Krémy na ruce Panier des Sens aneb nový L'Occitane?

Tuhle značku a hlavně její krásné obaly a krémy na ruce okukuji už dlouho , všimla jsem si jich na Parfums.cz  a pak i na jiných eshopech. A pořád jsem tak přemýšlela, zda mám objednat nebo ne. Mají překrásné obaly a připomínají mi mou oblíbenou značku L'Occitane a jsou o něco levnější - 30ml totiž místo 209Kč seženete za 129Kč, není to extra rozdíl,ale aspoň o trochu levnější plus zase nějaké nové vůně, nová značka na testování...no nechala jsem se zlákat a objednala hned tři druhy, proč troškařit že? Když už tak už..no a jak to dopadlo..koná se náhrada mé oblíbené značky...To už se dočtete níže, první si řekneme něco o značce jako takové, protože nevím jak pro Vás ,ale pro mě je to úplná novinka.


Kosmetika Panier des Sens je jak již název napovídá z Francie, a to konkrétně z jižní části z prosluněného a levandulí provoněné Provence. Kosmetika se vyznačuje vysokou kvalitou a krásnými vůněmi. Obaly jsou ekologické a velmi pěkně zdobené. Jedná se o přírodní kosmetiku, která má ve svém portfoliu kompletní nabídku péče o tělo i vlasy. Je bez parabenů, umělých barviv a samozřejmě i netestovaná na zvířatech. Takže i tímto velmi připomíná L'Occitana, není to bio kosmetika,ale je přírodní, takže převládají přírodní složky. Pro svůj první nákup jsem si do košíku dala tři rozdílné krémy: Výživný medový krém, Zklidňujíc mandlový a Citrusový Provence krém. 

Provence citrusový krém


Má mít zklidňující účinky a šťavnatou vůni citrusů, pelyňku a cypřiše. Krém má vyživovat, regenerovat a i přesto se rychle vstřebávat.


Krém je extra hustý, je nejmastnější ze všech mnou zakoupený. Hustota a konzistence je taková jakoby máslovitá a víc se musíte snažit abyste krém dostali z tubičky. Takže zapomeňte na rychlé vstřebávání, udělá mastný film,který se z 80% sice vpije během pěti minut,ale na rukou zbude ještě 20% film,který už se nevstřebá a zůstane. Sice nelepí,ale prostě ho cítíte. Není to nic pro ty z nás co máme rádi rychlé vstřebávání a ihned chceme pracovat na pc nebo mobilu. Krém je vhodný pro hodně suché ruce nebo jako kúra na večer. Pokud bych mastnotou srovnávala s L'Occitane, tak nic tak mastného a hutného jsem od nich neměla, ani jejich Bambucký krém není takový mastňák. Za mě je tedy toto velké mínus. Co se týče vůně nepopsala bych ji jako šťavnaté citrusy,ale jako bergamot,který je nahořklý s kapkou citronu a hodně cypřiše. Takže citronovo - kořeněná vůně, která je moc krásná. Bohužel po cca 10 minutách jakoby vyčpí z pokožky a cítím jen divnou hořkost. Nevoní mi to a i přítel si všiml , že je to takový divný puch a to mu jinak krémy na ruce co mám doma snad všechny voní, občas sice moc silně,ale žádný by nepopsal jako zvláštní trochu puch :/ Neřekla bych, že je krém zkažený, to by nevoněl hned, prostě jen asi vyprchají voňavé esence a zbude divná vůně ..kamarádka si tohoto nevšimla,ale mě to hodně vadí a krém jde o dům dál.

Shrnutí:
Plusy:
+ krásný obal
+ cena
+ složení také docela dobré

Mínusy:
- krásná vůně dlouho nevydrží a pak se změní v trochu divný odér
- extra mastný krém,který zanechává na rukou mastnější film
- vhodný pro hodně suché ruce nebo jen na večer

Hodnocení: 4/10

Medový výživný krém


Varianta s medem má být hodně výživná, hojivá a díky bambuckému máslu regenerující bomba pro ruce,která se má rychle vstřebávat. No vůně je takový jemně medová s kořeněným nádechem, vůbec bohužel ne jako od L'Occitane jejich medová letošní limitka,ale spíše s nádechem lékárenských hojivých mastí. Taková trochu puch a trochu vůně. Přítelovi krém vyloženě extra smrdí a bohužel stejně jako u předešlé verze po pár minutách je vůně fuč a zbude jen divný odér. Tento krém není tak mastný jako předešlý, konzistence už je příjemnější. Ale zase bohužel zanechává na rukou lepivý film. Opět tedy nic pro mě a další zklamání. Už kvůli divné vůni jde z domu rychlostí blesku.


Shrnutí:
Plusy:
+ krásný obal
+ dobré složení
+ dobrá cena

Mínusy:
- trochu lepivý efekt
- tvoří mírně mastný film
- smrdí mi, něco mezi lékárenskou mastný a ztuchlým medem

Hodnocení: 3/10

Mandlový krém


Poslední variantou je zklidňujíc Mandle, která má opět překrásné balení a na první přičichnutí úžasnou sladší mandlovou vůni. Vůbec to není jako mandlový luxusní krém od L'Occitane,ale i přesto překrásná vůně,která bohužel opět po pár minutách mizí a zase nastupuje divnější odér. Nevím čím to je,ale ty krémy mi prostě smrdí. Není to nic co by cítilo okolí, pokud jim ruce nedáte přímo pod nos,ale upřímně já když si namažu ruce chci cítit krásnou vůni a nebo nic,ale ne puch!! To je prostě krém na dvě věci. Konzistence je taková středně hustá,ale opět udělá trochu mastný film. Takže nákup krémů na dvě věci a už přestávám testovat!! Jedině značka La Fare nebo L'Occitane, jinak jsou to pro mě vyhozené peníze. No nic, chybami se člověk učí. A Vy se téhle značce určitě vyvarujte a kupte si radši Váš oblíbený krém, bez hokusů pokusů. Doufám, že Vám touhle recenzí ušetřím penízky, protože mi hodně z Vás psalo, že po téhle značce už dlouho pokukuje,ale pořád neví.


Shrnutí:
Plusy:
+ cena
+ balení
+ složení

Mínusy:
- lepí a vytváří mastnější film
- po chvilce smrdí

Hodnocení: 3/10

Komentáře

  1. Podle fotky si říkám, to chci! A pak to hodnocení :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo vzhled mají taaaak krásný, nalákaly mě,ale upřímně už nic nezkusím , tohle mě dost odradilo :/

      Vymazat
  2. Škoda, protože obaly mají teda moc krásné :) Mně celkem vyhovují krémy od YR a Manufaktury :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty od Manufaktury jsou hodně chválené, musím konečně taky nějaký vyzkoušet. Vpíjí se do pokožky rychle nebo jsou mastnější?

      Vymazat
  3. Levnější varianta Loccitane, já bych si krém na ruce za 300 kč snad nikdy nekoupila. Zas tak na suché ruce netrpím abych musela kupovat takový drahý krém. Tohle už je fajn a popravdě dávám přednost menšímu balení, dá se tak pohodlně přenášet v kabelce a obaly mají nádherné. Jediné co by mi nejspíš vadilo je lepivý pocit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Loccitaně stojí kolem tří stovek podle mě jen ta novinka jinach je to vše do 250,- , taky nemám tak suché ruce,ale upřímně líbí se mi ten luxusní pocit, ty vůně a komfort, takže se jimi ráda rozmazluji.

      Vymazat
  4. Ja som od nich mala krém na ruky cca 3 roky dozadu. Ale zloženie sa mi nepáčilo a odvtedy som ani nejak nemala chuť od nich niečo ďalšie skúšať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co ten mastný pocit a puch po pár minutách? Nebo jsi ani nezkoušela na ruce ?:) Mě to zklamalo. Škoda peněz. Máš tip na úplně přírodní krém,který hezky voní a rychle se vstřebá?

      Vymazat
    2. Skúšala, ten mastný pocit by som ešte prežila, ja som mala verbenový, ale mne to smrdelo ako repelent :D Spokojná som bola s granátovým jablkom od Weleda, alebo teraz mám vanilkový krém na ruky od 100% Pure, tiež dobrý :)

      Vymazat
    3. Tak huráá nejsme jediná komu to smrdí , jj repelent mi možná trochu připomíná ten medový.

      Vymazat
  5. No jako balení dokonalé, ale hodnocení na bodu mrazu, škoda. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jani, se značkou Panier des Sense mám také nějaké zkušenosti, právě především s jejich krémy na ruce, které mi docela často přidávají k nákupům v e-shopech Bellarose a Nordicday. Balení mají opravdu dokonalé, úžasně stylové malé 30 ml tubičky a i vůně jsou zajímavé. Složení už není úplně bez chybičky, stejně tak jako u krémů od L'Occitane, ale toleruji to a pravidelně je dál používám. Měla jsem verbenový a levandulový a dnes jsem otevřela červený tymián, na který jsem byla dost zvědavá, hlavně po přečtení tvé recenze - zaměřila jsem se na tebou zmiňované nedokonalosti. Můžu říct, že se vstřebává dobře a celkem rychle a ruce opravdu nezanechává mastné (předchozí dva zanechávaly) a voní hezky, ač ne výrazně po tymiánu. Vůně se nemění v žádný 'puch', je stále stejná. Krém se mi zdá ze všech variant, které jsem vyzkoušela, uživatelsky nejpříjemnější. Také chystám recenzi na blogu. Dál tam mám připravenou variantu Mořský fenykl...
    Doporučuji alespoň jednou vyzkoušet krém na ruce od švédské značky L:A BRUKET.;) Krásné léto, Veronika.
    https://wheretigerslive.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj blog miluju, takže díky za komentář, i díky tobě jsem se rozhoupala od nich konečně něco zkusit :) Včera jsem je zkusila znovu a prostě ne..mastné a puch :) Ta mastnota je hodně individuální podle toho jak kdo má suché ruce, já moc ne a celkově mám radši lehčí krémy,takže toto pro mě není. Kamarádka má extrémně suché ruce a té se krémy vpijí během sekundy. Ta vůně je pro mě,ale opravdu zklamání. Budu je předávat kolegyni a kamarádce tak jsem zvědavá co řeknou ony. Tobě také krásné léto :)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky