Balea ochranný sprej na vlasy

Dnes bude recenze kratší a na jednu z novinek DM drogerie a to konkrétně na Ochranný sprej na vlasy v pěkném růžovém balené připomínající mi hravé balení kosmetiky TIGI. Ochranný sprej před teplem doma mám a to konkrétně novinku značky Redken,ale ta na sobě nemá uvedenou informaci do jaké teploty vlasy až ochrání, což je údaj,který mi dost chybí, takže ten používám jen když vlasy foukám,ale nežehlím. Sháněla jsem tedy něco kde tento údaj najdu abych byla v klidu při žehlení vlasů kdy lze teplotu nastavit od 190-230°C. Našla jsem jeden od profi značky,ale než jsem se dostala k objednání objevila se na pultech drogérií tato novinka. Tak jsem si řekla je to do stovky a ochrana do 220°C tak proč to nevyzkoušet, když tak to holt vyhodím do koše.


Info na obale zní dobře - ochrana vlasů před náporem tepla jak při foukání tak i kulmování/žehlení až do 220°C. Vlasy nejen ochrání,ale díky spreji by měly být lesklejší, jemnější a nevysušené. Což je přesně to co potřebuji. Použití je také pěkné - jak do vlásků ještě mokrých jen vysušených ručníkem, tak pak ještě před samotným žehlením do vlasů suchých. Takže dvojitá ochrana což se mi hodně líbí, většina přípravků se totiž používá jen do vlhkých vlasů a na suché již potom ne.


Co se týče složení od Balea asi nikdo nečekáme přírodu ne? Takže žádné překvápko a já razím teorii , že chemicky narušené , tedy obarvené nebo odbarvené vlasy si už jen s přírodní péčí nevystačí a potřebují něco té chemie nebo poté vyšší investici do nějakých dražších přírodních značek, což se mi v případě spreje před žehlením fakt nechtělo. Takže tohle je pro mě ideální volbou...tedy pokud s ním budu spokojená.


Sprej má velmi praktické balení s rozprašovačem,který je bytelný, nemám tedy pocit, že ho za chviličku ulomím a skvěle funguje. Celkově tedy musím Baleu pochválit za pěkné i praktické balení, které rozhodně v koupelně nemusím někam schovávat. Vůně je jemná jakoby ovocná, nic výrazného a z vlasů pak není cítit, což je ideální, upřednostňuji aby mi vlásky voněly spíše po šamponu nebo pak po olejíčku do konečků.


Sprej tedy aplikuji do jemně vysušených vlasů ze zvdálenossti cca 20 cm po celé délce, poté vyfoukám. Nechám vlasy trochu odpočinout, třeba půl hodinku nebo hodinku, poté aplikuji už jen do délek ,kde budu žehlit a víc poctivě sprej do suchých vlasů před žehlením. Rozčešu a vyžehlím jak jsem zvyklá teplotou 190-220°C, ne víc aby sprej mohl fungovat!  Vlasy jsou pak ještě o něco lesklejší než běžně, nejsou zatížené, vysušené nebo ulepené. Necítím žádný diskomfort a sprej rozhodně všemi deseti doporučuji. I další dny poté necítím, že by nějak vlasy zatěžoval a musela jsme si je dřív mít. Mé vlasy jsou melírované s přelivem a dlouhé, takže oceňuji , že vlasy ani necuchá, neslepuje a krasně se lesknou. Myslím, že pro mě netřeba dál shánět nějaké dražší produkty a bohatě si vystačím s tímto od Balea.

Shrnutí:
Plusy:
+ nezatěžuje
+ neslepuje, necuchá
+ má dvojí použití, tedy dvoukrokovou ochranu do vlhkých i suchých vlasů
+  ochrana až do 220°C
+ nemá výraznou vůni
+ praktické a bytelné balení, které se povedlo i designově
+ cena
+ dostupnost 

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Bola by som neskutočne rada, keby produkty neboli plné chemikálií a viac stavali na prírodných zložkách. Neviem, nesúhlasím s tým, že chemicky upravené vlasy už len s prírodou starostlivosťou nevystačia. Napr. taký kokosový olej je skvelý zdroj hydratácie, vlasy neskutočne vyživý oveľa viac ako nejaká chemická maska. Ale v prípade takýchto výrobkov to aj celkom chápem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem to špatně napsala, co se týče šamponů, kondicionérů a masek, tak přírodní kosmetika je skvělá i na barvené vlasy. Co se týče ochrany před teplem nebo ochrany konečků tak si myslím, že je slabá. Tam je nutná chemie.

      Vymazat
  2. Mám podobný výrobek a jsem velmi spokojená :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také od Balea? Budu ráda za další tip :)

      Vymazat
  3. Sprej na ochranu před teplem jsem od Baley měla, ale mělo jiné balení, podklad byl bílý a zbytek byl takový dost barevný, nevím, jestli ho ještě prodávají, ale měla jsem ho třeba tak před půlrokem? A byl super, klidně bych si ho koupila znovu. Ale můžu za sebe doporučit sprej od Isany z Rossmanna stojí do 50 Kč, zrovna teď ho měli v akci za 33 a ten mi vyhovuje ze všech sprejů nejvíc, vlasy neslepuje, nezanechává na nich žádný těžký povlak, pěkné voní a vlasy mi vydrží vyžehlené 3-4 dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná je to ten stejný jen má nový obal :) A také je napsáno u Rosmanna do kolika stupňů chrání?

      Vymazat
  4. Ja som mala takýto prípravok len raz a stále ho nepovažujem za niečo nevyhnutné pre môj život, myslím, že ochranu pred teplom nie je možné posúdiť, možno nejaké účinky to na vlasy má, avšak ja si vlasy aj tak nežehlím takže pre mňa je to zbytočnosť. Skôr používam oleje, pri ktorých účinky dokážem posúdiť a navyše každý olej chráni vlasy pred teplom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to člověk úplně posoudit nemůže,ale i kadeřníci tyto produkty doporučují jako nutnost pokud vlasy častěji žehlíme nebo foukáme. A teď nemyslím názory kadeřníků, které říkají aby produkt prodaly,ale jelikož jsem xlet dělala v oboru jedná se o názory,které jsou opravdu 100% pravdivé. Takže pro mě jsou tyto produkty nutností, něco jako ústní voda, prostě doplněk péče bez kterého se neobejdu. Ale pokud nežehlíš tak je to zbytečné. Stačí kvalitní kosmetika.

      Vymazat
  5. Výborný tip! Po tomhle spreji se určitě podívám. Měla jsem Guardian Angel od Schwarzkopft a ten mi vyloženě zacuchával a mastil vlasy. Tenhle vypadá moc pěkně! Jinak s tebou naprosto souhlasím s myšlenkou, že na chemicky zničené vlasy už pomůže jen chemie. :) Bohužel deset let odbarvované blond vlasy si s kopřivovým BIO šamponem nerozumí :D Minimálně ty moje ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo od Schwarzkopf plánuji koupit také, nevím zda jsem viděla ten co píšeš ty nebo jiný, tak snad nebbude cuchat. JJ také jsem vyzkoušela hodně přírodní vlasové kosmetiky a prostě nesedí mi :/ Za to profi kosmetika to je jijná, vlasy mám po ní krásné a nejsou poničené.

      Vymazat
  6. I love this product and use it so often! Balea has some amazing things. You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky