Bylinné extrakty pro intimní hygienu aneb toto musíte vyzkoušet

V letním období je více než v jiném ročním období ženské tělo náchylnější k různým gynekologickým zánětům nebo zánětům močového měchýře a to díky neustálému ráchání v bazénech, rybnících,jezech, mořích apod. Také nám nedělá dobře extrémní vedra a celodenní nošení těsného oblečení, to vše vede k možnosti zánětu gynekologického charakteru. Moc tomu také nepřidá obliba antikoncepce. Proto zde na blogu bude Nová rubrika - Intimní péče - která bude zahrnovat recenze i články o prevenci obtíží gynekologických i močových, a věřte mi za ty roky jsem si pár takovými prošla a neustálá antibiotická léčba ,když máte všechny testy v pořádku vede akorát k zoufalství a hledání přípravků, alternativních metod co by fungovaly, protože klasická medicína v tomto extra selhává, pokud jste zdravý podle testů co s vámi? Takže tu pro Vás bude rubrika,kde najdete ověřené účinné prostředky pro domácí léčbu, rady a tipy apod. ,prostě taková holčičí rubrika. No a dnes začneme recenzí na skvělý přírodní prostředek na intimní hygienu z tradiční čínské medicíny, jedná se o roztok určený k výplachům nebo i zevnímu použití s rozkošným názvem Svěžest jarního deště :)


Na roztok jsem narazila při objednávání šamponu pro přítele na eshopu TCM , kde mě zaujala kategorie ženské obtíže a tam byl jen tento produkt za fajn cenu 175 Kč. V tu dobu jsem hledala něco co by mi sloužilo jako prevence před mykozami a následným rozvojem močových problémů. Nechtěla jsem neustále klasické dostupné driáky z lékáren,které mi stejně nefungují, mají nepříjemnou aplikaci a poté musíte ležet pomalu jak prkno v posteli a při zvednutí utíkat na záchod , protože jinak máte pocit jako kdyby vám praskla plodová voda!! Nebo celý den musíte poté nosit vložku či intimku a není to prostě příjemné. Já osobně tohle na vaginálních tabletkách nesnáším, je mi to trochu nechutné, některé mě i pálí a naopak mi třeba i rozjedou další problémy. Tohle prostě fakt nechci, chci něco co pomůže jako prevence, je to ideálně přírodní a při aplikaci nebo po ní se budu cítit čistě a komfortně. A přesně tohle je ono!


Roztok má upravovat bakteriální rovnováhu sliznic, je protizánětlivý a je antibakteriální a protiplísňový, takže přesně ideální kombinace na vše co by Vás mohlo nejen v létě trápit. Roztok je vhodný po koupání v bazénech, mořích atd., dále po sexu jako prevence pokud trpíte na záněty, v období před i po menstruaci kdy žena může být náchylnější k mykozám a samozřejmě ideálně současně s léčbou antibiotiky, která zaručeně zahubí všechny i ty hodné bakterie! Pokud chcete použít v těhotenství nebo v období kojení určitě předem kontaktuje kliniku přes eshop a zeptejte se, čínské bylinky jsou silné a oni Vám přesně poví jak aplikovat a zda vůbec.


Součástí balení je i aplikátor, takový plastový a trošku chatrný,ale jde to s ním také dobře. Akorát tím , že balení samotného roztoku vám vydrží na hodně použití, musíte aplikátor hygienicky čistit. Ale není to nic složitého. V dm drogerii doporučuji pořídit dětskou dezinfekci viz odkaz zde. Je vhodná i pro miminka, takže ani na tento účel se nemusíte bát použít jí. Je to podle mě mnohem šetrnější dezinfekce než běžně dostupné, u kterých bych se třeba bála ,že kdybych pořádně aplikátor nevypláchla, jejího zbytku v záhybech a následného podráždění v pochvě.  

Když vybalíte aplikátor, doporučuji ho celý propláchnout vlažnou vodou, dobře oklepat a osušit do papírové utěrky, poté dobře vydezinfikujte a nechte oschnout. Tak bude aplikátor dokonale nachystaný na použití a takto ho budete čistit před každým použitím!! Abyste si nezanášeli do pochvy bakterie! Takže žádné flákání a poctivě čistit.


Když máte aplikátor vydezinfikovaný a suchý, doporučuji ho převařenou a vychladlou vodou celý znovu propláchnout těsně před použitím .Teplota vody by měla být vlažná a příjemná při vyzkoušení na zápěstí. Roztok pořádně protřepeme a do víčka nalijeme bylinkové extrakty ( jedna aplikace rovná se jednomu víčku ), dáme do aplikátoru, dolijeme převařenou vlažnou vodou, zavřeme a nástavec zavedeme do pochvy, poté už jen jemně a pomalu zmáčkneme, dokud nebude lahvička prázdná. Stává se , že maličko v aplikátoru zbude a už nejde dostat ven, poté tedy použijeme jako oplach zvenku po rozšroubování nástavce. Celé doporučuji dělat nad vanou nebo sprchou, protože samozřejmě tekutina co jde dovnitř musí logicky ven :) Takže většina vyjde ihned sama a trochu v pochvě zbude, takže trošku zatnete svaly a zbytek tekutiny vyjde ven. Poté už jen otřete ubrouskem dosucha, nic neoplachujeme!! A je hotovo. Ihned ucítíte příjemné ochlazení , což se v létě hodí :) Žádné pálení a jiné nepříjemné pocity neočekávejte, všechno je komfortní a naopak příjemné. Ihned se dostaví pocit uklidnění. Opakovat můžete v případě obtíží jako součást léčby 1-2 denně, jako prevence stačí 1x po sexu, po koupalištích, po nebo před menstruací. Pokud cítíte , že se o vás nějaké onemocnění pokouší, tak je ideální první den ráno i večer a pak tři dny jednou denně, mě toto bohatě stačí a vše je v pořádku. Už víc jak 4 měsíce bez obtíží!! Což je úžasný výsledek.

Možná se Vám zdá , že taková recenze sem nepatří,ale omyl , tento blog je nejen o kosmetice,ale i o zdraví a o životě jako takovém. A my ženy jsme velmi citlivé a potřebujeme i speciální péči v intimní oblasti, prožíváme během života různé cykly a taková to témata by neměla být tabu, naopak bychom si měli předávat cenné rady a tipy, jako to bylo dřív zvykem. Takže mi věřte , že toto rozhodně není poslední článek a brzy tu budeme mít souhrnný návod jak se přes léto zánětům vyvarovat, tipy a souhrnné rady. Plus co by mělo být součástí vaší taštičky na dovolenou, koupaliště a v období menstruace.

Doufám, že se Vám recenze líbila a bude Vám nápomocná při léčbě a prevenci.

Komentáře

  1. O tomto produktu slyším poprvé a velmi mě zaujal. Nemáš pravdu, i tohle patří do každodenního života a péči o těla. A je jedno, zda se jedná o vlasy, pleť nebo intimní místa, přeci jen, máme je všichni. :)
    Děkuji ti moc za tento článek. (: Ráda po tomto produktu kouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se článek líbí :)

      Vymazat
  2. Zaplať pánbůh že zatím jsem tyhle problémy neměla, pouze jednou zánět močáku, naštěstí jenom jednou, znám totiž holky které ho mají neustále. Já se těchto témat vůbec nestraním a naopak mi přijdou velmi užitečné. Není za co se stydět, intimní hygiena je jedna z nejdůležitější. Takové infekce dokážou pěkně se zdravím zatočit.

    OdpovědětVymazat
  3. Připomnělo mi to gynekologickou sůl, kterou jsem dříve používala a byla stokrát lepší, než jakýkoli kapsle z lékárny :-) Tohle ale vyjde cenově až překvapivě dobře, na to, jak kvalitní je složení. Děkuji za přínosnou recenzi, myslím, že ji ocení většina žen :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gynekologickou sůl zase neznám vůbec já :) Jsem ráda, že se článek líbí :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky