Okurková pleťová voda

Miluji okurkovou vůni, proto máme doma i velmi často okurkový salát :)) Prostě to je pro mě absolutní aroma esence svěžesti, čistoty a léta, až někdo udělá přírodní kompletní okurkovou řadu určitě jí budu nutně potřebovat celou doma!! Takže jsem byla moc ráda, že v nabídce na vyzkoušení byla z Lekarna.cz i značka Soaphoria,kterou začínám zbožňovat kompletně celou a je to asi momentálně moje vášeň v kosmetickém světě. Od této značky se můžete těšit ještě na pár recenzí a dnes to bude právě moje Okurková pleťová voda


rozkošné balení jako nějaká slivovice, tedy v tomto případě spíš okurkovice :) a já tyhle ňuňu skleněná balení naprosto zbožňuji i když nejsou až tak praktické, protože jsou těžší, dražší a navíc když Vám to upadne na dlaždičky v koupelně tak buď nepřežije dlaždička nebo lahvička,ale prostě jsou to stylovky!! Objem je tedy 50 ml což je sakra málo a dost bych uvítala větší balení a třeba na výběr obal jak ze skla tak z plastu což by mohlo třeba trošku stáhnout cenu, která je za menší množství trošku vyšší, což by mi nevadilo,kdybych vodu používala jen občas,ale já se do ní zamilovala, zbožňuji jí a je to moje topka..teda byla už je prázdná a je to snad první produkt,který bych byla schopná obrečet, že je prázdný. Protože při použití 2x denně ráno i večer, mi baleníčko vystačilo na 11 dní a to jsem neplýtvala. Potřebovala bych alespoň litrové balení, takže doufám, že do budoucna budou mé prosby vyslyšeny. Je to totiž návyková záležitost, to Vám mohu potvrdit. 

Ale teď už si trochu víc řekneme oficiální text jaká by vodička měla být a pak mé zkušenosti, protože věřím , že kromě toho , že je to moje láska asi potřebujete víc info :)) No tak, voda je určena pro všechny typy pleti včetně citlivé. Dokonce i na přecitlivělou pokožku kolem očí a hlavy ( no to jsem tedy nezkoušela, jako plýtvat s tak malým množstvím na hlavu ani omylem ). Má pleť regenerovat, redukovat nebo spíše předcházet vráskám, sjednotit odstín pleti a zlepšovat hydratační vlastnosti pokožky. 


Složení je víc než jednoduché a to okurková voda , nic víc nic míň. A jak už zmínila Bebe s kterou jsme se nějak v recenzi časově shodli :) , na lahvičce je nápis, že se jedná o okurkový olej, což je samozřejmě hloupost, no jo soudruzi se krapet spletli v nálepkách,ale já jim to rozhodně prominu, protože se jedná o velmi kvalitní produkt a i kdyby mi tam napsali, že se jedná o okurkový salát s majonézou je mi to jedno :)) Prostě to koupím znovu a znovu jen mi prosím vytvořte větší balení!!


Způsoby použití okurkové vody:

  • místo klasického tonika ( takto jsme ji používala nejčastěji )
  • jako obklady očí ( také vyzkoušeno )
  • do vlasů na zklidnění pokožky ( nevyzkoušeno, bylo mi líto tohle malé množství používat na celou pokožku hlavy, to by mi toho moc nezbylo )
  • dále například na ředění jílových masek pro přidání dalších účinků ( nevyzkoušeno, opět kvůli množství takovou lahůdku jsem si šetřila )
A teď moje poznatky o používání které trvalo 11 dní ráno i večer. Voda po otevření opravdu překrásně voní jako čerstvá okurka ze zahrádky ne ze supermarketu, ta moc nevoní,ale jestli jste někdo měl možnost stejně jako já ochutnat a přivonět k čerstvě utržené a na sluníčko uzrálé okurce tak moc dobře víte, prostě koncentrace léta, svěžesti a hned se mi vybaví i její osvěžující chuť, prostě nádhera. Navíc v složení žádný glycerin, takže nelepí, použití je opravdu příjemné. Večer jsem trošku aplikovala na tamponek a s ním pokožku krásně dočistila nebo jsme si dala vodu do lednice, pak na tamponky a šup jako obklady na oči a tedy pecka, otoky pryč, únava pryč. Na pleti voda nepálí, nedráždí a nestahuje, jen je pleť svěží, rozjasněná, vypnutá a taková opravdu svěží. Zda se lépe hojí pupínky nebo to má hlubší efekt jsem za těch pár dní nemohla zjistit. Ale rozhodně je to jedna z nejlepších vod co jsem vyzkoušela a spolu s BioAroma vodičkou jsou moje top momentálně a rozhodně se k nim vždy budu vracet. 



Shrnutí:
Plusy:
+ dokonalá vůně
+ čisťounké složení
+ úžasně osvěžuje, hydratuje
+ nedráždí
+ ideální na otoky kolem očí
+ může být použita úplně pro všechny typy pleti včetně očního okolí

Mínusy:
- cena vzhledem k množství


Děkuji eshopu Lekarna.cz za poskytnutí vody k testování. 

Hodnocení:10/10 

Komentáře

  1. to vypadá dobře:) děkuji za tip:) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, parádna recenzia, tak túto vodičku musím vyskúšať. Už som po nej pozerala, aj po iných od Soaphoria, ale táto vyzerá byť poklad :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se od nich snad líbí úplně všechny jen prostě malé množství :/

      Vymazat
  3. Ja mám od Soaphorie medovkovú pleťovú vodu a tiež som veľmi spokojná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu chci taky strašně moc vyzkoušet , je hned další v pořadí :)

      Vymazat
  4. Vypadá to skvěle, jen nikde není vidět dávkovač. Je tam vůbec něco nebo se to vylije rovnou z láhve jako ta slivovice? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, jen se prostě vylije, chce to trochu pekelného soustředění aby člověk nevylil zbytečně moc :/

      Vymazat
  5. taky bych provedla změnu balení ... ono je to na pohled sice moc hezké, ale při použití prostě nepraktické .. osobně bych potřebovala jednoznačně sprej, na tamponek mi to přijde zbytečné plýtvání, pokud jde o to, co v něm zůstane bez užitku vsáklé .. já mám teď pomerančový květ a právě jsem ji hned přelila do prázdné lahvičky od růžové vody s rozprašovačem .. ale bude zajímavé porovnat, jak mi tímhle způsobem aplikace vydrží dlouho oproti tobě (také používám 2x denně), pak to schválně hodím do recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo sprej by byl naprosto super, mám sprej u balení tonika u Bioaroma ,ale lahvičku prázdnou ještě nemám a trochu bych měla strach aby mi třeba od růžovky balení maličko nezměnilo vůni okurkové vody.Protože ta vůně to je moje láska :) Doufám, že časem vymyslí jiné balení a přidají sprej nebo zvětší množství. Jsem zvědavá jak dlouho ti vydrží a pokud o dost déle než mě, rozhodně to příště udělám stejně. Pomerančový květ bych taky chtěla zkusit :) Škoda,, že nemají kamenný obchod bodlo by všechno si očichat,ale asi by moje peněženka zaplakala.

      Vymazat
  6. Tak to je vážně pidi :( Došlo mi to až u té fotky s okurkama. Zdálo se mi totiž, že jsou ty okurky nějaké obří a ta flaštička nějaká maličká, ale hned mě nenapadlo, že to je jen 50 ml :-/ :D Taky bych byla pro větší balení :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky nějak neuměla moc dobře představit jak velké je 50 ml balení, nějak jsem si pomýleně myslela, že to bude jako stovka zhruba :D No a je maličké, o to tedy roztomilejší,ale malinkaté.

      Vymazat
  7. Wow.. Tak to vidím poprvé :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Vypada to na opravdu super vyrobek!:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tak, soudruzi se v popisku trochu uťali. Ale naštěstí to na obsah nemá vliv :-D
    Mám doma od Soaphoria ještě slaměnkovou verzi, ale tu chodím víceméně ňufat a používám ji po trošičkách, protože se děsím dne, kdy mi dojde a já začnu shánět nějakou litrovou verzi! Taaak strašně moc mi voní! :-D
    Bebe
    PS: máš nádherné fotečky, Jani! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od nich asi nutně potřebuji vyzkoušet všechny jejich vody :)

      Vymazat
  10. Milujem uhorkovú kozmetiku! Vôňu, účinky, všetko. A k tejto vodičke mám rovnaký postoj - spravte nám väčšie balenie (ktoré si ja budem prelievať do rozprašovača) a budeme ho míňať na litre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad budou naše přání vyslyšena :)) A nemáš tip na nějakou okurkovouo dobrou kosmetiku?

      Vymazat
  11. Teď jsem dostala strašnou chuť na okurkový salát, škoda, že jsme nedávno dojedli salátovou okurku, co jsme měli a včera jsem nedoplnila zásoby. Také mám ráda okurku v kosmetice. :)

    www.dendyss.blogspot.cz lifestyle, beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) a máš tip na nějakou okurkovou kosmetiku,kterou bys mi doporučila?

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky