Rodinný set tradičních výrobků Weleda s liškou

Myslím, že překrásného obalu s liškou v podobě krabičky plné velmi povedených Weleda produktů jste si asi nemohli nevšimnout :) Většina blogerek milujících přírodní kosmetiku stejně jako já ,dostala nabídku otestovat tradiční set kosmetiky Weleda v překrásném hravém obalu s motivem lišky. A takové nabídce se ne neříká!


Za prvé všichni víme jaké krásné složení Weleda má a za druhé ten obal...ňuňu roztomiloučký, prostě každý v sobě máme vnitřní dítě ,které si tohle nemůže nechat ujít, mít takovou pěknou, bytelnou krabičku s dětsky roztomilou liškou chce prostě naše infantilní já mít rozhodně doma. A ty z Vás kdo kroutí hlavou , že jsem se asi zbláznila, jí zase využijí pro svá dítka třeba klidně na pastelky. Já jsem krabičku využila na vzorečky a masky na pleť v sáčcích, takže je úplně plná a vypadá to moc hezky :) Ale samozřejmě obal je jen maličkost,která udělá radost ,důležité jsou produkty uvnitř a hned se dozvíte jak u mě dopadly a jestli má smysl si dárkový set kupovat nebo ne. Rodinný set Weleda obsahuje pouze plná balení kosmetiky a to konkrétně Univerzální krém Skin food, Masážní olej s arnikou,Balzám na nohy a Rozmarýnové tonikum na vlasy. 



Skin Food aneb univerzální výživný krém


Tenhle krém je na trhu již 90 let a stále je oblíbeným produktem od Weledy, to je to ,co se mi na něm strašně líbí, ta tradice a prostě je to něco co je oblíbené napříč generacemi a to vždy stojí za pozornost. Krém je primárně určen pro pokožku suchou nebo hrubší nebo také takový ten krém po kterém sáhnete když potřebujete namazat manžela, dítě, soběruce a psovi tlapičky, prostě univerzální kalorická bomba pro pokožku. Krém má především hojit, zjemňovat, regenerovat a to díky heřmánku, měsíčku a violky. Tyto bylinky jsou regenerační, hojivé a pokožku krásně zklidňují. Po použití je zlepšena hydratace, pevnost a především regenerace pleti. Samozřejmostí je Bio certifikace, krásné přírodní složení a netestování na zvířatech. A nyní se podíváme na to jaký krém je, jaká je konzistence, na co všechno bych ho doporučila já a dozvíte se zda ho nutně potřebujete doma také nebo se bez něj hravě obejdete :)

Krém je v setu v 30 ml, k sehnání je ještě 10 ml nebo 75 ml, které se samozřejmě vyplatí nejvíc pokud se do krému zamilujete. Krém je opět v tubičce a to v zelené barvě,takže na mě působí tak hojivě,jako z bylinkové lékárny :) Složení je tedy velmi pěkné jak už jsme si řekli.


Krém je velmi hustý, něco mezi balzámem a krémem, jakmile vymáčknete na pokožku jakoby maličko taje, takže cítíte jak je nabitý oleji. Zabarvený je lehounce do zeleno-žluta a voní bylinkově s nádechem citrusů. Je to velmi příjemná ,uklidňující a hlavně jemná vůně,kterou cítíte jen když opravdu přivoníte těsně k pokožce, což je pro neutrální krém absolutně ideální.


Krém lze používat mnoha směry, z těch doporučených na obalu je to formou pleťové masky, jako krém na ruce a nohy. Takže se podrobně koukneme na co jsme ho použila já, jak uspěl a jak bych ho ještě dále doporučila.


Možnosti použití:

  1. Krém na obličej pro suchou pleť - zde je krém určitě vhodný pro suchou pleť,která potřebuje znatelnou výživu. Tak může nahradit denní nebo spíše noční krém bez problémů. Zkoušela jsem jednou i pro sebe jako noční krém a jednou jako denní pod makeup, pleť mám smíšenou takže vůbec nejsem ideální cílová skupina,ale v rámci recenze se musí zkusit vše :) Takže pod makeup je to hloupost ( což jsem samozřejmě tušila ), hůř se mi vše nanášelo a po chvilce jsem se leskla jako prasátko. Na noc to už šlo,ale stejně se mi krém moc nevsáknul a extra efektu jsem si pro svou pleť nevšimla. Ale zase ani neudělal neplechu což při extra výživě je super. Takže za mě jako krém rozhodně pro všechny sušenky ano. 
  2. Krém na hory - rozhodně to bude poklad na hory pro všechny členy rodiny, s tímhle huťnákem vás mráz rozhodně nepřekvapí a ošlehané tváře budou jen vzpomínkou. Tohle bych na hory přibalila opravdu všem. 
  3. Jako pleťová maska - určitě ano , opět pro suchou pokožku v silnější vrstvě a pak jen přebytek odsát.
  4. Na ruce a nohy - ano pro všechny kterým nevadí dlouho mastné tlapky. Což mě tedy vadí. Ideální tedy za mě do bavlněných rukavic jako taková kúra. Nebo do rukavic při práci na zahradě nebo celkově jako ochranný krém při práci na zahradě. Ideální jako krém na kůžičky kolem nehtů, na ztvrdlé paty...to je prostě bomba, úžasně vytvoří ochranný film a hojí. Na kůžičky je to momentálně velký oblíbenec. 
  5. Na lokty a kolena - absolutní bomba, zase dokáže je velmi rychle zjemnit. 
  6. Na celé tělo -  tak tady určitě ne, přijde mi na velké plochy moc hustý, byla by velká spotřeba a hlavně se dlouho vsakuje. Na menší plochy určitě ano na větší ne. 
  7. Na hojení stroupků - taky zase vyzkoušeno a super, jakmile stroupek není mokvavý,ale suchý určitě vyzkoušejte, krásně se odhojí a minimalizujete vznik jizvičky. 
  8. Na psí tlapičky - hlavně v zimě díky soli a mrazu trpí naši čtyřnohý kamarádi na rozpraskané tlapičky nebo zase v létě na rozpálených silnicích to taky není nic moc, takže tohle je vhodné i pro ně. Když olíznou nic se jim vzhledem k složen nestane a hlavně jim to polštářky pěkně zhojí a zjemní. Tomu našemu se to mooooc líbí a asi i chutná :P
  9. Na rty - jedna z mích nejoblíbenějších možností. Krásně přilne ke rtům, hojí je a přinese ihned úlevu od rozpraskaných rtů. Nevoní a nemá prakticky žádnou chuť takže super. 

Takže jak sami vidíte spokojenost veliká a využit má víc než dost :) Takže až mi dojde určitě si zase koupím, něco takhle multifunkčního se hodí vždycky. Nám doma stačí bohatě 30 ml , pokud máte děti a muže co mu nevadí mazání krémem rozhodně kupte větší balení. 

Hodnocení: 10/10


Masážní olej s arnikou


Na oleje jak víte tolik nejsem, spíše preferuji mléka, másla a rychlé vstřebávání. Takže tady jsem si říkala, že to bude asi produkt co doma moc nevyužiji a asi i poputuje dál. No chyba lávky, předsudky nejsou dobré ani v hodnocení lidí a evidentně ani v  hodnocení kosmetiky :) Protože tohle je momentálně jeden z mích nejoblíbenějších produktů a můj miláček, rozhodně ho nikomu nedám!


Ale nebudeme předbíhat. Oficiální text slibuje prohřívání a posílení tkáně, odstranění svalového napětí a ztuhlosti. Arnika je totiž hotový poklad pro svaly a to nejen v kosmetice,ale hlavně v bylinkářství a homepatii. Arniku miluje celý pohybový aparát a hodně se využívá při sportování a různých namáhavých činnostech. Dokáže totiž svaly uvolnit a zlepšit jejich regeneraci. Má dvojí využití před sportem na prohřátí svalů a tím zabraňuje vzniku křečí během sportu a pak také samozřejmě po sportování zase pomáhá ulevit namoženým svalům. Nebo si můžete dopřát lázeň, kdy přidáte trochu oleje do koupele. Při nanášení rovnou na pokožku se jako u všech olejů doporučuje nanášet na vlhkou pokožku pro lepší a rychlejší vstřebávání a aby olej i hydratoval. 


Olej je balený v tmavém skle s kapátkem, takže praktické a navíc tmavé sklo je pro přírodní kosmetiku naprosto ideální! Olej je středně hustý se zlato-oranžovou barvou. Aroma mě velmi silné a bylinkové, cítíte zde hodně rozmarýn, který bude obsažen v přírodní parfemaci oleje. Já mám bylinkové vůně ráda, takže pro mě je to velmi příjemné, pokud však nemáte rádi silnější vůně tak doporučuji nejprve olej někde očichat,jelikož vůně na pokožce delší dobu přetrvává.


Olej používám buď na vlhkou pokožku nebo na suchou, když delší dobu masíruji. Což je většinou spíš pro druhé , takže si užívají masáže a na mě už se většinou nedostane...však to známe všechny moc dobře že? :) U sebe tedy používám hlavně na trapéz nebo na lýtka, a to jak po sportu tak při běžném zatuhnutí. Upřímně nyní mám práci kde stojí 12-13 h pomalu v kuse, takže nohy samozřejmě bolí. Mám pár dalších specialitek které používám,ale tahle je jiná, na rozdíl od ostatních lehce prohřívá a krásně ulevuje. Teplo je sice velmi málo znatelné,ale i tak velmi příjemné. Ideální je pro mě aplikace ráno před prací nebo před sportem. Svaly pak daleko méně bolí. Na trapéz je to taky hotový poklad, krásně jemně ulevuje, není to samozřejmě jako ,když si vezmete prášek a za pár minut o ničem nevíte, to samozřejmě ne. Tady se bavíme  jemné úlevě a i té psychické díky bylinkám. Za mě tedy produkt ,který doporučuji všem sportovcům a pak těm z nás co namáhají nožičky. 


Hodnocení: 10/10

Balzám na nohy


Balzám je určený na pokožku chodidel a to i těch co jsou postižené plísní. Takže není překážkou v léčbě naopak ji díky složení i lehce pomáhá. Hlavní účinek však má být pěstící, regenerační, osvěžující a i deodorační. Navíc také reguluje pocení a je prevencí puchýřků, nebo je pomáhá hojit. Nic víc se o něm nedočtete , takže o to zvědavější jsem byla na to až ho vyzkouším.



Krém má lehounce pudrovou barvu a při vymáčknutí se zdá, že i extra hustou konzistenci,ale jakmile roztíráte je to spíše lehké mlíčko, což mi na nohy hodně vyhovuje,co totiž opravdu nesnáším je pocit mastných nohou! To zvládnu leda do ponožek jako takovou kúru,ale jinak na běžné denní používání opravdu ne. Vůně je levandulová s citrusy, taková svěží a lehoučká s jemnými tóny měsíčku. Mě se hodně líbí, taková opravdu jemná a nevadí mi tu ani ta levandule, klidně mi takto mohl vonět i krém na tělo.


Výhodou je, že pokud použijete menší množství krásně se vsákne do pokožky a nemáte pocit mastnoty, pokud to přeženete chvilku si holt počkáte než si dovolíte ťápnout na zem :) Krém krásně pokožku nohou provoní a zjemní. Nevšimla jsem si většího účinku na extra suchá chodidla, to je lepší skin food, tento je lehčí a spíš klidně vhodnější pro jaro,léto a nebo pro nožičky,které netrápí extra vrstva suché zrohovatělé kůže. Určitě bych doporučila i jako doplněk léčby plísní kdy je problém sehnat krém ,který nesmrdí jako bolavá noha a přeci jen chcete aby to léčbu stále podporovalo. Co se týče omezení pocení toho jsme si nějak nevšimla. Čeho jsme si však všimla je , že pokud nezapomenu a nanesu si ho ráno když vím, že budu celý den v uzavřené obuvi nožky  mi tolik nesmrdí ...no jo ani holkám nevoní nohy po fialkách,když jsou celý den v uzavřených botkách :) Takže za mě dobrý lehký krém.



Hodnocení: 7/10

Rozmarýnové tonikum 


Na to jsem se těšila kvůli příteli, četla jsem totiž samé superlativy v recenzích. Má být totiž prevencí tvorbě lupů, zlepšovat výživu vlasových kořínků a celkově posilovat vlásky. Díky obsahu výtažku z rozchodníku a listů křenu zlepšuje prokrvení, okysličení a tím i růst vlasů.  Takže všechno co by se nám hodilo.  Aplikuje se 2x denně, ráno a večer lehkou masáží menší množství na pokožku hlavy.Nesmývá se, takže jdeme na to. Na recenzi zda se má vliv na padání vlasů je ještě moc brzy po necelém měsíci používání, nebojte bude aktualizace na Instagramu jakmile ho vypotřebujeme.



Tak za prvé, tonikum je opat krásně balené a má silnou osvěžující vůni po rozmarýnu s lehkým citrusovým nádechem. Vůni chvilku i cítíte takže pokud rozmarýn není váš šálek čaje není to nic pro Vás. Tonikum je zvláštní konzistence, řekla bych takový vodička s kapkou oleje. 


Takže když nanesete na pokožku , vmasírujete tak se poměrně rychle vstřebává,ale zanechává za sebou takový extra "natužený" pocit s nádechem mastnoty. Což mi přijde logické ,je to plné bylinek ,ale nelogické mi přijde, že by někdo očekával,že bych takhle já nebo přítel šla do práce..trochu jako mastná hlavička profesora Snapa. Navíc natužení je takové silnější, takže prohrábnout si sexy vlásky by mohlo trochu bolet :) Takže za mě super jako kúra na večer, kdy necháte pěně přes noc působit, nehrozí zmaštění polštáře jako u klasické olejové kúry a ráno si vlásky umyjete. Pak je to super nebo přes den ,když nikam nejdete pak taky ano.Ale pokud jdete mezi lidi ven tak to prostě chce vlasy umýt. Já zkoušela jen jednou jakoby pro pocit, netrpím totiž na lupy ani vypadávání vlasů. Líbí se mi aplikace masáží, což je moc příjemné, vůně krásně osvěží a uvolní myšlenky i vlasovou pokožku. Přítel si taky rochňná to je jasné, dělám mu delší masáž podle indické masáže hlavy takže to je prý super relax. A co se týče účinků vlasy jsou takové lesklejší , pocitově silnější a pokožka hlavy zklidněná, bez lupů. Na lupy používá šampon, takže nemohu tvrdit, že lupy nejsou díky tomuto toniku pryč,ale určitě na tom má taky podíl úspěchu.


Za mě tedy fajn produkt na takové ty intenzivní kúry a speciální hýčkání. Není to produkt na každodenní používání , právě kvůli nutnosti umýt si poté vlasy, proto i ztrácí u mě pár bodů v hodnocení. Ale zase určitě to je něco co chci doma pro přítele mít po celý rok, speciální péče o vlasy trpící lupy je nutností.

Hodnocení: 6/10

Tak co Vy na tenhle pěkný set? Za mě jednoznačně ano, žádný produkt nemá průměrné ani podprůměrné hodnocení. Se všemi jsme doma spokojení, některé jsou dokonce naše nové top a bez nich už doma nebudeme :) Takže doručuji vyzkoušet, bonusem je krásná krabička,která potěší Vás nebo děti :) Navíc můžete nakoupit ještě výhodněji ,když se zaregistrujete do klubu a pak ještě využijete slevu díky blogu - JanaEssence10. A tímto moc děkuji zastoupení Weledy za balíček,který měl nečekaný obří úspěch a hlavně za slevu pro Vás i mé kamarádky :) 

Pokud už máte doma, budu ráda za komentář jak jste spokojení nebo fígle či tipy na používání jednotlivých produktů,které jsem třeba ještě nevyzkoušela :) 

Komentáře

  1. Od Weledy stále nic nemám protože nevím jaký produkt si koupit. Krabička s více produkty naráz se mi líbí, je to dobrý nápad. Weleda má zajímavé produkty a když se koukám v Dmku na ně, tak upřímně nevím jaký produkt bych si vybrala.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný set! Ten univerzální krém vypadá fajn, sedím doma s planými neštovicemi, takže rychlejší hojení stroupků a jizviček by se brzy šiklo.

    OdpovědětVymazat
  3. Akurát nedávno som si ten Skin Food kúpila a som nadšená, mám hrozne suché čelo a nič ani olej mi ho nedokázal vyživiť, toto je však úplne iná káva a aj vonia vcelku príjemne, páči sa mi jeho univerzálnosť a skúsim ho určite aj na pery, na ruky som ho skúšala, no žiaden extra efekt sa u mňa nekonal.

    OdpovědětVymazat
  4. Toto balenie sa Welede rozhodne podarilo.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
  5. Tento set je neskutočne nádherný ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky