Filmové tipy za květen a červen

Nějak jsme úplně zapomněla na oblíbenou rubriku filmových tipů za květen, takže vzhledem k tomu, že červen už máme skoro fuč tak to pěkně spojíme a tipy budou za dva měsíce, takže pořádná nálož filmů :) Těším se opět i na Vaše tipy a komentáře.

Jak přežít single


Aneb film,který běžel v kinech...no upřímně moc nechápu jak se dostal na plátna kin, podle mě je to taková typická "americká" přisprostlá komedie založená na trapných vtipech o sexu,kterých je poslední dobou nějak moc, jak hub po dešti :/ Neříkám, že sem puritánka nebo mi vadí vtipy o sexu, to vůbec ne,ale mám ráda opravdový humor , ne jen takové to náctileté řeknu prd.. a všichni se strašně smějeme jen protože jsem řekla sprosté slovo a to samo o sobě stačí...No nic, toto je tedy podstata filmu,ale abych mu jen nekřivdila, nic moc jsem od něj ani nečekala. Hlavní roli mají 4 herečky, Rebel Wilson ,která hraje tak nějak pořád stejně, takže je jasné, že jakmile se filmu objeví bude to prostě film nad kterým nemusíte přemýšlet. Dále je tu Leslie Mann,která zazářila ve filmu Jedna za všechny, kde jí role moc sedla,ale od té doby jsem s ní asi neviděla nic co by mě zrovna nadchlo. Alison Brie je to samé jako Rebel Wilson, snad nehrála nikde jinde než v přisprostlých komediích. A poslední je překvapení v podobě Dakoty Johnson aneb slečny z padesáti odstínů šedi, no ani tady nenadchla. Takže asi tak, film má sem tam dobré fóry,ale je jejih jako šafránu. Pokud si však dáte nějakou tu skleničku alkoholu navíc a trávíte večer třeba ve společnosti kamarek tak dobré ten film pslní svůj účel, řeknete si nejnovější drby a rozhodně vám z filmu nic neunikne.

Hodnocení:3/10

Kniha džunglí


Na tomto filmu jsme byly v kině a absolutně mě uchvátil. Jako malá jsem viděla Disney zpracování jako jeden z prvních kreslených filmů od Disneyho a absolutně jsem si ho zamilovala, medvěd Balú byl prostě sympaťák a celkově mám tento příběh moc ráda. Takže jsem se těšila až bude filmová verze v kině a doufala jsem , že mi nepokazí dětské vzpomínky. A nepokazili...absolutně krásné zpracování. Budete chtít plakat, smát a tajit dech. Prostě kouzelně zfilmované, efekty jsou skvělé a celkově prostě vše je uvěřitelné i když možná obří orangutan byl asi až moc big,ale jinak se tomu pro mě nedá absolutně nic vytknout a rozhodně jsme film neviděli naposledy.

Hodnocení:10/10

JOY


Životopisný film Joy s Jennifer v hlavní roli jsem si nemohla nechat ujít, nevím proč,ale jsem touto herečkou fascinovaná, je podle mě úchvatná a mám jí moc ráda. Bohužel však tento film je takový trochu zvláštní, řekla bych extra klidný, až moc dlouhý a trochu nudný. Má to být drama i komedie..no drama chvilkami ano,ale jen takový slabý odvárek a komedie moc ne, ty tři čtyři vtipy se snad nepočítají ne? Není to špatný film, to ne, jsem ráda, že jsem ho viděla,ale jak já říkám kategorie k žehlení a nic  víc od toho nečekejte. Vaše drahé polovičky rozhodně bavit nebude. Baví mě tam asi hlavně to téma ženy a úspěchu nic vic.

Hodnocení: 6/10

Zootropolis: Město zvířat


Určitě jeden z nejpovedenějších animáků za poslední dobu, je krásně naivní, chvilkami víc než akční, vtipný a roztomiloučký. Prostě skvělá podívaná od začátku až do konce. Určitě jsme neviděli naposledy a věřte mi, že Strážnici Hopkavé budete fandit od začátku do konce :)

Hodnocení:10/10

Star Wars: Síla se probouzí


S přítelem nejsme ani jeden Star wars fanoušci,ale samozřejmě i tento nový díl jsme si nenechali ujít. Upřímně já jsem u toho asi psala nějaké články nebo si četla časopisy, prostě mě to nechytlo...nuda a nový herci mě tedy nebrali, jediný kdo mi tam přišel vtipný byl ten velký chlupáč :) Přítel sice koukal,ale měl za to že to je rozhodně asi jeden z nejslabších dílů.

Hodnocení: 5/10

Děda je lotr


No..asi takto De Niro není to co býval a nechápu proč se herec jeho kvalit snižuje k takovým blbinám, hovadinám nebo jak to nazvat aneb další komedie ala přisprostlý humor. Hrozný film, který vám tak akorát sebere minuty vašeho života a zasmějete se tam asi třikrát no.. Víc asi nemám co dodat. Možná tak když vám bude 15 náct a budete "na hadry" :)

Hodnocení:2/10

Milenci těch druhých


Ach jo....nějak jsem tenhle měsíc viděla až moc těch komedií o ničem a toto je jedna z nich..dva herci se neustále baví jak na orgasmus no...takže asi tak. Vtipů je tam velmi málo, takže další komedie pro puberťáky.

Hodnocení: 2/10

Už teď mi chybíš


Aneb po dlouhé době film s mou oblíbenou Drew. Sice už název napovídá , že to asi nebude sluníčková komedie, nýbrž drama s tématem rakoviny. Ale je to zpracované docela reálně, citlivě a ukazuje silnou ženu vyrovnávající se s osudem. Příběh není zpracován tak , že abych bulela od začátku do konce jako třeba film Pořád jsem to já, tento ve vás nezanechá depkoidní stravy,ale je takový přirozený a ukazuje silnou osobnost. Místy se i zasmějete, takže pěkný film, který mohu doporučit.

Hodnocení: 7/10

Špionáž


Akční film z minimálně béčkové kategorie, nenadchne,ale ani extra neurazí. Je dost naivní, herci jsou pěkní, zvlášť tedy mužský představitel :) Ale to je tak asi všechno. Klidně k žehlení nebo když nebudete vědět co nudou.

Hodnocení: 4/10

Trable o Vánocích


No trochu blbé načasování do těchto veder co?:) Ale líbí se mi herecké obsazení a film je prostě romantický a milý, pohladí na duši a rozhodně to není nic náročného, vypnete u toho a občas se budete přiblble usmívat :) Nic pro pány. Ale pro nás holky pěkný film.

Hodnocení: 7/10

V srdci moře


Sexy herec Chris je prostě všude k nakousnutí, pořádný chlapák. A filmové zpracování Bílé velryby se docela povedlo, je to pěkný dobrodružný film , trochu drama ,ale musím uznat , že jsem ho zkoukla od začátku do konce a bavil mě. Pěkně natočené, efekty se mi taky líbí a celkově za mě rozhodně doporučuji.

Hodnocení: 9/10

Otcové a dcery


Tento film je silný a jednoduše drama, nic až tak lehkého,ale stojí za to zhlédnout. Pojednává o tom jak se otec , spisovatel s duševní poruchou nechce vzdát péče o svou milovanou dceru a jak si sama dívenka poradí s těžkým dětstvím. Pěkný film, který nezanechává hořkou pachuť i když se nejedná o komedii.

Hodnocení: 7/10

Viktor Frankenstein


Celkově tento film dostal nízká hodnocení,ale mě se líbil. I když je to ponurý a místy maličko nechutný film je podle mě docela dobře natočený. Efekty nejsou špatné, herecké výkony krapet vyšinutého Jamese a vděčného Daniela mi přijdou velmi povedené. Sice zase trochu naivně pojaté,ale já nepotřebuji nechutné realistické pokusy jak vytvořit lidskou bytost, mě stačí bohatě toto. Takže pokud se nevyžíváte v nechuťárnách a chcete jen zajímavý mírně ponurý film, mohu doporučit. Bude se líbit i Vašim drahým polovičkám a možná jim dokonce více než vám samotným.

Hodnocení: 7/10

Sicario: Nájemný vrah


Film ,který jsem po asi ani ne deseti minutách vypla, tedy nechala jsem ho dokoukat mého přítele samotného, jelikož rozbalování mrtvol ze stěn domu a moc reálných záběrů, mi jaksi nedělalo dobře. Takže pokud jste stejné citlivky jako já ani omylem si toto nepouštějte. Pokud Vám to však nevadí, jedná se prý o velmi dobrou krimi se skvělou zápletkou. A docela i napínavé.

Hodnocení přítelem: 6/10

Steve Jobs


Nové zpracování Steva Jobse je o dost realističtější než předchozí,ale pro mě i nudnější. Počítačová hatlamatlatilka mě neuchvacuje, takže se podle mě jedná spíše o film pro fanoušky pc nebo mužské protějšky. Příteli se líbil, prý to prostě nemůžu pochopit jako nefanoušek .Film je hodně zajímavý a pravdivější než vyjuchaná varianta s Ashtonem.

Hodnocení přítelem : 6/10
Hodnocená mnou: 2/10


Komentáře

  1. Téda, viděla jsem většinu ze zmíněných filmů a pustím si i zbytek, protože máme nejspíš podobnou "chuť" na filmy. :-) Tak děkuju za tipy. Jo a z Knihy džunglí jsem byla taky vedle, tak strašně krásný film a přitom když jsem někde řekla, že jsem na něm byla, tak jsem se dočkala takových pohledů. Tse.. nevědí oč přišli. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co jsem ráda, že se tak nějak shodneme ve výběru. Jojo taky na mě koukají jak na exota , že se mi kniha džunglí moc líbila :) Já prostě jsem asi duší pořád velký dítě a nestydím se za to :)

      Vymazat
  2. z týchto som videla iba Zootropolis, a to bolo super!!! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě opravdu po delší době povedený animák :)

      Vymazat
  3. Star Wars byly super, nechápu tak nízké hodnocení! :D Ale tak sto lidí... že ano. :) Jinak jsem viděla akorát Knihu džunglí a byla opravdu kouzelná a v Srdci moře, to zase moc nezaujalo mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Star Wars je prostě pro fanoušky :))

      Vymazat
  4. To je opravdu pořádná nálož. Já se teď věnovala hlavně seriálům, ale konečřně jsem dokoukala to, co jsem chtěla a vrhnu se na filmy. Z těchto mám rozhodně v plánu Jak přežít single, V srdci moře, Zootropolis, Už teď mi chybíš, Joy a Trable o Vánocích, ale ty si nechám až na zimu :D Frankenstein se mi také líbil a Kniha džunglí je naprosto kouzelná.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké tipy na seriály máš?:)

      Vymazat
    2. Vůbec nevím, jaký žánr by Tě zajímal. Já teď doháněla Lovce Duchů, Prolhané krásky, Město žen, Upíří deníky. Jinak sleduji ještě Posel ztracených duší, Živí mrtví a Bylo nebylo, tyhle dva naprosto miluju. Pak ještě x dalších, ale ty už nehodnotím nějak vysoce :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky