Mediface krém na akné

Mediface se ke mě dostal díky kamarádovi, který mi ho dal na vyzkoušení, že ho od někoho dostal a nepoužije ho. Zaujalo mě jeho zaměření - vyloženě na akné, které by díky komplexu aktivních látek měl hojit, působit mikrobiálně, protizánětlivě a celkově regenerovat poškozenou pokožku. Krém se používá lokálně, což napovídá už i jeho maličké množství v tubičce. Aplikuje se tedy na pupínek a má zabránit šíření infekce a může se použít až několikrát denně do vymizení obtíží, tedy dokud beďárek nezmizí :) Měl by se nanášet v dostatečném množství, aby byl pupínek hezky pokrytý...no to nevím jak si vysvětlovat, zní to jako by ho člověk měl totálně zapatlat krémem, což jde doma ale ne jaksi pod makeup. Má mít několikahodinové působení a uvolňovat zanícené pupínky, takže jdeme na testování malé tubičky.



Balení je takové vyloženě levné a lékárenské, prostě neuchvátí,ale ani neurazí. Složení rozhodně není přírodní,ale co v boji s pupínky je každý arzenál potřeba. Zase abych mu nekřivdila obsahuje i hodně extraktů. Zabarvením je takový lehce do béžové barvy s nádechem šedé řekla bych, smrdí dost divně léčivě,ale naštěstí to není z pokožky cítit.



Po nanesení velmi rychle zasychá, nepálí a ani neštípe. Vyzkoušela jsem na menší i velké zánětlivé pupínky. Trochu hojení urychluje,ale že bych si všimla znatelného rozdílu oproti jiné běžné drogérkové kosmetice mi nepřijde. Větší efekt vidím u Akné gelu od Nobilis Tilia ( i když se muselo změnit složení, protože už tak dobře nefunguje jako dřív ) tak i u Akné stop na ,který bude brzy také recenze. Tento mi přijde jako průměrný a za sebe ho extra doporučit nemohu. Doma mi trochu leží bez povšimnutí a asi ho někomu předám. Neurazí a ani neuchvátí. Takový průměr, který bych doma mít nemusela.


Shrnutí:
Plusy:
+ lehce urychluje hojení

Mínusy:
-  nemá nějak extra efekt na akné je to průměrný produkt
- trochu smrdí

Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. Mám stejný názor a to že i já mám zkušenost se spoustou produktů běžně dostupných co pleť dobře vyčistí, akné redukuje ale většina těchto produktů není taková že by pleť úplně od akné vyléčila, s tím si žádný ještě neporadil. určitě se těším na další přípravek proti akné, mě totiž i v 21 letech stále občas trápí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej na souhrnný článek o akné zde na blogu, je tam hodně tipů co a jak :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky