Rostlinný zubní gel

Weleda nenabízí jen fajn kosmetiku na tělo nebo obličej,ale například také dentální péči. Přiznám se, že občas mě trápí trochu citlivější dásně, takže jsme na testování dostala tento nepěnivý zubní gel od Weledy. Tento gel obsahuje například extrakty z květu heřmánku, myrhy nebo ratanhy, což je rostlina ,kterou původní obyvatelé Ameriky používali k zastavení krvácení a při problémech se zažíváním. Takže jeho účinky k zastavení krvácení Weleda využila v prevenci krvácivosti dásní. Má tedy zlepšit kondici a hojení dásní, dále stahuje a je protizánětlivý.


Takže celková prevence a ideální směs bylinek k péči o dutinu ústní. Gel je středně hustý a zbarvený lehce do červena. Voní i chutná výrazně po bylinkách a také lehce nasládle. Vůbec nepění a v ústech se jakoby trochu rozpustí a je řidší. Což mi maličko vadí, máte pocit, že si prakticky čistíte zoubky tekutinou, jakoby vlastně ničím. Ale je to jen o zvyku. Chuťově mi vůbec nevadí ,jsem zvyklá na bylinkové čaje , takže toto je pro mě příjemná změna oproti klasickým zubním pastám,ale troufám si říct, že spousta z vás by si na ni nejprve musela zvyknout. Také je potřeba zvyknout si na to, že se nedostaví takový pocit svěžesti jako u běžně dostupných past.


Pokud ale gelu dáte čas aby mohl rozvinout své účinky tak se Vám velmi zalíbí, dokáže totiž krásně zklidnit dásně a dá vale i aftům a jiným neduhům. Používám v kuse měsíc a jsem s gelem hodně spojená, dásně nejsou nikde začervenalé a nejsou citlivé. Kdyby ještě gel měl bělící účinky bude to absolutní dokonalost. Ty ovšem nemá, takže občas s třídám s bělící zubní pastou. A díky tomuto gelu nemám přecitlivělé zoubky na chlad, teplo apod. Vřele tedy doporučuji jako zubní péči po bělících kúrách kdy jsou zuby citlivé. Dále doporučuji jako prevenci krvácivosti dásní nebo jako součást léčby.


Takže pokud hledáte přírodní péči o zoubky svoje nebo dětí po tomhle gelu se rozhodně nebojte sáhnout. A i cena je dost rodinná - 75ml za 129,- mi přijde hodně fajn cena. Navíc pokud se zaregistrujete do klubu budete mít na nákup slevu plus ještě sleva díky blogu a kódu : JanaEssence10 .



Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ cena
+ vhodné pro celou rodinu
+ zklidňuje citlivé dásně a je prevencí krvácivosti dásní
+ má nasládlou chuť

Mínusy:
- nepění, takže pocitově je čištění oproti klasice trochu jiné a je potřeba si zvyknout

Hodnocení: 8/10

Komentáře

  1. Rostlinný zubní gel od Weledy je super. Dále mohu doporučit k vyzkoušení Rathanovou pastu, Slanou pastu a Měsíčkovou pastu. Používám je na střídačku a problém s citlivými zuby je pryč. Jsem ráda, že si mohu najít recenze na přírodní kosmetiku a vím tak do čeho se vyplatí investovat :) a nejsou to jen vyhozené peníze za reklamu a účinek žádný. Jsem ráda, že jsem narazila na Váš blog. Určitě si tu ráda pročtu více článku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ještě jejich ústní vodu a šalvějový gel, takže jsem na ně také moc zvědavá. Moc děkuji za milou pochvalu a jsem ráda, že se blog líbí, snažím se ho psát opravdu pravdivě a spolupráce přijímám pouze takové, které bych si za vlastní peníze koupila. Takže se nerozchází s tím co mám sama ráda. A také bych na netu uvítala více přírodních blogů abych se mohla víc inspirovat.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky