10 nejlepších produktů pod 200kč

Dnes to budou tipy na levnější kosmetiku a to konkrétně s limitem 200Kč...upřímně myslela jsem si , že toho mám doma do této cenové kategorie mnohem víc,ale zjistila jsem , že tedy rozhodně ne..takže to bylo trochu těžší. Zařadila jsem zde pouze věci ,které jsem si pořídila opakovaně a dám za ně ruku do ohně. Tak jdeme na to..

1-Zázračný šampon pro boj s lupy od TCM
Tak ten tu rozhodně nesmí chybět , cena je 175,- a rozhodně pokud už si nevíte rady co si na hlavu napatlat abyste se lupů zbavily doporučuji přečíst celou recenzi zde a určitě vyzkoušet. U nás doma už máme načaté druhé balení a přítel si ho nemůže vynachválit.



2-Koupelová sůl Natura Siberica
Obří balení 700g za 119Kč je super cena, dobré složení, jemná vůně a nevysušuje, takže co chtít víc? Myslím, že i jako dárek rozhodně neurazí a do vany stačí menší množství. Opět u nás stálice.
Odkaz na článek zde. 


3-Sprchové krémy Weleda
Rozhodně nejlepší sprcháče vůbec nic je nepřekoná, krásné složení, vůně a hydratují jako žádné jiné. Vím, že ofiko cena je lehce nad dvě stovky,ale extra často na ně bývají akce ,kdy vyjde cca 180-190,- takže je sem chci rozhodně zařadit, já sama si je nekupuji nikdy za plnou cenu,ale vždycky čekám na akce. Recenze zde. 


4-Krémy na ruce Sportique
Nejen, že mají absolutně nádherné obaly,ale jelikož stačí maličké množství vystačí vám krém pravdu na hodně, hodně dlouhou dobu! Opět moc pěkné složení a cena vždy do 190,- takže jak pro Vás tak jako dárek pecka. Víc o nich zde. 


5-Dermacol oční maska
Tyto jednorázové oční masky jsou pro mě závislost, miluji je od všech firem,ale nejlevnější vyrábí Dermacol za 199,- a jsou pro mě absolutním relaxem, zvlášť teď v létě! Krásně hydratují, zchladí pokud je máte v lednici a jemně vypnou vrásky. Za mě top za tyhle peníze, více zde. 


6-Pudr healthy balance od Bourjois
Tenhle pudr je moje láska, přes eshopy seženete do dvou stovek, vydrží dlouho, krásně voní , jsou jemně namleté a dokonale rozjasňují. Můžete použít jak na makeup tak klidně i bez něj a efekt je moc pěkný, mám doma ve dvou odstínech a už několikáté balení, takže moje pudr stálice. Vše o pudru si můžete přečíst v recenzi. 


7-Saloos Mátová voda
Tohle prostě na léto nutně potřebuji, máta probere, ochladí a díky alkoholu mi to pomáhá i trochu vstřebat pocení v těch největších vedrech, na tuhle vodičku tedy nedám dopustit a už mě xkrát zachránila od přehřátí v mhd a neleknutí smrady. Stojí pár korun a rozhodně jí sežnete již na víc místech. Celý článek zde.


8-Bio český krém
Doufám, že je pořád do dvou stovek, měla jsem celkem dvě balení a určitě časem koupím znovu, nebyl vůbec špatný, krásná vůně, příjemný na pleti takže určitě kouknete na celý článek ať víte co od koupi čekat.



9 - Balea ochranný sprej
Tento sprej si myslím, že se směle vyrovná i dražším značkám a vůbec není špatný, cena myslím dokonce do stovky. Pěkně voní, nezatěžuje vlasy a je zde uvedeno i do kolika stupňů vlásky před teplem chrání. Takže v tomto si myslím, že dm drogerie zabodovala. Celá recenze zde. 


10-Hristina sprchové gely
Všechny sprchové gely téhle značky prostě voní absolutně božsky, sice nejsou tak výživné jako Weleda,ale pokud na tom tak netrváte a chcete provonět nejen sebe,ale celou koupelnu tak tohle je bomba :) Info zde. 


Tak deset top do dvou stovek máme za sebou, doufám, že se Vám dnešní článek líbil a zítra zase klasická recenze :)


Komentáře

  1. Tú mätovú vodu sa chystám vyskúšať.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Se sprchovými krémy musím než souhlasit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sůl od NS rozhodně musím mít :) Já jsem takový lachtan, že ji užiji. Bio český krém mi nesedl, zkusila jsem, ale příště nekoupím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky