Sprchový krém Polní květiny

Soaphoria je u mě už jako doma a pomalu,ale jistě se stává jednou z hlavních kosmetických značek. Má zajímavé produkty, přírodní a krásně voňavé. Peelingy už jiné nekupuji, pleťové vody zatím testuji a vyhodnocuji,která bude tou top pro mě a mezitím testuji nové výrobky,které jsem doma ještě neměla. A jedním z nich je řada Sprchových krémů , z této sekce jsme ještě nic nezkoušela a byla jsem zvědavá, zda to bude pro mě další top. Na eshopu Krásná každý den mají na výběr mnoho vůní takže mi trvalo dost dlouho si na vyzkoušení vybrat tu nejlepší , nakonec jsme sáhla po variantě s vyloženě letním názvem Polní květiny :)


Oficiální text Vás totiž úžasně láká na koncentrovanou vůni jara, kde převažují pivoňky a polní květiny zalité sluníčkem. Slibuje, že vůně Vám vykouzlí úsměv na rtech a o péči o tělo se postará makový olej. Jako takový něžný lehký peeling fungují zrníčka máku a podrcené kvítky.


Sprchový krém je opět balený ve skle což je sice krásné,ale do sprchy ne moc praktické, stejně jako u peelingů. Konzistence je jako hustý našlehaný krém,který doslova taje pod ruka. Nečekejte tedy , že bude nějak pěnit při mytí, to ani omylem, rozpustí se jemnou mycí mléčnou emulzi. Musím říct, že je to  jiný pocit než mytá sprchovými krémy nebo gely,které jsem dosud vyzkoušela. Tady je cítit taková lehkost, jako peříčko, prostě se hned rozpouští a celé mytí je velmi jemné. Peelingový efekt je zde minimální, spíš jen takový bonus aby náhodou mytá nebylo nudné :) Co se týče vůně, tak ta je doslova božská!! Je to tokový parfém, rozchodně ne jemňoučká vůně jara,kterou ani necítíte, to byste se šeredně spletly. Tohle je koncentrovaná, silná květinová vůně. Ale silná v dobrém slova smyslu, nejedná se o těžkou orientální vůni,ale o svěží nasládlou vůni květin. Jako když jste v zahradě plné ušlechtilých květin a za plotem bují louka plná dalších kvítků, prostě moc pěkná a zajímavá vůně s pudrovým nádechem. Připomíná mi to překrásné vůně L'Occitane,které ovšem nejsou tak přírodní jako Soaphoria. Viz složení na fotografii.


Vůni dokonce cítíte i nějakou tu dobu z pokožky po umytí. Kromě vůně, složení a obalu je samozřejmě velmi důležité jak účinkuje na pokožku. Já osobně mám citlivější kůži se sklony k atopickému ekzému, která ,ale všechny přírodní krémy apod. snáší bez sebemenších problémů. Jen je náchylná na vysušování sprchovými produkty, proto si je musím vybírat velmi pečlivě. U tohoto krému je to tak trochu nahraně. Pokožka je po umytí a osušení, taková zvláštně lehce napjatá, ne úplně vrzavá jako po tuhých mýdle a ne vysušená jako po chemických sprchových gelech,ale není ani vyživená nebi zjemněná. Prostě taková lehounce napjatá. Takže bez namazání bych být nemohla. Po namazání je samozřejmě vše v pořádku. Sprchový krém nedráždí, nesvědí mě po něm pokožka,ale bohužel na mě je málo hydratační i výživný. Při každodenním použitím by mi pokožku bohužel vysušil. Takže si krém nechávám jako takový relaxační bonus a těším se na tu báječnou vůni,která na mě má doslova aromaterapeutický účinek a opravdu mi zlepší náladu během chviličky :) Ale jinak za mě Soaphoria má lepší produkty ,jako právě peelingy, pleťové vody nebo masky na obličej. Myslím, že sprchové krémy budou vhodné pro ty z vás,které mají spíše masnější pokožku těla nebo na léto. 


Shrnutí:
Plusy:
+ překrásná vůně, kterou poté cítíte chvilku i z pokožky
+ krásné složení
+ velmi hezký obal
+ příjemná aplikace při mytí
+ ideální pro mastnější pokožku
+ skvělý na letní období

Mínusy:
- obal je skleněný a hrozí vyklouznutí když ho používáte ve sprše mokrýma rukama
- není vhodný pro suchou pokožku nebo pokožku se sklony k ekzémům

Moc děkuji Míše z eshopu Krásná každý den za poskytnutí krému k testování. 

Hodnocení: 6/10

Komentáře

  1. Já také vyzkoušela sprchový krém a byla jsem nad míru spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nějaký tip na něco dalšího co bych měla vyzkoušet ?:)

      Vymazat
  2. Soaphoria na mě vykukuje z každého blogu ale věřím že jsou tyto věci dobré. Třeba jednou neodolám a také si něco pořídím. Mě by tento sprchový krém vyhovoval protože má pokožka je spíš mastnější. Líbí se mi i přírodnější složení ale je fakt že u sprchové kosmetiky na to příliš nekoukám. Já bych si spíš vybrala jinou vůni, třeba Levandulové pole :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo je to boom a tentokrát rozhodně zasloužený :) Přírodní kosmetika, krásné balení , báječné vůně , konečně blogy zahltilo něco jiného než Nivea či Dove :)

      Vymazat
  3. Měla jsem ji ve vzorku a voní moc krásně. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky