Bio nude rtěnka s výživnými oleji

Jemných růžovo-tělových rtěnek v nude odstínech není nikdy dost a když už jsem si dala předsevzetí, že musím i v dekorativce zkoušet přírodní kosmetiku tak byla ideální příležitost k vyzkoušení rtěnky od značky Couleur Caramel, od které mi naposledy hodně vyhovoval korektor na kruhy pod očima.


Rtěnka je tedy v růžovo - tělovém odstínu , tedy takový nude v barvě rtů řekla bych. Má pěkné přírodní složení plné olejů. Najdete tu například olej z hroznových semínek, který funguje jako silný antioxidant. Meruňkový olej zase dodá potřebné vitamíny a Ricinový olej je nejen regenerační, hydratační ale také vysoce hojivý. Takže tato rtěnka je díky nim regenerační, hydratační a hlavně o rty pečuje ,aby nebyly vysušené ani za mrazivějších dní. Díky jojobovému oleji má navíc přirozený UV Faktor, což se zase hodí na nadcházející letní sezónu. Samozřejmě zde nemůže chybět bambucké máslo a olivový olej, které jsou pečující bomby a v balzámek na rty nebo rtěnkách prostě nesmějí chybět.


Rtěnka je tedy díky takovému pěknému bio složení samozřejmě hodně pečující a má takovou krémovou konzistenci,která je na rtech hodně příjemná. Máte pocit, že nepoužíváte rtěnku,ale spíš hodně hutný balzám,který rty obalí ochranným filmem, který nelepí a je velmi příjemný. Takže rtěnka absolutně nevysušuje a bude skvělá pro ty z vás co trpí na popraskané a vysušené rty. 


Musím také moc pochválit designový obal celé rtěnky, který je jak už je u téhle firmy zvykem z tvrdého papíru, je to stylová záležitost a nebojte , že by obal nebyl pevný nebo bytelný. To on totiž rozhodně je.


Na rtech je odstín opravdu přirozený, takže bude slušet všem typům , ať už jste černovláska s olivovou pletí nebo jako já Sněhurka v blond vydání :) Bohužel co mě osobně na téhle rtěnce dost vadí je vůně :/ Je taková zvláštní, olejnatá ..připomíná mi to možná trochu některé alverde sprchové gely. Nevím něco mi v téhle směsi krásných surovin prostě nevoní, naštěstí to ze rtů není cítit po celou dobu,ale jen necelých pět minut po nanesení, takže se to dá přežít. Jinak jsem na rtěnce žádné mínus nenašla. Pokud neužijete odstín 254 Natural Pink, najdete v eshopu Krásná každý den ještě odstíny : Perleťová medium pink , True Red a Perleťová Matriotchka Red.


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ krásný obal
+ ideální odstín pro všechny odstíny pleti
+ ideální pro rty suché
+ o rty pečuje a absolutně nevysušuje

Mínusy:
-  pro mě osobně zvláštní vůně

Děkuji eshopu Krásná každý den za poskytnutí rtěnky k testování.


Hodnocení: 7/10





Komentáře

  1. Prirodni kosmetiku miluju, dekorativku jsem jeste nezkousela👎 uz ted vim, ze tato rtenka bude prvni💞💞💞

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak doufám, že budeš stejně spokojená :)

      Vymazat
  2. Pekný odtieň! :) Ja mám od CC zatiaľ len jeden odtieň rúžu a to Deep Red :) Rada tiež používam ich paletku tieňov na obočie, no a samozrejme aj veľkú paletku tieňov na oči z jesennej kolekcie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo obal se jim moc povedl. A co vůně vadí ti nebo to zas vnímám jen já ?:)

      Vymazat
    2. Môj rúž vonia jemne sladko, trošku tak typicky rúžovo. Takže nič divné, ani nepríjemné :)

      Vymazat
  3. no mne by teda tento odtien nesvedcal :) bol by bledsi ako moje pery a to na mne vyzera hrozne :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je naozaj krásna nude farba :) veľmi sa mi páči aj obal :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo barvička se povedla, jsem za to moc ráda, většinou ,když vybírám jen po netu nezdaří se mi moc výběr a pak jí musím poslat dál :) ale tady jsem se pěkně trefila

      Vymazat
  5. Jéé, tak to je super! Rtěnka mě moc zaujala, barvička se mi líbí a strašně ráda bych ji vyzkoušela :)

    Nails | OPI Brisbane Bronze

    OdpovědětVymazat
  6. Od této značky jsem měla tvářenku a byla to pohroma. Nicméně rtěnku asi vyzkouším, protože přírodních rtěnek není takový výběr. Pokud hydratuje, tak to mohlo být ok :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  7. Dekorativku jsem nezkousela, ale rtenka vypada dobre.:-)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky