře :)

      Vymazat
  8. Perfektní článek! První dva body, svatá pravda, nicméně moje okolí rychle pochopilo, naštěstí. Další dva body, já to znám z opačného úhlu. Ty chceš dítě? Cože? Vždyť jsi z moc mladá! Zničíte si život! Užívej si, ať jednou nelituješ... Co je komu sakra si toho! Co když jsem vážně nemocná a doktor mi řekl teď nebo nikdy? Co když už jsme o dítě dvakrát přišli a tak se zoufale snažím otěhotnět znovu? Někteří lidé jsou bezcitní a přesně jak píšeš, předtím než se zamyslí, chtějí jen drby a soudit druhé... Aby bylo o čem si povídat. Na takové lidi já už kašlu a můj blízký okruh jsou pouze normální lidé s rozumem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to je fakt, že když se žena rozhodně mít dítě zase naopak nezvykle brzo na dnešní dobu je taky jak ufo :) Jojo já tyhle lidi vyřadila ze života taky, ztráta energie,ale v práci a občas se jim člověk nevyhne.

      Vymazat
  9. Otázky ohledně svatby a dětí bohužel neberou nikdy konce. Jakmile se člověk vdá, hned se lidé neomaleně ptají, kdy bude dítě. Jakmile má dítě a skončí šestinedělí, všichni se začnou hloupě ptát, kdy bude další dítě!!! Věřím, že kdybych měla pět dětí, hlupáci se stejně budou ptát, kdy bude další. Nejlepší je tohle ignorovat od začátku a ode všech kromě partnera.
    PS Neumím si představit život bez knihovny a nechápu, proč se tomu lidi diví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tři dny zpět na mě známá koukala jak na blázna, když jsem nesla tašku s pěti knížkami z knihovny, měla až vyděšený výraz , asi se bála , že je chytrost nakažlivá :)

      Vymazat
  10. Mňa najviac "dojíma" téma detí. Keď som doma pred rodičmi povedala, že by som v budúcnosti chcela mačku, pozerali na mňa ako na pošahanú. Že veď sa neviem starať ani o kvetiny, kde to ešte o zviera :D A v rámci rovnakého rozhovoru mi začali radiť, aby som mala radšej dieťa. Lebo to je oveľa menšia zodpovednosť a záväzok evidentne :D Čo sa človek nové nedozvie. Vždy sú to také rovnaké rozhovory keď mi tvrdia, že to či (ne)chcem dieťa je úplne na mne, oni mi do toho nič nevravia...ale keď nebudem mať dieťa, tak to budem ľutovať a vymre ľudstvo asi :D No nie je nad toleranciu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jsi mě pobavila :D No jo kočka je fakt zápřah, takhle slon, to je v pohodě nebo pět dětí to se dá,ale kočka ...no nevím jak to zvládnout :)) Jojo párkrát jsem nahlas řekla , že třeba děti nebudeme chtít vůbec , že kdo ví. a to bylo jak říct, že jsem milovník Hitlera! Jako cože? Asi svět závisí na mém porodu..a to jsem myslela, že je čím dál tím víc lidí a málo surovin, asi to čtu nějak blbě ty informace :)

      Vymazat
  11. Jani super článek :-) musím se smát u něčeho a je to tak, málokdo se ptá za účelem toho, že se opravdu upřímně zajímá, většinou jsou to jen rýpalové.. s blogem až takově zkušenosti nemám, ale věřím tomu, že i když si produkt třeba nekoupíš, že to zadarmo určitě není!:) no já si pořídila pejsky dva, než jsem měla miminko, jsem i zasnoubená, vždy jsem si říkala, práce,svatba a pak mimi no a pak to bylo všechno úplně jinak :D na otázky typu a budete se brát když si těhotná? a jejej no když už se stalo tak si to asi necháte co... jakože WTF!? My ale plánovali miminko..!! některý lidi by zasloužili... Co se týče věku ohledně dětí, svůj názor na to mám, ale je to jen a jen můj pohled, nikomu ho necpu a určitě se hloupě neptám lidí, kdy plánují děti :) Přesně jak jsi to napsala,každý to má jinak a ne vždy je to jeho svobodná volba, někdy to prostě nejde tak jak bychom chtěli, takže i když nesdílím názory ostatních, respektuji jejich volby, jsou to jejich životy a každý si musí vše udělat dle sebe :) Fakt super článek!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a u tý gyndy jsem se teda fakt pousmála - to mi jako vypadli vaječníky..? :D nevím jestli se doktorce smát nebo brečet, fakt divná to doba... do mě takhle hučela gyndařka při potvrzení těhu, že bych se fakt měla vdát, protože je BLBÝ mít jiný příjmení než dítě!! a ať si to udělám jen se svědkama protože mi to každej stejně pomluví... no fuj, už chodím jinam...

      Vymazat
    2. Moc díky Peti :) ty jsi na tyhle články odborník, já jsem zelenáč :) Já taky měla plány v 15 nebo 18 letech, jako svatba určitě do 25let , pak do 30ti dvě děti, domek s malinovým keřem a dva psi , ideálně obří jako rotvajlery. A chlapa s modrýma očima a extra tmavým hárem..No mám chlapa s modrýma očima a skoro blond vlasy, buldočka, krásný byt, svatbu a ani dítě zatím nechci a jsem fakt šťastná :) Takže zásada číslo jedna - neplánovat nic a nikdy :) Teda ta tvoje gyndařka je taky hustá, teda je dobře že jsi jí vyměnila :)

      Vymazat
    3. Ještě co se týče věku a dětí, ano je lepší mít děti dřív, naše těla jsou tak uzpůsobena, člověk má víc energie, rychleji se hojí a celkově je to výhodnější, protože když je dítě dospělé není rodičů 210 let :D Ale i když mozek toto chápe, nejdůležitější je to tak cítit , že to teď má být, že to člověk chce. Nejhorší je mít dítě z donucení , z rozumu..dítě má být z lásky a z přesvědčení, že ho moc chceme. a to musí cítit takto jen ti dva a ne do toho kecat všichni kolem.

      Vymazat
  12. Hezky napsáno, s gyndou jsi mě pobavila, to je až neskutečné, co někteří lidé vypustí z úst...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo občas má člověk pocit jestli se mu to nezdá :)

      Vymazat
  13. Velmi pěkně napsané a souhlasím, hlavně s tím jídlem. Já to vidím v práci, jaké svačiny tam kolegyně a kolegové baští, to je děs. To je majonézový salát, Májky, salám většinou takový ten nejlevnější naplněn nejspíš vším jenom ne masem, všechno do sebe nahážou za 5 minut a jdou kouřit. Já si potom dám ovčí jogurt a polovina se diví jak to mohu jíst, no a skladník(v práci) se na mě kouká jak kdybych byla to nejrozmazlenější dítě že si to mohu dovolit koupit. Chodit do knihovny je spíš pokrok, když půlka národa nečte. Pes je možná občas lepší než mít dítě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) U mě dostávali záchvaty když jsem vytáhla tyčinku s nápisem Raw :D To jsem byla jak ufo. Nebo když jsem přitáhla salát s quinou, cože to jako je?? A pak to každý chtěl ochutnat a sežrat mi to :D

      Vymazat
  14. Zajímavý článek :) Do knihovny chodím a Harryho můžu kdykoli, ale zatím se mě na to nikdy neptal, spíš se cítím hrdě, když řeknu, že chodím do knihovny i s dětma :-)Otázky o dětech mě taky dříve vytáčely, ale to jsem právě děti chtěla a ještě neměla. Ono vlastně když tě nějaká otázka naštve, tak vlastně píchne do citlivého místa, které člověk třeba nemá vnitřně vyřešené, a možná o tom ani neví. Mě teď vadí otázky např. proč nechodíme s dětmi tam a nejezdíme onam ... Jsou fakt situace a místa, kterým se vyhýbáme, protože prostřední klučina je hrozný divočák a na oběd v restauraci s ním fakt nervy nemám :-) Ale já bych chtěla chodit všude a pak mě takové otázky vadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že článek zaujal. Já to asi tak necítím, že by to bylo píchnutí do živého, spíš mě to naštve jelikož mám pocit, že se furt musím obhajovat, vysvětlovat a to mě nebaví, takže už to nedělám.

      Vymazat
  15. Super článek :) Mně dokáže vytočit hlavně bod č. 5 a spousta dalších věcí, týkajících se psů nebo jiných zvířat. Proč by měl být člověk něco víc než zvíře?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky