Mandlový hydratační krém

Druhým krémem na obličej ,který jsem od Weledy vyzkoušela je Mandlový krém v hydratační variantě, který je vhodný jak na den tak i na noc. Miluji prostě multifunkční krémy :) Pleť by měl zklidnit, dodat vlhkost, chránit před vlivy vnějšího prostředí a je navíc vhodný pro všechny typy pleti a to i pro mastnější,která hydratovat potřebuje také. A nejvíc pokud používáte různé antibiotické masti apod. Krém má opět samozřejmě certifikaci přírodní kosmetiky NATRUE a není testován na zvířatech. Má také dermatologické testy i pro pokožku s atopickým ekzémem. Takže takový multifunkční krém pro všechny typy pleti od ekzému po akné , kde bude dobře fungovat na vysušená místečka.


Balení je stejné jako u všech krémů od Weledy a to tedy tubička. Krém je středně hustou konzistenci podobnou Kosatcovému krému, co se týče vůně je velmi jemná a podobná krému na ruce ze stejné řady. Velmi se mi líbí , že moc nevoní a na obličeji tedy nikterak nedráždí. I když je hustší velmi rychle se vsákne a nezanechává žádný mastný film. Je potřeba pouze menší množství , když to přeženete jediné čeho docílíte je mírně lepivý finiš. Takže dodržte malinké množství a nebude lepit. Stejně jako kosatcový krém obsahuje i tento glycerin a tak Vám díky němu bude lépe držet makeup.


Krém jsem používala cca necelé dva měsíce ráno i večer, pleť vůbec nedráždil,někdy jsem ho dokonce použila i na oční okolí a absolutně bez problému. Nepálí a ani není pro mou smíšenou pleť komedonní. Naopak je hezky jemná, zklidněná bez suchých místeček. Bude vhodný i po opalování , takže i když mi už došel , pořídím si ho znovu na letní opalovací období hlavně na noc. Pokud tedy hledáte multifunkční krém na obličej klidně pro celou rodinu včetně těch nejmenších klidně sáhněte po tomhle mandlovém krémíčku. Nezapomeňte se na stránkách Weleda zaregistrovat do klubu , čímž získáte klubovou slevičku plus po zadání  JanaEssence10 ještě slevu díky blogu :)


Shrnutí:
Plusy:
+ není výrazně parfemovaný
+ zklidňuje pokožku
+ vhodný pro všechny typy pleti
+ vhodný klidně pro celou rodinu včetně dětí
+ přírodní složení
+ ani cena není vysoká

Mínusy:
- nenašla jsem


Děkuji zastoupení Weleda za poskytnutí krému k testování.

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Mne tento krém prvé dva mesiace sedel. Používala som ho ako nočný výživný krém, ale potom mi nejak nesedel a už som ho musela vymeniť :(. Hrozne sa mi po ňom robilo podkožné akné. Ale používam ho teraz na krk a dekolt a tam je fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na krk a dekolt to je super záležitost to máš pravdu. Mě takto divně seděl/neseděl krém od Loccitane na který bude brzy recenze.

      Vymazat
  2. Neskúšala som zatiaľ žiaden pleťový krém Weleda, ale podľa popisu by mi mohol sedieť, mám mastnú pleť a nájsť nejaký vhodný krém, ktorý nebude vytvárať akné je niekedy ťažké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale pozor rozhodně toto nesmí být jediný a hlavní krém na pleť s akné, je vhodný spíš na noc a jen pokud je pleť vysušená antibiotickou léčbou, nebo jako krém na krk a dekolt, či po opalování. Na každodenní používání bude slaboučký, nebude léčit akné!! Tak ať pak nejsi zklamaná

      Vymazat
  3. Práve ho používam, aj keď len v miniatúrnej veľkosti 7 ml a mám s ním podobnú skúsenosť ako Bilberry Day. Zato na krk a dekolt je to zlatíčko!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky