Březnové filmové tipy

V březnu jsme měli často filmové večery takže tipů bude víc než dost, objevilo se tu i pár velmi dobrých kousků,které rozhodně stojí za pozornost :)

Hodný dinosaurus
Tak tohle se hodně povedlo, absolutně špičkový animáček. Milý, vtipný, dojemný prostě vše co tam má být a je zajímavé pojetí kamarádství dinosaura a člověka jako psa :)) Plus konečně je někde taky Týrex za hodného. Opravdu pokud jste ještě neviděli tak to brzy napravte, dobře se pobavíte.

Hodnocení:10/10

Hunger Games : Síla vzdoru 2.část
Poslední díl Hunger Games je poměrně rychlý ve svém vývoji, jako ostatně většinou všechny poslední díly i třeba Harry Potter v posledním díle, všechno jde hodně rychle a až trochu moc na můj vkus, zasloužilo by si to trochu víc propracovat do detailů a to zvlášť ty zvraty o které tady tedy rozhodně není nouze. Takže určitě koukněte ať víte jak se to celé "vyvrbí" :)


Hodnocení: 7/10

Dokonalý šéf
Filmy z kuchařské prostředí prostě miluji, to je jasné. Ale tenhle je trochu něco jiného, sice hlavní hrdina je kuchař,ale rozhodně toto není hlavní téma filmu, bohužel. Jedná se spíše o sondu do egoistické duše,která se hodlá napravit, trochu se to sice i zasmějete,ale spíše se jedná o ukázku také odvrácené strany kuchařiny. Takže trochu méně pohádky a více reality...no já radši sice pohádku,ale i tak to nebyl špatný film.


Hodnocení: 6/10

Mune - Strážce měsíce
Tak tohle je sice animák,ale natočený asi někým dost mimo. Jako téma a nápad dobrý,ale zpracování dost divné! Celý film je až moc fantasy a zanechá ve vás spíše divný "nahořklý" pocit, ani nepobaví, ani úplně nedojme, prostě divné a asi jediný extra propadák měsíce. Už jen téma voskových bytostí, kdy na teple či slunci tají?? A když se roztaje uhněte si ji znovu?? No ujeté až moc na můj vkus.


Hodnocení:2/10

Deadpool
Samozřejmě mi tu nesmí chybět nějaký ten komiksákovec a tentokrát trochu záporák. Deadpool je typická komedie amerického stylu, což je hromada sprostého humoru, kopec parodie a super efekty akčního filmu. Jako klasické Marvelovky mám daleko raději,ale musím uznat, že tohle se taky hodně povedlo. Je to jiné, místy hodně vtipné a zajímavé. Sice škoda sexy ksichtíku Ryana,ale jinak super sranda. A vřele doporučuji i písničky z filmu nejsou vůbec špatné. A hlavně mužské polovičky tohle dost pobaví.


Hodnocení:9/10

Poslední lovec čarodějnic
Vin je prostě kus chlapa to se mu musí nechat,ale jinak béčkovka, no možná déčkovka ve fantasy kategorii. Je to akční, plus mínus obstojné efekty,ale jako nic co nutně musíte vidět. Dobrý nápad,ale zase ty herecké výkony / nevýkony ....no chtělo to trochu lepší zpracování.


Hodnocení: 4/10

Miluj souseda svého
Tohle už je trochu starší film,ale my ho viděli až před týdnem a musím uznat , že jsme od toho nic nečekaly,ale absolutně nás to oba dostalo. skvělá komedie, která místy i překvapivě dojme, má to hlavu a patu a strašně se mi to líbilo!! Skvělý film ,který rozhodně musíte vidět a víc už radši neprozradím :)


Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Tak teď jsi mě nalákala na Hodnýho dinosaura, myslela jsem, že to bude hoodně pro malé děti, ale musím tedy na to mrknout :D Stejně tak mám v plánu Hunger games, ještě jsem neviděla ani první část, chci až dohromady a Dokonalý šéf už na mě také čeká, Bradleyho miluju :D
    Deadpool byl naprosto perfektní, jeden z neklepších vtipů, bavila jsem se od začátku do konce. Kouknu i na Lovce čarodějnic, ale moc nečekám.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já animáčky můžu pro všechny věkové kategorie,ale třeba mi to přišlo lepší než V hlavě to mi přišlo pro hodně malé děti

      Vymazat
  2. Já viděla akorát Hunger Games a Deadpoola. :D Ten poslední film mě zaujal, už jsem o něm slyšela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkoukni a dej vědět :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky