Růžový oční krém

Oční krémy testuji hodně ráda, jelikož péči o oční okolí bychom měli mít automatickou již od 15ti let a to jak ráno tak večer. Hodně z žen tuto jemnou pokožku zanedbává a neuvědomuje si , že nejvíc věk prozradí právě oční okolí, krk, dekolt a hřbety rukou. Takže ani jednu z těchto oblastí určitě nezanedbávejte. Oční okolí na rozdíl od zbytku obličeje není promašťováno tolika mazovými žlázkami, kůže je zde o mnoho tenčí a denně namáhána nejen samotným neustálým mrkáním,ale v dnešní době hlavně koukáním do počítačů, mobilů nebo čtením. Takže sami vidíte, že oči jsou nejen oknem do duše,ale hlavně stejně jako mozek pomalu neúnavně pracují a zaslouží si mnoho pozornosti.


Takže každý bychom měli mít doma vzhledem k věku jeden nebo dva krémy na oční okolí. Já mám momentálně oblíbený na den tento od Weledy s výtažkem z regenerační královny květin -  z růže. Tento krém není parfemovaný, má přírodní složení a hodí se i pro tu nejcitlivější pokožku. Výtažek z růže velmi dobře tenkou pokožku regeneruje, vyživuje a předchází tvorbě předčasných vrásek. Hodí se tedy pro pokožku 25+.


Krém je ideální používat ráno i večer a to na celé oční okolí, nejen tedy pod oči,ale i na horní víčko pod obočím. Krém je opět balený v tubičce o objemu 10 ml, což se asi zdá jako extra malé množství,ale tohohle krému stačí ještě méně než jste u očních krémů zvyklý. Dobře se totiž roztírá a pokud dáte větší množství zbytečně prodloužíte čas, po který se krém bude do pokožky vstřebávat. Toto balení mám už cca otevřené 4 měsíc a ještě nejsem úplně na dně. Myslím, že při používání jednou denně vystačí 5 měsíců absolutně bez problémů, pokud tedy budete používat i večer ( já mám na večer krém s kofeinem ) tak počítejte že krémíček vypotřebujete za 2,5-3 měsíce. Takže to docela jde ne? :)


Krém opravdu není parfemovaný a má pěkné přírodní složení. Vůbec nelepí,krásně chrání oční okolí a hodně vyživuje. Doporučuji určitě pro všechny kdo trpí na sušší pokožku kolem očí a na zimu. Dobře si rozumí i s makeupem. Nepálí po něm oči, což je velké plus, některé oční krémy jsou totiž zbytečně hodně parfemované a oční okolí po nich dost slzí. Tady se toto naštěstí nekoná.


Krém mi hodně vyhovuje, drobné vrásky jsou po něm pryč, oční okolí je hezky vyživené, bez šupinek a vypadá tak nějak odpočatěji. Prostě ideální krém pro první vrásky, u zralé pleti bude mít spíše výživný efekt , rozhodně to není krém liftingový. Za mě ano pokud hledáte fajn krém,který má přírodní okolí a nedráždí. 


Shrnutí:
Plusy:
+ bez parfemace,která by dráždila oční okolí
+ vhodný i pro nositelky kontaktních čoček
+ oční okolí nepálí a nedráždí
+ složení
+ ideální pro první vrásky nebo suché oční okolí

Mínusy:
- cena vzhledem k množství

Děkuji zastoupení Weleda za poskytnutí krému k testování.

Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. je vyborny, ale v poslednej dobe mi pride horsie dostupny. v dmke uz ho vypredavali a ani na parfums ho nemaju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkus eshop oficiální kde když se zaregistruješ do klubu máš slevu plus i tady za kod z blogu ( viz spolupráce ) máš další slevu, takže se to i víc vyplatí nebo pak pražský ofiko kamenný shop.

      Vymazat
  2. Krém vypadá skvěle, pletová kosmetika z růží se mi zatím osvědčila. Jenom mi občas vadí parfemace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě růže celkově strašně miluju, tu jejich vůni,která někomu naopak i vadí. Prostě cokoli s růžemi je moje :) Ale tenhle krém voní jen malinko, spíš tak cítím víc ty oleje.

      Vymazat
  3. Vypada v celku dobre, ale nevim zda by mi nevadila vune.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je jemná,ale pokud růže nejsou tvůj šálek kávy asi bych se raději koukla po jiném :)

      Vymazat
  4. Ahoj Jani, konecne som mala cas precitat :). Celkom si ma nalakala, zlozenie sa mi velmi paci. Mohol by byt fajn na prestriedanie s mojim oblubencom, kavovym 100% Pure. Jedine co by aj mne mozno trosku vadilo, je vona. Je citit dlho po naneseni?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky