Péče o zoubky a dásně s Weledou

Naposledy jsem Vám představila Rostlinnou zubní pastu, která mi velmi pomohla s citlivostí dásní, takže dnes se podíváme na další speciální pomocníky v boji s krvácivostí a zánětem dásní a celkovou pohodou dutiny ústní a to Ústní vodou a Šalvějovým zubní gelem o Weledy. 

Ústní voda 
Ústní voda je v koncentrované podobě v balení  objemu 50 ml, což působí opravdu jako maličká ústní voda,ale jelikož se jedná o koncentrát k ředění, vyplatí se mnohem víc než obyčejné již naředěné ústní vody. Navíc voda má podporovat přirozené hojivé funkce dutiny ústní, zpevňovat dásně a hojit je , to vše například díky  protizánětlivým výtažkům z jírovce, ratanhy. 



Použití je tedy jako u jiné ústní vody k výplachům dutiny ústnní, jen se musí předem naředit a to několik kapek do sklenice s vlažnou pitnou vodou, tak aby roztok měl lehounce narůžovělou barvu. Můžeme ústa tímto roztokem jen vypláchnout nebo i kloktat. Lze také použít koncentrovaně na vatovou tyčinku a poté na aft, takto vyzkoušeno nemáme, já na afty netrpím a přítel mentálně díky rostlinným zubním pastám a této vodě také ne, takže tuhle formu jsme netestovali. Ale prý je to docela "maso" pěkně to pálí,ale hojení je prý skvělé :) Tak když tak dejte vědět pokud vyzkoušíte :) Ale co vyzkoušeno máme je tedy klasické použití místo běžné ústní vody a to mohu vřele doporučit. Chuť je jemnější, bylinková bez té divné umělé chuti,kterou mají běžné drogérkové vody, ty mě vždycky vadily. Prostě žádná extrémní až pálivá pachuť mentolu! Prostě jemná bylinková voda, kterou pěkně "dočišťuje" a cítíte , že i stahuje, v dobrém slova smyslu. Navíc díky ní už o aftech doma neslyším od přítele, prostě nejsou :) a to na ně jednu dobu trpěl až až i při každém onemocnění a teď nic. Vodu používám i na propláchnutí zubních kartáčků, mám tak pocit , že je aspoň trochu dezinfikuji. 



Složení je samozřejmě přírodní:
Alkohol, voda, myrhový extrakt, extrakt z kořene krameria triandra, aroma*, limonen*, linalol*, citronelol*, geraniol*, eugenol*, extrakt z kůry jírovce maďálu, fluorid vápenatý (ve vysoce zředěné formě), stříbro (ve vysoce zředěné formě), síran hořečnatý (ve vysoce zředěné formě) 




Výrobce pouze upozorňuje na možnost vzniku velmi obtížně vy-pratelných skvrn pokud vám na oblečení kápne neředěný roztok, tak na to pozor. Což považuji za menší nevýhodu stejně jako nutnost ředění,která občas co si budeme nalhávat zdržuje. Ale zase minimálně jednou denně to stihneme bez výmluv všichni a za zdravé zoubky a celkově dutinu ústní to stojí. Takže když pominu menší nepohodlí, tak jsem s vodou absolutně spokojená a jedná se jeden z nejlepších produktů v této kategorii ,který jsem doposud měla doma.

Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ vydrží velmi dlouho, neboť stačí malé množství
+ použití nejen jako ústní voda,ale také ke kloktání a na afty
+ jemná chuť bez extrémního mentolu jako chemické vody
+ opravdu krásně hojí a je skvělou prevenci aftů

Mínusy:
- nutnost předem ředit, což trochu zdržuje

Hodnocení: 9/10

Šalvějový zubní gel



Je gelový přípravek speciálně vyvinutý na problematické dásně, tedy dásně trpící krvácením, sklony k paradentóze a dokonce i pro lidi nosící zubní náhradu. Celkově má zvyšovat pružnost a zpevňovat dásně. Mě se občas stalo , že jsem měla dásně citlivější a místy maličko sklon k paradentóze. Upřímně chtělo to jen vyměnit zubní přípravky, přidat vitamín D a vypilovat techniku čištění zubů plus pár speciálních triků jako je právě tento gel. 



Používá se po každém vyčištění a vypláchnutí zubů a to buď na prst nebo na měkký kartáček a poté se s tímto gelem masírují postižené dásně alespoň jednu minutu. Poté je i ideální stejně jako u homeopatik alespoň 15 minut nepít a nic nejíst aby se plně rozvinul účinek. 



Já osobně preferuji raději aplikaci jemným zubním kartáčkem, je to pro mě mnohem příjemnější než prstem. Chuť je výrazná po bylinkách ,ale nic co by mi vadilo. Takže s tím nemám problém. Stačí malé množství ,když totiž přeženete množství gelu chce to přebytek vyplivnout,ale když dáte akorát jen se dásně hezky promasírují a nebudete mít pocit že v bude je přebytek nějakého gelu.

Pocitově zaznamenáte takové svěží lehké stahování a opravdu se dásně hojí velmi rychle. Vřele ho doporučuji opravdu všem kdo mají jakékoliv problémy s dásněmi, tahle dvojka vám minimálně uleví, doporučila jsem ji už během testování hodně lidem kolem a všichni už zaznamenali větší zlepšení :)


Shrnutí:
Plusy:

+ složení

skvěle hojí
+ snadná aplikace

Mínusy:
- nutné masírovat 1-2 minuty a poté nejíst a nepít 15 minut

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Ta ústní voda vypadá hodně dobře :) Já na afty vždycky hodně trpěla a teď, co mam rovnátka, tak je mam téměř nepřetržitě.

    OdpovědětVymazat
  2. Fiha, to su naozaj zaujímavé produkty. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Voda je skvělá :) pro mě jediný účinný prostředek na afty :) i jako prevence.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky