Tekutá rtěnka 100%Pure

Pokud hledáte báječně voňavou přírodní rtěnku ,kterou budete chtít nosit denně díky báječné vůni , tak je dnešní recenze něco pro vás :) Aneb na testování se mi dostala Tekutá rtěnka Lip Caramel v odstínu Ganache od značky 100%Pure, která dováží na náš trh překrásnou dekorativní a pečující kosmetiku jen toho nejlepšího složení. Již jsem od téhle značky měla možnost vyzkoušet nějakou tu pleťovku a obzvláště jejich Kávový oční krém na kruhy pod očima je u nás doma stálice, kterou asi už nic nenahradí! Také velmi dobré jsou i jejich makeupy, které jsem kdysi měla. Ale tekutou rtěnku jsem ještě nezkoušela, takže volba byla jasná, teď jen vybrat odstín. Chtěla jsem něco spíše neutrálnějšího,ale přesto ne úplně nude. Takže jsem zkusila objednat odstín  Ganache a trefila jsem se skvěle!! Balení je krásné , elegantní a vkusné, je vidět, že se nejedná o nějakou levnou kosmetiku za pár kaček,ale krásku do mé sbírky. Odstín je něco jako karamelová starorůžová, prostě pro překrásný odstín pro běžné nošení.


Líbí se mi, že rtěnka je 100% přírodní, 100% vegan, tedy bez živočišných látek a samozřejmě netestovaná na zvířatech. Rtěnka by neměla vysušovat,ale naopak rty krásně hydratovat a pigmentace by měla být výrazná a intenzivní. Má krémovou konzistenci a vysoké krytí, takže žádný transparentní lesk. Pigmenty jsou zde díky semenům z keře achiote a ovoce. Výživu zase dodají oleje jako bambucké máslo, olej z granátových jablíček, kakaové máslo, rakytníkový olej a mnoho dalších viz složení.

INCI:
Achiote Seed, Punica Granatum (Pomegranate) Seed Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Butter, Pigments / Extracts of Red Prunus Cerasas (Cherry), Rubus Idaeus Fruit (Raspberry), Vitis Vinifera Fruit, (Cabernet Grapes), Punica Granatum (Pomegranate), Vaccinium Angustifolium (Blueberry), Rubus Fruticosus Fruit (Blackberry), Theobroma Cacao (Cocoa) Skin, Prunus Persica Fruit (Peach), Nigrum (Blackcurrant), Vaccinium Myrtillus (Bilberry), Apricot, Turmeric and Theobroma Cacao (Cocoa), Hippophae Rhamnoides (Sea Buckthorn) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Tocopherol (Vitamin E), Vegetable Glycerin, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Rosmarinus Officinalis (Rosemary), Origanum Vulgare (Oregano), Thymus Vulgaris Flower/leaf (Thyme), Natural Flavors, Oryza Sativa (Rice) Starch.



První kromě obalu vás po otevření zaujme vůně, je to něco co byste spíš nejraději snědli :)) Výrobce uvádí vůni po vanilce a karamelu ...já cítím spíš nějaké pralinky, čokoládu s kapkou kávy, prostě božská vůně, která je intenzivní při nanášení a poté je samozřejmě jemně cítíte dokud máte rtěnku na rtech, což pokud se vám vůně líbí je výhodou a pokud ne ,naopak záporem. Ono u kosmetiky,která je složená z olejů, éterických olejů a ovoce je prostě vůně jasná, nemůže se jednat o něco neutrálního a je třeba s tím počítat. Pro mě je aroma rtěnky rozhodně bonusem, je to božská dobrota na rty :) Rtěnka je tedy ve formě "leskového" aplikátoru s kterým se jednoduše a krásně nanáší. Barva je opravdu vysoce krycí a intenzivní! Je tedy potřeba přesné ruky, jelikož přetahy vidět budou, takže žádný lesk/rtěnka někde v mhd bez zrcátka :) Barva na rtech krásně drží a přežije i nějaké to pití. Jídlo ani omylem, ale s tím mají problémy všechny tekuté rtěnky, lesky a i většina klasických rtěnek. Nic co bych považovala za mínus. Rtěnka se ztrácí ze středu a zůstává intenzivnější o maličko více na krajích rtů. I když ji na rtech už vůbec necítíte ,nádech po ní zůstanetakže je vidět jak hodně je pigmentová, což je skvělé! Co však vidím jako mínus je fakt, že se u slečen či dam,které na to trpí, bude lehce rozpíjet na okrajích. Takže rozhodně doporučuji konturovací tužku, pokud na to netrpíte vystačíte si jen s rtěnkou , já musím použít konturovací tužku , aby tenhle krásný , výrazný odstín zůstal tam kde má a nekazil mi dojem rozpíjením do stran. ale upřímně já na rozpíjení trpím kromě tuhých rtěnek všude. 


Co se týče pocitu na rtech - rtěnka vůbec nelepí, nestahuje a je velmi příjemná, taková sametová. Máte pocit, že máte "nakrémované" rty a to je strašně moc příjemné :) Ten pocit je skvělý. Rtěnka vůbec nevysušuje,naopak bych řekla, že o rty pečuje. Takže za mě rozhodně dobrá investice a s konturkou mohu vřele bez obav doporučit. 


Shrnutí:
Plusy:
+ překrásná vůně
+ přírodní složení
+ krásný jednoduchý design
+ intenzivní pigmentace
+ delší výdrž než u běžných tekutých rtěnek nebo lesků
+ nevysušuje naopak o rty i pečuje
+ krásný výběr odstínů

Mínusy:
- lehce se rozpíjí , u někoho tedy bude nutná konturovací tužka

Děkuji zastoupení 100%Pure za poskytnutí krásné rtěnky k testování. 

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. krásna farba! pri takýchto produktoch sa bojím práve tej lepivosti na perách a že sa mi o pery budú lepiť vlasy :))) ale som prekvapená, že má také skôr krémové zloženie ako píšeš :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle nelepí, připomíná mi to pokud jsi někdy koupila od alverde jejich tekutou rtěnku tak takový ten sametový pocit,ale méně suché. Prostě nelepí jako běžné lesky. Také nemám ráda když se mi na rty lepí vlasy,ale ruku na srdce když foukne nalepí se na všechno :)))

      Vymazat
  2. Nádherná, uvažujem nad rúžom tejto značky, len škoda, že ju nemôžem vyskúšať naživo... (:

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsi z Prahy je v Karlíně tuším salon Biosophy - http://www.biosophy.cz/
      kde mají myslím snad veškerý sortiment a můžeš se tam s touto kosmetikou nechat i nalíčit

      Vymazat
  3. Ta barva je fakt úžasná <3 Jednou bych od 100% pure ráda vyzkoušela taky nějakou dekorativku :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo barvu jsem vychytala skvěle :)

      Vymazat
  4. Tak ta je parádní! :) Akorát bych řekla, že produkt se jmenuje Lip Caramel a název odstínu je jen Ganache. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta je nádherná, máš i překrásný odstín :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S odstínem jsem hooodně spokojená :)

      Vymazat
  6. Rtěnka vypadá opravdu zajímavě. Já také nepovažuji za mínus rozpíjení produktů na rty za jejich okraje, dělá mi to do jisté míry všechno, protože nemám přesně definované rty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě také na to trpím, takže konturovací tužka je můj dobrý přítel :)

      Vymazat
  7. Tak to je ale ovšem velká paráda! Krása a aj fotky moc pěkné! Děkuji za tip

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní11/16/2016

    Prosím, na fotu na ruce je barva autentická? Na ofiko stránkách není tak růžová, dík za odpovědˇ.Goli

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky