Hydratační sérum pro mastnou a problematickou pleť s heřmánkem

Tohle překrásné olejové sérum značky Mylo jste již možná na blozích zaregistrovali a většinou pokud jsem si všimla byly na něj kladné recenze, takže jsem prostě nemohla odolat a vybrala si jedno k vyzkoušení z eshopu Krásná každý den a to i ,když většinou oleje na pleť nepreferuji....prostě nešlo odolat překrásnému a stylovému balení. Za značkou stojí i pro mě velmi sympaticky ne velká obří firma z úplně jiných končin,ale paní Barbora ze Slovenska, která začala výrobou mýdel v roce 2013, což je relativně nedávno a již dnes jsou její výrobky známější a známější, nejen svým vzhledem,ale hlavně přírodním kvalitním složením. A já moc ráda podporuji jak výrobky z Čech tak samozřejmě i ze Slovenska, takže jsem byla opravdu zvědavá zda budu sdílet pochvalné ódy na olejíček.


První jak už jsem mnohokrát zmínila zaujme na první pohled je překrásné balení s kapátkem, které velmi oceňuji. Co mě na olejích dokáže vytočit doběla je ,když neobsahují žádná kapátka nebo jen kapací vložky, z které sotva dostanete kapičku oleje nebo naopak velké množství. Takto je to ideální, snadné a elegantní řešení dávkování správného množství. Co je velmi pěkným detailem je maličký heřmánek ,který se volně "vznáší" v oleji :) Je to maličko,ale ohromně to potěší a je to potěšení i pro oko.


Olej se skládá ze snadno vstřebatelných olejů a éterických olejů, které jsou vhodné pro daný typ  pleti - tedy pro mastnou a problematickou pokožku.Kompletní složení vidíte na fotce a je to přehlídka krásně zvolených olejíčků, které pleti dodávají minerály a vitamíny. Éterické oleje jako heřmánek, citronová tráva, cypřiš a mnoho dalších upravují mazotok, jsou antibakteriální, protizánětlivé, vyživují, hydratují a tak bychom asi mohli pokračovat ještě dlouho. Hlavní hydratační složkou je zde skvalen získaný z oliv, který je hydratační bombou pro naší pokožku, hloubkově regeneruje, což oceníte při hojení zánětů a i zlepšení vzhledu jizviček po akné.


Sérum můžete používat místo denního nebo nočního krému, na jemnou obličejovou masáž nebo na odlíčení pleti. Upřímně na odlíčení by mi ho bylo líto, takže takto jsem opravdu nezkoušela. Pro sebe jsem zvolila variantu použití na noc místo nočního krému na celý obličej, krk i dekolt. 

Důležité: Všechny oleje nebo bezvodné balzámy se používají na očištěnou a navlhčenou pleť a to buď květinovou vodou vhodnou pro Váš typ pleti nebo termální vodou. 

Poté naneste pár kapek na pokožku, vmasírujte. Já olej používám následovně - pleť odlíčím, opláchnu vodou, osuším, poté přestříkám květinovou vodou , nanesu olej, vmasíruji a ještě lehounce přestříkám termální vodou. Tato aplikace mi vyhovuje nejvíce a máte jistotu , že olej nebude absolutně vysušovat a vstřebá se nejlépe jak může.


Oleje stačí velmi malé množství , takže objem 50ml Vám vydrží opravdu hodně dlouho , myslím, že určitě celý rok :) Co se týče vůně séra tak to je pro mě doslova božské a uklidňující. Především cítíte heřmánek, takže pokud ho nemáte rádi nebude to nic pro Vás, já ho však mám spojený s dětstvím,  pocitem bezpečí, klidu a pohody, takže se každý večer vysloveně na tento krok péče těším a je pro mě aromaterapeutickým zážitkem, bez kterého už si ani večer nechci představit. Takže všechny ostatní přípravky jsem odsunula nebo rozdala a na večer si nechávám opravdu jen tohle sérum.

Ale co vás asi zajímavá nejvíce je efekt na mou smíšenou pleť která se nyní v detoxikaci opravdu v okolí brady dost osyppává, trochu jako v pubertě. Takže po prvním týdnu jsem si ničeho kromě jemnosti, zlepšení hydratace nevšimla. Po měsíci už jsou však znatelné výsledky, a to výrazně lepší hojení a krásně mi zklidňuje pupínky. Mám pocit, že nemít tento olej asi bych byla daleko víc osypaná a nic by se tak rychle nehojilo, jsem opravdu nadšená. Po dvou měsících vidím , že pleť je ráno krásně odpočatá, vyhlazená a zklidněná. Celkově vypadá mnohem lépe. Pro mě se rozhodně jedná o jeden z top produktů, který chci mít pořád doma :) a jsem ráda, že jsem se odhodlala dát oleji šanci a vyzkoušet ho.


Shrnutí:
Plusy:
+  opravdu hojí a léčí
+ krásně hydratuje
+ nevysušuje i když obsahuje oleje vhodné pro problematickou pleť
+ při dodržení správného postupu aplikace se krásně vstřebává
+ pleť je po něm odpočatá, sjednocená a prostě o mnoho krásnější
+ dokonalé balení, praktické i krásné
+ příjemná bylinková vůně,která působí i aromaterapeuticky
+ přírodní složení
+ velmi malá spotřeba sérum vydrží minimálně půl roku

Mínusy:
- nenašla jsem ani jeden

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Pleťové olejíčky mám moc ráda a vždy dávám přednost těm s kapátkem. Vylívat si něco na ruku, pak to nanášet a nakonec přebytek z ruky umýt je pěkná otrava. V poslední době je olejíčků k vyzkoušení spousta, ani nevím, který dřív koupit.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. No musim rict, ze tohle me celkem zaujalo :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Som majiteľka mastnej pleti, takže toto sérum určite vyskúšam! ♥ Ďakujem za tip ☺

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky