Denní slaměnkový krém L'occitane

Od L'Occitane jsem doposud měla možnost vyzkoušet hlavně tělovou péči a nebo kosmetiku na vlásky a se vším jsem byla téměř na 100% spokojená. Takže jsem si řekla, proč nevyzkoušet i něco na pleť, vybrala jsem si oční krém ze Slaměnkové řady ( o tom až v příští recenzi ) a k němu mi jako překvapení došel i tento Denní Slaměnkový krém na celý obličej. 


Jedná se o krém hydratační, který má již anti-age účinky a celkově má pleť výrazně revitalizovat, zpevňovat a zajišťovat mladistvý vzhled. Prokázané výsledky jsou hlavně v boji s vráskami a jejich hloubkou. Přiznám se sama bych si pro svou smíšenou pokožku tento druh krému nevybrala, výrazně se mi mastní T-zóna a vrásek v obličeji moc nemám, a když už tak spíše mimické. Ale jelikož je krém tak krásný na pohled a voní naprosto úžasně jako celá směnková řada, řekla jsem si, že s blížící se 30 už bych možná i lehkou anti-age péči mohla vyzkoušet.


Slaměnka je totiž u L'Occitane jednou z nejoblíbenějších řad vůbec a slyšela nebo četla sjem na ní jen samou chválu, a to jak od kamarádek tak i od Vás na Instagramu :)

Krém má tedy opravdu luxusně krásné balení, vůně je delikátní slaměnková, taková sladší květinová. Krém je středně hustý, sametový na dotyk a do pokožky se krásně rychle vstřebává. Zanechává po sobě sametový finiš na který se dokonale nanáší make-up. Ano pod makeup jsem dlouho neměla lepší krém, je to tím, že tento krém není 100% přírodní a tak pleť dokáže krásně vyhladit a připravit na líčení.Po nanesení krému nemáte mastný ani ulepkaný pocit, naopak jakoby ochranný film bez jakéhokoliv pocitu mastnoty. Pokožka navíc vypadá rozzářeně a odpočatě. 



Krém jsem testovala necelé tři týdny na celý obličej, krk i dekolt a to buď ráno nebo i večer. Bohužel jak jsem předpokládala na T-zónu je prostě těch výživných látek moc a začali se mi tvořit pupínky, prostě pro smíšenou tlamičku tento krém moc není. Takže jsem ho začala poté používat jen na krk a dekolt, kde jak říká Bára z Barušminek mám tzv. želvu :)) Což jsou výrazné mimické vrásky a kůže je na těchto místech suchá, takže výživná bomba v podobě krémů zde rozhodně není na škodu. A opravdu po dvou měsících jsou vrásky na krku méně hluboké a kůže je jemná, rozzářená a vypadá celkově o něco lépe působí. Za mě tedy spokojenost a mohu doporučit na pokožku suchou, stárnoucí, zralejší nebo maximálně normální pleť. Ta si bude rochňat a bude spokojená. Na mastnější nebo smíšenou se poohlédněte rozhodně jinde.



Shrnutí:
Plusy:
+ krásně voní
+ úžasné balení
+ opravdu funguje na vrásky
+ skvělý podklad pod makeup

Mínusy:
- není vhodný pro smíšenou nebo mastnější pleť
- cena


Děkuji zastoupení L'Occitane za poskytnutí krému k testování. 

Hodnocení pro mou smíšenou pleť: 5/10
Hodnocení pro pleť sušší a stárnoucí nebo pro pokožku na krku či dekoltu : 8/10

Komentáře

  1. Tak ten vypada opravdu skvele, od L'occitane jsem stale zadny produkt nevyzkousela, ale znacka me laka, budu muset zacit setrit :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten vypada opravdu skvele, od L'occitane jsem stale zadny produkt nevyzkousela, ale znacka me laka, budu muset zacit setrit :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Slaměnkovou řadu jsem zkoušela v obchodě a ve vzorečcích, přijde mi dobrá, ale kvalita neodpovídá ceně. Navíc ta parfemace je na mě už trochu moc :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Loccitane je pro mě taková stále nepolíbená kosmetika, obchod u nás není a když jsem třeba v Praze vždy sáhnu po jiné značce. Každopádně bych ráda něco vyzkoušela. Cena za takový krém je pro mě dost vysoká ale myslím si že ve svých 21 letech anti-age ještě nepotřebuji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky