Denní krém na mastnou pleť s mangovým máslem

Dlouho jsme tu neměli recenzi na pěknou přírodní kosmetiku Hristina,nebojte rozhodně jsem na ně nezanevřela , ale spíš bylo potřeba více času na kvalitní testování pleťového krému a séra. O séru budu povídat příště a dnes se koukneme na Krém na mastnou pleť Dr. Derehsan. 


Balení je velmi krásné , jednoduché a stylové, navíc zelená barva mi hned evokuje nějaký ten kosmetický produkt na čištění nebo právě na mastnou pleť. A taky, že to tak je. Krém je vhodný pro mastný typ pleti . Má totiž dobře zmatňovat a stahovat póry. Samozřejmostí je přírodní složení bez parabenů či minerálních olejů. Jelikož se tedy jedná očistě přírodní produkt, byť nemají certifikaci, je nutné krém nevystavovat přímému sluníčko nebo vysokým teplotám.


Krém obsahuje například makadamové a mangové máslo, které jsou velmi regenerační a přesto pleť nezatěžují, to samé samozřejmě platí i o mandlovém oleji, které je vhodný pro všechny typy pleti. Překvapením je pro mě zde olej avokádový, který je spíše vhodnější pro suchou pleť, jelikož více promašťuje. Myslím, že je zde zvolen hlavně pro svou přirozenou UV ochranu proti sluníčku a díky vysokému obsahu vitamínu E, který zase hojí jizvičky po akné. Dále zde najdeme Aloe Vera, což je jasné, hydratace a hojení, což mastná pokožka potřebuje. Medvědice a Vrbová kůra zase stahují, hojí a léči pupínky, což samozřejmě platí i o propolisu. Takže samé pěkné suroviny že? Tak se jdeme podívat pod " pokličku" a jak na mě působil během skoro 3 měsíčního testování.

INCI: WATER, MAKADAMIA BUTTER, MANGO BUTTER, PRUNUS DULCIS OIL, PERSEA GRATISSIMA OIL, ALOE VERA EXTRACT, BEARBERRY EXTRACT, WILLOWBARK EXTRACT, PROPOLYS, BEESWAX


Krém má velmi jemnou , téměř nepostřehnutelnou bylinkovou vůni, takže rozhodně nikomu aroma nebude překážet nebo nějak vadit. Konzistence je gelovo-krémová a lehoučká jako pírko, Do pokožky se ihned vstřebává a opravdu zanechává sametově matný finiš. Ihned se dá nanést makeup. ale pozor tím, že krém sám o sobě zmatňuje moc dobře nevypadá na mé smíšené pleti v kombinaci s Revlonem na mastnou a smíšenou pleť, dělá to divný maskoidní vzhled :/ Za to s jinými makeupy vypadá hodně dobře. Takže to chce vyzkoušet jak s kterým makeupem si sednou.

Pokud hledáte ideální krém na den bez líčení, tohle je naprostá bomba, obličej je sametový a přesto se méně leskne. Na pleti rozhodně nedělá neplechu, neucpává póry,ale ani jsem si nevšimla většího hojení akné nebo maličkých pupínků. Na to se mi zdá slabší. Na co je však machr je mastnota, opravdu jí umí regulovat a ideální krém na pokožku s rozšířenými póry bez většího výskytu pupínků, kterou trápí lesk a přemíra mazu. Na takovou pokožku to bude přírodní dokonalost :) Pro pleť s akné doporučuji pouze jako doplněk péče, ne jako jediný krém. Na pleť smíšenou jako mám já je dobrý na občasné použití, protože při pravidelné péči ráno i večer trošku vysušuje sušší partie , jako je krk, dekolt a tváře. Ale to neberte jako výtku krému, on také primárně není na smíšenou pokožku určený, to jen já si ho pořídila , protože mě zajímalo jak účinkuje a jelikož krémů na mastnou pokožku není nikdy dost a každá recenze se Vám na ně víc než hodí :) Takže za mě velká spokojenost a krém dělá co slibuje.


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ pěkný obal
+ cena
+ opravdu reguluje mazotok a omezuje lesk pleti
+ krásně zmatňuje

Mínusy:
- mohl by víc hojit akné, pak by byl opravdu dokonalý

Děkuji eshopu Hristina za poskytnutí krému k testování.

Hodnocení:8/10

Komentáře

  1. Skoda ze moc nehoji akne, to by byl vhodny pro moji plet.:-)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hojení jsem si bohužel po celou dobu používání nevšimla, je spíše pro pleť mastnou

      Vymazat
  2. Díky za skvělý tip, matujících přírodních krémů není nikdy dost! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle, líbí se mi i složením. Určitě se na eshop podívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na eshopu mají hromadu zajímavých věcí, vyzkoušela jsem i jejich zrnkovou kávu a je absolutně vynikající :)

      Vymazat
  4. Tiež som majiteľka mastnej pleti, takže tento krém musím vyskúšať! ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky