Herbaphoria aneb čistící maska od Soaphoria

Dnes Vám chci představit skvělou čistící masku, která mnohým z těch co již vyzkoušeli hooodně nevoní, spíše buďme upřímní smrdí jako žabinec,ale funguje naprosto dokonale :) Takže si dnes ukážeme přírodní čistící masku Herbaphoria od značky Soaphoria. 


Maska má jak již je u této firmy zvykem skleněné a krásné balení, u pleťové masky je toto balení opravdu fajn, nevadí jako u sprcháčů apod. Protože masku nepoužíváte ve sprše a nesaháte na ni mokrýma rukama. Takže nehrozí vyklouznutí masky na podlahu. Navíc maska je ve skle lépe chránění než v plastovém obalu. Po otevření Vás do nosu praští zvláštní vůně, která připomíná silné bylinky s nádechem do mentolu a samozřejmě tam cítíte i něco jako bahýnko. Takže opravu extra silná zvláštní vůně,která mě osobně vůbec nevadí. Naopak tam za sebe cítím hodně šalvěj a mátu, která tam ani není :)) Vzhledem je to opravdu takový kosmetický žabinec a mě se strašně líbí ta mazlavá hutnost ,která je na pokožce strašně příjemná, takže za mě super záležitost.

Ale než přejdeme k účinků povíme si trochu oficiálního textu o téhle zajímavé masce. Maska je vhodná pro všechny typy pleti , obzvláště pro aknozní, mastnou a problematickou pleť. Tady musím nesouhlasit, rozhodně ne pro všechny typy pleti! Maska není vhodná pro suchou a ani extra citlivou pokožku. Na tyto dva typy je hodně čistící a moc silná. Jinak pro všechny ostatní je ideální , i pro normální nebo smíšenou. Obsahuje například zelený jíl, který je známý pro své výrazné čistící schopnosti a stabilizaci produkce mazu v pokožce. Dále je tu řasa spirulina, která je obrovským zdrojem vitamínů i minerálů. A jak víte vitamíny skupiny B krásně hojí zánětlivé procesy  pokožce. A nebyla by to čistící maska kdybychom tu nenašli i kaolin, který pěkně čistí póry a pleť i zmatňuje. Dále bentonit, který zklidňuje a vytahuje nečistoty z pleti. Bylinek je tu také víc než dost , například rozmarýn ( lehce prokrvuje, tonizuje a detoxikuje ), kopřiva ( detoxikační královna ) a heřmánek ( klidní, hojí a reguluje produkci mazu ). 


Opravdu je třeba pro mě překvapením , že neobsahuje mátu, kterou já z této masky cítím, masky i navíc po nanesení jakoby chladí a máte silný fresh pocit...no nic prostě tu máta není no :) Maska se nanáší buď na celý obličej, T-zónu nebo kamkoli kde na těle potřebujete pomoci od pupínků a akné. Necháte působit dle návodu 15 minut, nebo stejně jako já i mnohem déle, já nechávám i 30 minut a vše v pohodě. Neřekla bych, že je třeba účinek lepší čím déle nechám, to vůbec jen je mi maska příjemná tak se mi ji nechce smývat hned. Během působení můžete cítit lehké mravenčení, drobné pálení nebo jen fresh chladivý pocit. Maska nezasychá nepříjemnou krustu, naopak zůstává krémová. Takže mi je hodně příjemná, u klasických jílovek totiž nesnáším ten pocit stáhnutí. Poté smyjeme teplou vodou, ideálně s houbičkou, jinak to jde špatně. Maska se doporučuje používat 1-2x týdně. A ze začátku z pleti nečistoty vytahuje, takže se pleť přechodně i může zhoršit, což mě osobně se stalo,ale nic dramatického a poté se pleť pěkně vyčistila. Takže chce to vydržet :)

Složení je tedy velmi pěkné a já osobně mohu jen doporučit:


I když se může zdát , že masky je málo - 125ml - tak vydrží opravdu klidně tři měsíce, nemusíte jí dávat totiž kvanta aby byl super efekt. Pokožka je po aplikaci jemná, není červená ani jinak podrážděná. Pupínky jsou méně červené a více zklidněné, výrazně lépe se i hojí. Kůže se i méně mastí. Za sebe tuhle masku mohu velmi doporučit, je to jedna z nejlepších čistících masek vůbec.


Shrnutí:
Plusy:
+ balení
+ složení
+ stačí malé množství
+ cena
+ krásně čistí pleť a zklidňuje již vzniklé záněty
+ urychluje hojení
+ detoxikuje
+ nedráždí

Mínusy:
- vůně

Děkuji eshopu Lékarna.cz za poskytnutí masky k testování :) 

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Muzu doporucit i ja, je skvela🐸🐸🐸

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá opravdu skvěle a myslím, že při dalším nákupu si ji přihodím do košíku. Aroma snad nějak ustojím :-) Jsem ráda, když maska nezasychá do krusty, protože pak je dvojnásobná práce se sundáním z obličeje
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Maska vypada dobre, ja ted zkousim kaolin masku a dobra.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ji a jsem skoro na dně a zatím jsem si na ní nějak neudělala obrázek. Nevím, co si o ní mám myslet. To se mi dlouho u žádného výrobku nestalo.

    OdpovědětVymazat
  5. Nemůže se zkazit? Docela by mě zajímalo, čím to konzervují...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky