Jemný odličovač na oči od Ziaja

Dnes si dáme ultra rychlou a krátkou recenzi, není mi nejlépe a jsem marod, takže ideální článek, kdy chci pro Vás něco nového,ale energii na větší recenzi prostě nemám. Takže na řadu přišel jeden můj rychlo nákup. Došla mi micelární voda od Biodermy i moje milovaná od Ericson Laboratoire s kterými si odličuji nejen celou pleť,ale hlavně oči a doma zůstaly jen různé gely nebo mléka, což na oči nesnesu, takže jsem rychle po práci naběhla do Globusu, kde mají otevřeno i takhle pozdě a chtěla jsme si tedy koupit něco jemného vyloženě určeného na očíčka bez oleje. No a padl mi do oka tenhle malý modrý sympaťák od Ziaja, tahle kosmetika je pro mě doma novinkou. Nějak mě totiž jejich běžná péče neláká i když je na blozích chválená, prostě není to podle mě nic pro mě,ale odličovací produkty jsem si řekla,že vyzkoušet klidně můžu a začnu právě něčím na oči. Měly tam dvousložkáče s olejem nebo tento s názvem Jemný, který je bez oleje a určený i pro nositelky kontaktních čoček. A cena myslím 69Kč, takže proč ne.


Složení samozřejmě není přírodní a doufám, že ho od téhle firmy ani nikdo nečeká :)


Vůně řekla bych žádná nebo aspoň já z toho nic necítím, odličuje průměrně, nic zázračného,ale kupodivu zázrak to je na odlíčení Dermacol super černých tekutých linek, ty s tím jdou jedna báseň :) Ale na řasenky průměráček, zkoušela jsem i na celý makeup a docela dobré. V očích neštípe, není potřeba dřít a ani pokožka kolem očí není po odlíčení mastná nebo podrážděná. Celkem příjemná záležitost, co jí však chci hlavně vytknout je obrovsky rychlé spotřebování! Na kvalitní odlíčení je totiž potřeba docela víc tamponků a i větší množství produktu. Takže se vůbec nevyplatí, měla jsme jí doma cca 14-17 dní, při odličování jednou denně ( večer ). Takže za tu cenu se mi víc vyplatí koupit si opět micelární vodu. Takže Ziaja si mě nějak extra tímto tedy nezískala,ale možná ještě něco vyzkouším, kdo ví.


Shrnutí:
Plusy:
+ neštípe a ani nedráždí, ideální pro nositelky kontaktních čoček
+ oční okolí není mastné
+ hezky si poradí s tekutými linkami

Mínusy:
- velká spotřeba, takže i když je cena nízká , nevyplatí se
- odličuje průměrně, nic extra ,ale ani zklamání

Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. Je skvělé to, že je vhodný pro osoby nosící kontaktní čočky.

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem ho také zveřejňovala. Já úplně nadšená nejsem, oči je třeba docela dřít a voděodolnou řasenku nevezme vůbec.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nadšená také nejsem, vždyť dostal jen 5bodů z deseti , což je prostě průměr :) Vodě-odolné řasenky nenosím, ale celkově ty většinou odlíčí spíše olejová odličovadla, ty na bázi vody si s nimi neporadí. Běžím kouknout na recenzi :)

      Vymazat
  3. Já mám teď od Ziaji dvoufázové odličovače a ty jsou mnohem lepší než tento. Odličují rychle a oči mi nedráždí, mám z olivové řady, z kozí řady a pak v modrém balení a ani jeden nijak nevoní

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky