Sérum s růží a ametystem

Po delší době opět další přírodní kosmetický kousek z krásného eshopu Hristina , který se mimochodem stále zdokonaluje v usnadnění vyhledávání a přibývá spousta novinek, takže spíš budete mít problém co u nich vybrat ..no zas jsme se tam dneska podívala a juchala nad milionem věciček,které asi "nutně" potřebuji :) No nic,ale zpět k tomu co jsem pro Vás měla šanci vyzkoušet. Naposledy jsme si ukazovali krém pro mastné čumáčky ( zde ) a já si k němu vybrala i tohle krásné Hydratační sérum ,které obsahuje ametystový prášek, což je pro mě v kosmetice novinka. Sice výrobce sérum doporučuje pro suchou a citlivou pokožku a tu jak víte nemám ani omylem,ale podle složení mi naopak přijde sérum pro normální či smíšenou pokožku. Takže jsem si vybrala právě toto, protože hydrataci potřebuje každý pleť.


Asi se ptáte v čem tkví výhoda, že se do kosmetiky přidá ametyst, tedy jeho prášek, no obsahuje hodně křemíku, který zlepšuje celkově vzhled pokožky a hlavně podporuje tvorbu kolagenu, elastinu a celkově zpomaluje stárnutí. Dále zde najdete Makadamový, Jojobový, Hroznový olej a olej z pšeničných klíčků, až na ten poslední jsou to spíše oleje vhodné více méně pro všechny typy pleti a neucpávají póry, ten poslední z klíčků je takový občas problémový u lidí se silnou alergií na pšenici nebo pro mastnou či hodně náchylnou pleť k ucpávání pórů, takže tady je to spíš surovina pro sušší pokožku. Ale i  tak jsme vyzkoušela a rozhodně mi to póry ani omylem neucpávalo a ani jsem neměla mastnou pokožku..ale k tomu se ještě dostanu. Ve složení najdete ještě Aloe vera, což je hydratační bomba pro všechny typy pokožky a moc se mi líbí , že zde ve složení nechybí. Dále je tu extrakt z růže, vitamíny A i E a kostival, což je rostlina,který výrazně hojí a je vhodná i na ekzémy a akné. Takže proto mám pocit, že se jedná o sérum více méně pro všechny typy.


Sérum přišlo moc pěkně balené v praktickém pumpičkovém balení, které je průhledné, takže super, vidíte snadno jak ubývá atd. Ale co mě hodně překvapilo, že už přes obal vidíte, že není tekuté, ani olejové,ale nýbrž v gelové formě, což jsem asi u přírodních produktů ještě neměla. Přes lahvičku je vidět, že je úplně nepatrně narůžovělé a po vymáčknutí překrásně jemně voní po růžích. Je to jemná, málo postřehnutelná vůně, jen jako když si přivoníte k šípkové růži, krása. Nutí Vás to na moment zavřít oči a užívat si to. Už jen za tu vůni ho já osobně miluji. 



Výrobce radí nanášet na suchou pleť a poté počkat 2-3 minuty než nanesete krém, aby se sérum dokonale vstřebalo. Upřímně to podle mě ani není nutné, sérum se "vpije" bezezbytku asi do dvou sekund :) . Poté je maličko pocit pnutí,ale to mi nevadí, séra ,když nejsou olejová se nepoužívají samostatně, nejsou na to určená, takže pocit pnutí samozřejmě zmizí ihned po namazání krémem. Sérum používám ( ano stále tam trochu mám ) asi tři měsíce jen ráno, na večer mám mé milované olejové. ze začátku jsem ho používala pod krém od Hristiny na mastný čumáček a nyní zkouším i pod jiný krém na smíšenou pleť, samozřejmě pod přírodní. Celkově po třech měsících nemohu říct , že bych si všimla , že mi to vyžehlilo drobné vrásky nebo vypadám jak patnáctiletá holčička, to bohužel ne , není to kouzlo v lahvičce.  Pleť mi však přijde rozzářenější a na dotek jemnější, hladší. Nemám nikde šupinky a ani podrážděnou pokožku. Pokud se ptáte zda je sérum nutné a neobejdete se bez něj, tak není, toto sérum nemá samo o sobě obří efekt,ale zlepšuje efekt krémů které dávám na něj, dodává mu látky,které třeba krém nemá a mám lepší pocit, že se o pleť vzhledem k věku už důkladněji starám. Ale pokud se Vám nechce utrácet a používáte krém kvalitní a vaší pleti stačí není důvod přidávat. Toto sérum má spíše lehčí účinek než extra silný viditelný. Ale i přesto se na něj každé ráno moc těším, už jen pro tu vůni, relaxaci a pocit, že se o sebe víc starám :)


Shrnutí:
Plusy:
+ vůně, je jemná, autentická jako pravá růže
+ extra rychlé vstřebávání, bez pocitu mastnoty nebo lepivosti
+ vhodný téměř pro všechny typy pleti, kromě aknózní a mastné
+ pleť je víc rozzářená a na dotek jemnější
+ složení
+ krásný i praktický obal

Mínusy:
- sérum nemá extra silný účinek, který ihned uvidíte, spíše po delším používání

Děkuji eshopu Hristina za poskytnutí séra k recenzi.
A za poskytnutou slevu 10% do eshopu po zadání tohoto kódu: Bellezza10 

Hodnocení: 7/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky