Nutriphoria revitalizující maska na pleť

Aby té kosmetiky od Soaphoria nebylo málo dnes tu mám pro Vás další recenzi a to opět na masku, naposledy jsme si ukázali mojí oblíbenou čistící bombu a dnes se spíše zaměříme na revitalizaci, zjemnění a hojení pokožky. Maska Nutriphoria je totiž vhodná na hojení zánětů, pro pleť unavenou,našedlou se sklonem k zarudnutí. Ano není to tak úplně pro mou smíšenou pleť ideální,ale moc se mi líbilo složení a něco na zklidnění pokožky se přeci vždycky hodí mít po ruce ne?


Ve složení nechybí kaolín, který jemně čistí, dále mandle a bambucké máslo,které velmi dobře hydratují i vyživují. Levandule a Niauoli zase klidní a hojí, líbí se mi obsah růže, kterou miluji a která dokonale regeneruje, takže už je Vám asi jasné proč jsem musela mít masku doma :) Maska má předcházet vzniku předčasných vrásek a zlepšovat tón pleti, takže jdeme na to a vyzkoušíme jí.


Asi nemá cenu opět chválit krásné a oku lahodící balení, překrásné přírodní složení a příjemnouo cenu, na to už jsme si dozajista u Soaphoria kosmetiky zvykly, navíc na eshopu Lekarna.cz se dají tyto krásné produkty občas ulovit i v akci, takže se vyplatí sledovat. Takže můžete i něco ušetřit, i když upřímně 120 ml za 344,- když maska vydrží opravdu dlouho a má dobré složení, je pro mě velmi příjemná cena. Když masku otevřete první co Vás zaujme je sytě červeno-hnědá až cihlová barva. Vůně je sladší, cítíte jak růži tak i levanduli a jíl, takže směs čistící a sladké vůně. Žádné bahýnko jako minule,ale příjemná květinová maska. stačí maličké množství nanést na celý obličej kromě očního okolí a rtů, nechat působit 15 minut a poté smýt vlažnou vodou. Maska je středně hustá a velmi dobře se nanáší.


Frekvence by měla být 1-2x týdně. Maska na pleti nezasychá úplně a zůstává mazlavější, což je mi rozhodně příjemnější než klasické jílovky. Bohužel mě maska trochu poštipuje a to samé mou kamarádku,která má pleť suchou, citlivou a se sklonem k rudnutí ( takže přesný typ pro tuto masku ). Já mám dokonce po smytí lehce zarůžovělý obličej a kamarádka také, ovšem vše odezní do 20ti minut. Poté je pokožka rozzářená a jemná na dotek. Bohužel ani jedna jsme nic jiného nezaznamenala :/ Masku jsem po 5ti použití dala kamarádce s tím, že je lepší cílová skupina a ať mi podá hlášení zda si všimne při pravidelné péči něčeho jiného než rozjasnění. Bohužel nic jiného nezaznamenala, při frekvenci 2x týdně jí prý dokonce malinko vysušuje.

Takže verdikt je asi takový:
Maska je vhodná pro pleť ,která není citlivá! Typově pro pleť normální , smíšenou nebo lehce mastnou bez pupínků, také je vhodná spíše pro ty z vás ,které už nějaký ta vráska trápí. Vhodná pro pleť našedlou takovou bez zdravějšího tónu,která ocení projasnění a zjemnění.
Od masky nečekejte čištění, hydrataci, výživu ani zlepšení narůžovělého tónu. Doufám tedy, že Vám tento popis pomůže určit pro koho je maska vhodná a při koupi budete spokojené :)

Shrnutí:
Plusy:
+ balení
+ složení
+ stačí maličké množství
+ rozjasňuje
+ zjemňuje

Mínusy:
- není vhodný na citlivou pleť
- není vhodný pro pleť suchou
- nezlepšuje problém s žilkami nebo zrudnutím 

Hodnocení: 5/10

Komentáře

  1. U prvního odstavce jsem se rozjásala, že bude typ na masku proti zarudnutí, ale už nejásám. Na tuty by mě štípala a byla bych po ní červená :-(

    OdpovědětVymazat
  2. super, takze si ju nekupim. moja plet by na nu asi reagovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak maska vypadá velmi pěkně a zajímavě :) Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna recenzia ♥ Ja mám od Soaphorie masku&čistič s názvom Herbaphoria, a som s ňou maximálne spokojná :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky