Slaměnkový oční krém s anti-age efektem

Recenzi na Slaměnkový krém od L'Occitane si můžete přečíct zde, v tuto chvilku už po něm doma není ani památky :) Vypotřebovala jsem ho hlavně na krk a dekolt a opravdu mohu potvrdit, že na vrásky zabírá. Ale dnes se koukneme na jeho brášku,kterým je Balzám na oční okolí ze stejné řady.


Oční balzám má pokožku kolem očí vyhlazovat, redukovat vrásky, stimulovat produkci kolagenu a ještě jako bonus zmenšovat kruhy pod očima a otoky. Takže takový krásný balíček toho co už ve svém věku kolem 30 let potřebuji. Balzám má objem 15 ml , což je taková klasika pro oční krémy a stojí 990,- což mi přijde fajn, je sice trochu dražší,ale upřímně vzhledem k tomu jak maličké stačí množství vydrží s přehledem půl roku, což je hodně dobré. Pro mě jsou oční krémy do tisícovky dobrou investicí jelikož oční okolí prozradí věk velmi snadno a já se o něj už od 15ti let starám velmi poctivě a těch vrásek mám například o dost méně než mé kamarádky ve stejném věku, takže slovo prevence je zde strašně důležité. Péče ráno, večer, šetrné odličování a masky jsou prostě nutností. Rozhodla jsem se tedy, že nachystám samostatný článek o péči o oční okolí, tak se máte určitě na co těšit :) Ale zpět ke krému L'Occitane. Balení je tedy ve skle a tmavé, takže krásně nejen vypadá,ale i chrání obsah před světlem,které velmi zkracuje dobu použitelnosti.


Složení je částečně přírodní, jak jsme již u této firmy zvyklé a můžete si ho prostudovat na fotce níže:


Balzám mi tak úplně k tomuto produktu nesedí, jelikož nemá konzistenci balzámu,ale hustšího krému. Použít ho můžete na den i noc a to aplikací maličkého množství na celé oční okolí včetně pokožky pod obočím, která naši péči potřebuje také. Očního krému se naučte aplikovat opravdu malé množství, když to přeženete hrozí obecně slzení očí a mastnější víčko, na které špatně chytají stíny apod. Krém velmi intenzivně voní stejně jako celý řada po Slaměnce, tu vůni já osobně mám ráda,ale přijde mi přehnaná na oční krém. Všeobecně oční péče by neměla být tak intenzivně parfemovaná aby nedráždila oči. Což se mi bohužel s tímto krémem děje, jakmile ho dám jen trošku blíž k řasám ihned oči pálí a slzí :/ Takže si musím hlídat abych krém nedávala příliš blízko, pak je to v pořádku,ale upřímně vidím tohle jako velké mínus. Krém se poměrně rychle vstřebá a zanechá pokožku jemnou a rozzářenou, takže má trošku i optický efekt na kruhy pod očima, není to sice tak dobré jako u Kávového krému 100%Pure,ale nějaký efekt vidím, i když než hloubkový tak spíše povrchový. Každopádně oční okolí se zdá rozjasněné a krásně vyhlazené, výborně na krému drží korektor a makeup. 


Oční krém jsem testovala celkem 3 měsíce, někdy ráno i večer,ale vždy ráno. Efekt na vrásky tedy mohu porovnat například s Weleda očním krémem s růží ,který jsem testovala po tomto. L'Occitane má jednoznačně rychlejší a výraznější efekt na redukci drobných vrásek, jsou díky němu méně viditelné a celkově je oční okolí hezčí,jakoby vyhlazenější. Co se týče výživy tak tady je zas krok napřed Weleda. ale celkově pokud už trpíte na hlubší vrásky a chcete intenzivnější péči jednoznačně kupte Slaměnkový krém, s tím budete o hodně víc spokojené. Mě na něm bohužel stále vadí parfemace,která mě trochu dráždí, takže jsem krém předala v půlce mamince kamarádky,která už ho používá léta a je s ním spokojená. Pokud tedy nevadí parfemace a nemáte extra přecitlivělé oči jděte s  klidným svědomím do něj. Ideální by bylo pokud lze v prodejnách pořídit vzoreček.

Shrnutí:.
Plusy:
+ na vrásky opravdu účinku, tedy na ty jemnější a oční okolí vypadá vyhlazenější
+ krásný luxusní obal
+ dobře na tomto krému drží korektor i makeup
+ rozjasňuje

Mínusy:
- parfemace,která může dráždit citlivé oči

Děkuji zastoupení L'Occitane za poskytnutí krému k testování. 

Hodnocení: 7/10


Komentáře

  1. O krému slyším poprvé, ale když píšeš, že by mohl dráždit citlivé oči, tak to nebude nic pro mě :/
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo kdyby zde nebyla parfemace je určitě o hodně lepší :/

      Vymazat
  2. Jů, tohle je skvělý tip, mamka by tohle rozhodně ocenila. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky