Kofeinový krém na kruhy pod očima

Kofeinový krém jsem na tomto blogu již na oční okolí testovala a úspěšně prošel jako jeden z nejlepších krému na kruhy pod očima. Když mi krém došel ,rozhlížela jsem se na trhu po něčem podobném ,ale třeba od jiné firmy, abych si pro sebe,ale hlavně pro Vás mohla účinky porovnat. A v tom přišla nabídka od krásného eshopu Krásná každý den, zda nechci něco vyzkoušet a hádejte co mají v nabídce :) Ano doslova kofeinovou bombu pro očíčka na noc od firmy Dulcia. Takže bylo jasné, že tenhle mini zázrak ,co chválí kde jaká blogerka konečně musím mít doma také a kouknout na něj kritickým okem a porovnat.


Jedná se o noční kofeinový krém na oční okolí aneb první kafe,které když si večer dáte můžete jít rovnou spát :) Slovo krém je tu trochu navíc, jelikož když otevřete pěkný modrý kelímek, krémováá konzistence Vás tu rozhodně nečeká. Jedná se o balzám, který je velmi hustý a doslova a do písmene úžasně voní jako, když strčíte čumáček do pytlíku s čerstvě upraženou kávou. Jako pardón,ale i když bude jinak na nic díky vůni ho budu mít neustále u sebe. To je taková nádhera!! Opravdu krásnější kávovou vůni jsem nikdy v krému nebo celkově v kosmetice necítila. Úžasná silná koncentrovaná vůně. Prostě kofeinem nabitý balzámek.


Balzám má zmírňovat a předcházet otokům v oblasti očí, zlepšit cirkulaci krve a tím zesvětlit kruhy pod očima, zmírňovat vrásky a celkově regenerovat. Aby taky ne,když obsahuje například bambucké, avokádové a mangové máslo, dále také makadamový olej a hlavně kofein.

No koukněte sami na složení:

PERSEA GRATISSIMA OIL - COFFEA ARABICA SEED OIL AND HYDOGENATED VEGETABLE OIL - PERSIA GRATISSIMA - THEOBROMA CACAO SEED BUTTER - BUTYROSPERMUM PARKII - TRITICUM VULGARE GERM OIL - MAGNIFERA INDICA - CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE - SIMMONDSIA CHINNENSIS OIL – TOCOPHEROL - COFFEA ARABICA SEED OIL - PANTHENOL - CITRUS GRANDIS (GRAPEFRUIT) SEED EXTRACT - ROSEMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT - LECITHIN


Opravdu povedené složení, přírodní a není mu co vytknout. Balení obsahuje 10 g balzámu za necelé tři stovky a vydrží hodně dlouho, já ho používám na noc cca dva měsíce a ubyla tak asi 1/3 možná ani to ne. Stačí velmi malé  množství. Vůně i když je intenzivní kolem očního okolí nevadí, nedráždí a oči neslzí. A to nosím kontaktní čočky a krém nanáším vždy cca půl hodiny nebo hodinku před spaní ,takže v čočkách ještě chviličku jsem než jdu spát. 


Kromě vůně musím pochválit i příjemnou medovou barvičku a jemnou konzistenci, i když je to balzám, taje doslova prvním dotykem a pěkně se aplikuje. Dobře se roztírá,ale do pokožky se samozřejmě vpíjí velmi pomalu, je to balzám nabití "kaloriemi" takže to chvilku zabere než se vstřebá, proto je také určen na noc a ne na den. Makeup by vám po něm určitě krapet stekl,ale já zase nemám extra suché oční okolí, je možné , že sušinkám se vcucne během sekundy. Každopádně po nanesení je moc příjemný pocit, takový hýčkací ...nevím jak jinak to popsat.  

Ráno je kůže jemná, odpočatá a bez známky jakékoliv únavy a to i když se zrovna dobře nevyspíte..jako například noční můry, pes Vás za noc xkrát vzbudí a myslíte že ráno budou vaky pod očima a kruhy jak mrtvola...tak to se nekoná, vyzkoušeno!! I po takové noci je odpočatý výraz, tedy aspoň kolem očí :) Po dvou měsících jsou kruhy světlejší a drobné vrásky pryč. Takže já jsem nadšená, myslí, že kdybych měla ještě krém na den ,který obsahuje kofein ,byly by kruhy ještě méně viditelné. Takže určitě si hodlám dokoupit ještě denní krém na kruhy a vyzkoušet je společně. Za mě je tenhle balzámek poklad a jeden z nejlepších krémů na kruhy ,který jsem doma měla. A jakmile do-potřebuji kupuji nový, cena je velmi příjemná a efekt k nezaplacení. Takže další top produkt roku a moje pečující stálice. a chápu proč si ho ostatní blogerky tak chválí, on je totiž skvělý. 


Shrnutí:
Plusy:
+ opravdu funguje na zesvětlení kruhů pod očima
+ překrásně voní
+ nedráždí, oči po něm neslzí a je vhodný i pro nositelky kontaktních čoček ( vyzkoušeno na sobě )
+ stačí maličké množství, takže balení dlouho vydrží
+ nízká cena
+ krásné složení 
+ povedené balení
+ vyžehlí drobné vrásky 
+ redukuje otoky

Mínusy:
- nenašla jsem ani jeden!! Možná leda to , že je škoda, že nedělají denní variantu

Mnohokrát děkuji eshopu Krásná každý den, že jsem mohla vyzkoušet tenhle báječný krém.

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Podla mna ucinkom uplne obycajny krem. Vynimocnym ho robi vona kavy. Hydratuje, tazko vsakuje, viditelny efekt na vzhlad ocneho okolia nepozorujem. Pouzivam ho rada, ale dalsie balenie neplanujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně hledám krém na kruhy pod očima už roky, zkoušela jsem profi kosmetiku , drogerku , lékárnu a nic. Jediné co zafungovala byl 100% Pure kofeinový a pak tento, takže nemohu souhlasit. Opravdu kruhy zesvětluje aspoň trochu. Navzájem budou dokonalé. Pomalu se vsakuje proto je na večer. A upřímně kruhy jsou genetické nebo zdravotní, takže krémy je mohou zesvětlit jen trochu a každý takový krém je pro nás s temným očním okolí velmi dobrá investice. Není to kdo ví jaký hydratační nebo liftingový zázrak,ale je na kruhy a otoky a tady funguje.

      Vymazat
    2. Ale na každého fungují jiné věci, na mě evidentně kofeinové krémy :)

      Vymazat
  2. Skvělá recenze tohle mě velmi láká. Kofein je dobrý lék a dle mých zkušeností na pleti dělá opravdové zázraky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně voní a je moc příjemný plus zesvětluje takže za mě super :)

      Vymazat
  3. Ty fotky!!! ♥ ♥ ♥
    Moc pěkná recenze Jani a souhlasím se vším do puntíku! :-) Až jsem dostala chuť na kafe a k tomu Kofilu... :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bebe :) Taky díky tvé recenzi jsem se na něj tak těšila :)

      Vymazat
  4. Anonymní4/28/2016

    Ja teda nevim. Balzam mam doma, voni sice hezky, ale ja mam tekutou formu, tak nevim, jestli se nekde nestala chyba :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divné, buď balzámek skladuješ někde hodně v teple a tak je tekutý nebo máš nějaký špatný kousek. Kde jsi ho koupila?

      Vymazat
  5. Tento kofeinový krém jsem měla doma, ale pouze jako vzoreček a musím se přiznat, že účinky jsem cítila.. Ale že by mě krém nějak velmi příjemně překvapil, to se říct nedá.. :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super , že se dělají i vzorečky, je dobré si krémy nebo balzámy na oči předem moci vyzkoušet. A máš kruhy pod očima? Věřím, že pokud si ho koupí někdo bez kruhů nebo otoků extra mu nepřijde, je to podle mě opravdu krém pro tyto dvě kategorie.

      Vymazat
  6. Skvelá recenzia, čítam na tento krém samú chválu, takže keď miniem svoje zásoby očných krémov, tak idem doň! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super recenze! Brala bych ho, už jen kvůli té vůni :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  8. Mam vyzkouseny a celkove muzu znacku Dulcia doporucit✌

    Andreablog Tu

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní4/29/2016

    Já nevim holky, složení má sice krásný, ale je to samej olej... Krém by měl být směsí vody (aloe very, růžovky) a olejů, aby dobře hydratoval... U tohohle bych se bála, že po delší době používání bude vrásky naopak zvýrazňovat... Leda nanášet na vlhké oční okolí, to možná jo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi sa do kozmetiky a toho co plet potrebuje velmi nerozumiete. Voda pokozku vysusuje, preto sa napr. kremy s vodnou bazou nedoporucuju na zimne obdobia. Voda sa do pokozky vsiakne, ale potom sa aj velmi rychlo :odpari:. Oleje pokozku hydratuju a vyzivuju do hlbky. Su obvzvlast vhodne na nocne kury pre starostlivost o plet. Urcite ziadne vrasky nezvyraznuju...Vodu je vhodne pit, tak dokaze pokozku vyzivit, vypnut a rozziarit, ale pouzitie vodnych kremov na pokozku z vonku, nema taky isty vplyv, prave naopak. Celkovo akakolvek starostlivost o plet, musi vychadzat hlavne z toho, co jej doprajeme z vnutra...

      Vymazat
  10. Já se na něj chystám a těším se. Na otoky ani kruhy netrpím, takže to pro mě asi zase takový zázrak nebude, ale ta vůně...

    OdpovědětVymazat
  11. Na tento krém čtu pouze samou chválu. Myslím, že to za chvíli nevydržím a budu si ho muset pořídit :D Vůni kávy mam ráda a pokud opravdu funguje na kruhy pod očima, tak to je paráda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky