Koupel s vůní lesa

Miluji koupele a zvlášť po práci, dokáží během deseti minut "vylouhovat" všechen stres, ulevit namoženým  a unaveným svalům a hlavně dokonale vyčistit hlavu. Ideální je pro takové chvilky mít přírodní přísadu do koupele, která i při častějším použití nebude pokožku vysušovat ani dráždit. Většinou jsem doma měla po ruce koupelové přírodní soli ,ale od té doby co jsem vyzkoušela Koupelové mléko od Weledy rozhodně o pár bodů vede. Stačí totiž menší množství než ,když použiji sůl a rozhodně voní mnohem intenzivněji. Ale nebudeme předbíhat..


Weleda má hned několik druhů těchto tekutých mlék do koupele:

  • Jehličnanovou koupel
  • Citrusovou koupel
  • Povzbuzující koupel s rozmarýnem
  • Zklidňující levandulovou koupel
  • Růžovou harmonizující koupel

Takže si dle účinků vybere opravdu každý. Já si vybrala k testování s vůní jehličí,kterou máme  s přítelem oba velmi rádi, dokonale totiž uklidní vystresovanou mysl, neuspí jako levandule a ještě protáhne nos při rýmě :) Včera jsem si zrovna dala poslední koupel a rozhodně musím vyzkoušet všechny ostatní vůně, tedy až na tu levanduli, vždyť víte , že to je pomalu jediná bylinka co mi moc nevoní..asi je to nízkým tlakem. Většina lidí s nízkým tlakem totiž levanduli podvědomě nemusí, jelikož tlak ještě snižuje...možná tedy na tom něco bude. 


Každopádně koupel s vůní jehličí voní opravdu náramně pěkně, silně a přesto přírodně, žádná chemická bomba jako ty umělé stromky do auta :) Do celé vany stačí bohatě 2 polévkové lžíce, což je super, balení 200 ml tedy vydrží na dost dlouho. V mžiku vám mléko provoní nejen celou vanu,ale hlavně minimálně půlku bytu. Vůně krásně protáhne ucpaný nos, uleví namoženým svalům, zklidní vystresovanou hlavu plnou myšlenek z práce a dokonale se Vám po téhle koupelí spí. I v centru města si pak přijdete jako v lese na chalupě. A to opravdu potřebujete po 12ti hodinách v práci. 



Pokožka po téhle koupeli není podrážděná, koupel mi nevyvolává ekzém, nesvědí mě kůže, nepne takže i když nenamažu nemám pocit suchosti jako u jiných koupelových příměsí ( pokud máte sušší kůži určitě se i tak po koupeli namažte ) a celkově jsem s mlékem spokojená. Přítel je také nadšený, protože se nejedná o olejovou bombu, takže není mastná jak vana tak ani on z čehož šílí :) Takže pokud máte doma chlapa co má doslova fobii z mastnoty tak tohle mu rozhodně kupte, bude nadšený , vy si užijete romantickou koupel bez frfňání půl hoďky potom , že je celý mastný a že se jde pětkrát umýt znovu :) 


Za mě je tohle objev roku a je mi líto, že jsem balení už vypotřebovala, takže se brzy chystám do kamenného obchůdku oňufat ostatní vůně a minimálně jednu si odnesu domů. Vy pokud očichávat nepotřebujete můžete koupel koupit hned se 2 slevami - klubovou + slevičku díky kodu z blogu = JanaEssence10. 

Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ stačí pidi množství, takže vám balení vydrží hodně dlouho
+ nedráždí a ani nevysušuje
+ není to mastná koupel, takže bude vyhovovat opravdu všem
+ krásné balení
+ přírodní složení

Mínusy:

- nenašla jsem ani jeden

Děkuji zastoupení Weleda za poskytnutí mléka do koupele k testování. 

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. To zní zajímavě, určitě bych ráda vyzkoušela. Miluji takovéto vůně když to není přehnané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ještě hodně láká citrusová koupel a růže :)

      Vymazat
  2. To je super, jsem ráda, že jsem se dozvěděla něco nového. O koupelových mlécích jsem ještě neslyšela a ráda vyzkouším. Koupele mám moc ráda, zvlášt když hezky voní a člověk se může uvolnit

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o mlékách do koupele také do teď neslyšela a přijde mi to super nápad, hlavně je dobré , že do celé vany stačí tak maličko :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky