Kojenecká čistící voda Meruňka

Asi si říkáte co to vidíte na mém blogu, proč testuji kojeneckou vodu, zda snad nemám mimi? :) Ne nebojte nic Vám neuteklo, mimi se nekoná,ale když mi na něco napíšete , že je tam Meruňka byť třeba jen v parfemaci ihned zpozorním. Navíc tato voda v příjemném pumpičkovém balení není jen pro mrňata,ale jak se dočtete na obalu je vhodná i pro odlíčení pokožky obličeje nás dospělých. Takže jsem si řekla, že to zní hodně dobře a mohl by to být multifunkční produkt i pro čerstvé maminky, které by měly na odlíčení něco jemného spolu se svým prckem. Cena za 250 ml balení je 269Kč, což není ani extra hodně,ale ani extra málo, takže stojí za to tahle BéBé voda?


Kojenecká čistící voda má tedy šetrně čistit i tu nejcitlivější pokožku bez nutnosti použít vodu, takže výhodné i na cesty autem kde mnohdy třeba vodu po ruce nemáte. Voda je založena na bázi pečujících výtažků a olejů, čímž má předcházet zarudnutí pokožky a jejímu podráždění. Není parfemovaná a vůni zde zajišťují jen rostlinné ingredience. A to květová voda z hořkého pomeranče, chrpy a růže. Což zní jako vůně ideální pro mě :) Dále tu najdete například výtažky aloe vera, extrakt z mandle a samozřejmě extrakt z meruňky.


Voda se používá klasicky na tamponek nebo látkový či klasický kapesníček, poté se s ní očistí pokožka miminka nebo odlíčí makeup. Toť tedy ofiko info a už jdeme ke klasické recenzi.

Balení je tedy velmi praktické a i roztomiloučké, spící koalka je prostě úplně ňuňu...mé infantilní já jásá. Složení je taky moc pěkné a není mu co vytknout.


První průšvih pro mě nastává,ale bohužel po očichání vodičky, ta tedy rozhodně nevoní. Mě osobně to dost smrdí, taková jako zatuchlá vůně...až jakoby zkažená, což ale podle datumu spotřeby není. Takže sice tam jsou voňavé aspekty ve složení,ale dohromady to je pušárna..takové jakoby nahořklé zapařené květiny nebo tak něco. Nevím prostě mi to fakt nevoní. Tak ok miminkům je to asi jedno, tak jsem si řekla i tak že to prubnu. Ale průšvih číslo dvě...vždyť ono to skoro neodličuje!! Oči ani omylem a makeup fakt blbě, spíše to vezme možná tak lehký BB krém nebo pudr ,ale odolný korektor nebo makeup musím z pleti pomalu dřít. Nevím kdo přišel na to, že tohle má i odličovat. Navíc mě po tom trochu štípou oči :/ Pokožka maličko lepí a řekla bych že mi přijde , že i nepatrně pne :/ No blbost za kterou jsem zas vyhodila tři kila no...holt ne vždy sáhnu po tom pravém ořechovém.



Vodu jsem předala kamarádce a ta zní taky nadšená není. Jako prý jí to moc nesmrdí, docela i voní,ale že prý by to z toho skákala dva metry vysoko to tedy ne. Upřímně trochu jí podezřívám, že to zkusila dvakrát a lítlo to do koše :D No nic ...na mimísky nevyzkoušeno, tak třeba pro ně to bude dobré. Ale upřímně myslím, že na očištění budou stokrát lepší vlhčené ubrousky a vyjde to i levněji.

Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ krásný obal

Mínusy:
- o vůni nemůže být ani řeč, spíš trochu puch
- neodličujej ani omylem
- pálí mě po této vodě oči
- cena, při spotřebě na miminka mi přijde dost vysoká

Hodnocení: 1/10

Komentáře

  1. Po přečtení fotky e popisem, že se s tím má otírat dítě, jsem si řekla, že něco takového bych nikdy neudělala. Když už potřebuju umýt dítě, používám vodu :-) Pokud to nefunguje ani na obličej, jsou to opravdu vyhozené peníze. Nicméně balení je opravdu hezké

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. juuuj pozerám aké krásne balenie, že to bude určite skvelý produkt,a potom hodnotenie 1/10 :( čo už
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky