Okurková micelární voda

Jak mě znáte miluji okurkovou vůni a jakmile vyšla nová řada od značky Manufaktura, tak něco z ní muselo být moje. I když se mi tato značka doma moc nekupí a asi bych za celou dobu co miluji kosmetiku spočítala vyzkoušené produkty Manufaktura na jedné ruce, tentokrát jsem prostě neodolala. Nejen , že obaly mají moc pěkné ,ale hlavně prostě okurková řada....to musí být moje. A pracuji velmi blízko obchodu takže..no prostě jednou z práce jsem se musela odměnit. V nabídce mají krém na ruce, pro který jsem šla původně,ale bohužel moc po okurkách nevoní, spíše tak divně sladce. Pak mají sprcháč, těch mám dost takže to mě nechalo chladnou. Pak sirup, ty zase nepoužívám...no nakonec mi po očichání padla do oka jejich micelární voda. Voní asi nejvíc po okurkách, sice maličko sladce,ale i svěže, takže jsem si řekla , že za 169,- jí prostě musím vyzkoušet. I když moc od ní nečekám.



Tato okurková micka má hydratovat, osvěžovat, projasňovat i zjemňovat. Plus by měla být ideální pro normální i mastnou pleť, což tedy teď díky Gynexu mám, přijdu si občas jak v pubertě. Obsahuje například rebarboru, mandlový olej, kyselinu mléčnou apod. Takže prostě ideál pro smíšenou pokožku. No nebudeme si nic nalhávat, není to jen přírodní vodička a na druhém místě je hned glycerin, takže lepkavost nejspíš zaručena, ale u micek mi to nevadí, mají se z pleti smývat, takže s tímto jsem v pohodě.



Po otevření opravdu ucítíte krásnou vůni a co se týče odličování, je to spíš takový slabší průměr. Sice odlíčí,ale vypotřebujete vodičky daleko více než u jiných micek. Oční makeup neodlíčí skoro vůbec, není na něj ani díky složení vhodná, takže vás očka budou i štípat, stejně jako mě. Celkově prostě nuda no...ale díky vůni i tak příjemné, dopotřebuji ji a nákupu nelituji,stejně jsem od ní nic kromě aroma nic nečekala a to splňuje. Kůže mě po ní nepálí, příjemně osvěží a hezky maličko rozjasní. Na obličeji bych si ji bez smytí,ale rozhodně nenechala! To by pěkně lepkalo a prostě cokoli odličuje musí z pleti dolů!! No a shrnutí takové , pokud chcete jen voňavou micku na nic tak si ji kupte, ale jinak s klidem kupujte vaši osvědčenou, není zas tak o co stát.


Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ balení
+ cena

Mínusy:
- moc neodličuje
- nedá se použít na oční makeup
- lepí

Hodnocení: 4/10



Komentáře

  1. No skoda, okurkove veci mam strasne rada💋💋💋

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, v to případě moc doporučuji pleťovou vodu od Soaphoria :)

      Vymazat
  2. Vůni okurek také miluji, ale jenom kvůli vůni si kosmetiku nekupuji. Potřebuji, aby mi s pleté péče něco dělala. Jinak jsou to podle mě vyhozené peníze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo kupovat jen kvůli vůni je na nic, proto jsem si i řekla, že jí vyzkouším, není drahá a buď budu mile překvapená nebo Vám ušetřím penízky :)

      Vymazat
  3. Micelárky příliš nepoužívám a je škoda že moc nefunguje, alespoň že nebyla tolik drahá. Myslím že na léto na takové osvěžení bude fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ jako takové dočištění dobrá, používám jí ted na dny kdy se nelíčím a tak je fajn,ale samozřejmě znovu bych si ji nekoupila

      Vymazat
  4. Tak to skoda, ze je celkem k nicemu. Protoze obaly maji fakt hezke a vune okurek je skvela.:-)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ funguje jako nejlevnější z drogerie, škoda za ni dávat skoro dvě stovky

      Vymazat
  5. Achjo a tak jsem se na ni těšila, plánovala jsem koupi, protože se mi líbí, že Manufaktura přišla konečně i s micelárkou...Ale pokud neodličuje, tak je to celkem na nic teda :D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako na pudr a BBčka dobrá,ale jinak zbytečná věc do koupelny,mnohem lépe odličuje Bioderma, Avene, Dermacol i dokonce Balea

      Vymazat
  6. S tim smyvanim micelarek je mi to furt zahadou - nekasaji se nahodou snad vsichni vyrobci micek prave tim, ze se smyvat nemusi ? :D diky za vysvetleni i za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano výrobci píší , že se smývat nemusí. No nemusí, ale cokoli co má odličovat, tedy rozpouštět makeup, maz, pot a čistit v sobě musí mít látky ,které jsou silnější, dokáží rozpustit všechny ty líčidla a nečistoty, tyto tenzidy a látky jsou zbytečně silné a mohou po čase pleť dráždit a vysušovat. Zbytečně udělají třeba i na pleti lepivý fiilm apod. Je to prostě logické, cokoli co odličuje má jít z pleti dolů. Je to jako se sprcháčem, také se neumyješ gelem a nejdeš se hned utřít,ale ještě se opláchneš vodou. Hodně mích zákaznic říkalo, že nemohou micky používat , že je pálí, dráždí a zhoršují pleť, tak jsem jim poradila smývat vodou, osušit a pak použít tonikum či květinovou vodu a bylo po problému :) Hezky o tom mluví i youtuberka Beauty by Katty. Ta micka nám nic navíc nedá pokud ji nesmyjeme, jsou skvělé na odličování, ale prostě zbytečné nechávat je na pleti. Doufám,že jsem ti to nějak objasnila :)

      Vymazat
  7. Nevím proč, mě Manufaktura jako značka nějak odpuzuje. Asi tím, jak jsou na první pohled strašně rostlinní a kytičkoví a přitom to složení vůbec pěkné není...

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, akurát som po nej pokukovala, ale tak radšej si kúpim inú.

    Daniela

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky