Bio Aroma masky na pleť

Dnes to bude velmi stručná dvojrecenze na dvě sypké masky od přírodní Řecké kosmetiky BioAroma, kterou mám ráda. Na recenzi si tyhle dvě masky doslova nějakou tu dobu počkaly, protože jsem nějak nevěděla co o nich napsat. Z jílové zelené čistící jsem byla nadšená, jak se můžete dočíst zde,ale z těchto již o poznání méně.


Maska pro zářivou pleť s růžovým jílem, jasmínem a ylang-ylang

Tato maska je v plastovém balení s růžovým logem a je určen jak na nápisu na masce vidíte na oční okolí proti tmavým kruhům, tak asi nemusím vysvětlovat proč jsem si jí rozhodně musela koupit :) Maska má prý doslova GUMOVAT tmavé kruhy pod očima, takže to rozhodně potřebuji. Slibuje okamžité rozjasnění a žádnou mdlou a zašedlou pleť. Levandule je tu pro zklidnění, ylang-ylang zastupuje anti-age účinky a masku tak lze samozřejmě použít nejen pod oči,ale na celý obličej pokud potřebujete rozjasnit.

Složení je samozřejmě čistě přírodní :

Ingredients: Montmorillonite (Clay), Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Cananga Odorata Flower (Ylang ylang) Oil, Jasminum Officinale Flower (Jasmine) Oil, Benzyl Alcohol*, Linaloo*l, Benzyl Benzoate*, Limonene* (*components of essential oils, 100% natural)


Jak vidíte maska je prášková/jílová a lehounce do pudro-růžového odstínu. Vůně samotné masky je příjemná s převažující levandulí a ylang-ylang. Masku doporučuji ředit opatrně a po kapičkách. Ideálně termální vodou, určitě ne z kohoutku! Postačí i voda balená nebo například růžová voda bez alkoholu. Jakmile masku naředíte šup s nanášením na kruhy pod očima nebo obličej. Já zkoušela hlavně na kruhy pod očima. Maska po nanesení chladí a potom se velmi stahuje,což je mi pod očima dost nepříjemné. Maličko mě i pálí :/ ale vydržela jsem při prvním použití 5 minut a po druhé 10 minut, víc to tedy opravdu nejde. Představte si jak se jílová maska stahuje pod očima, je to hodně nepříjemné plus to pálení..noc nic moc. Navíc není rozdíl v efektu zda jsem nechala pět nebo deset minut. Po smytí není pokožka červená ani zarůžovělá a maska je velmi dobře smýt. Kůže pod očima je o xtónů světlejší , takže jsem se opravdu divila skvělému efektu....ALE...je tu jedno velké ale..on ten efekt vydrží asi pět minut, než se jakoby pokožka vzpamatuje a opětovně stejně prokrví a prostě pak efekt nula nula nic!!! Pokožka je napnutá, sušší a kruhy opět stejné. Takže maska je dost na prd. Bohužel je mi strašně líto , že musím takhle kriticky zhodnotit mou milovanou řeckou kosmetiku,ale je to tak. Upřímně trochu jsem tušila, že jíl a oční okolí je hloupost, jelikož každý jíl trochu vysušuje,ale musela jsme to v rámci extra tmavých kruhů prubnout, to jistě chápete. No nic, tohle svatý grál rozhodně nebude. 

Vyzkoušela jsem jí tedy na celý obličej ( mám smíšenou pleť ) a bohužel u  mé smíšené tlamičky nulový efekt, jen jsem jí měla lehce zarůžovělou a trošku sušší. Rozjasnění se nekoná. Takže maska putuje o dům dál. Za mě tedy nic co bych si znovu koupila nebo doporučila, na trhu jsou podle mě lepší a i levnější masky. Tato vyjde 40g na 225,- takže nic moc no. 

Shrnutí:
Plusy:
+ přírodní složení
+ krásné aroma
+ stačí maličké množství

Mínusy:
- na kruhy pod očima bez efektu
- oční okolí vysušuje
- pro smíšenou pleť bez efektu
- vzhledem k množství trochu dražší

Hodnocení : 3/10





Maska s červeným jílem a Ylang-ylang

Druhou maskou je maska s červeným jílem, heřmánkem a opět ylang-ylang. Takže voní skoro úplně stejně jako maska předchozí. Maska je vhodná hlavně pro suchou pleť , který cítí napětí a potřebuje dodat vitamíny a zregenerovat. Vím asi nic pro mě...no jo,ale zkusti jsem jí samozřejmě,když už jsem byla v té nákupní horečce musela že? 

Složení je také krásné a přírodní:

Ingredients: Montmorillonite (Clay), Cananga Odorata Flower (Ylang ylang) Oil, Chamomilla Recutita (Chamomile) Oil, Linalool, Benzyl Benzoate (components of essential oils)


Masky stačí opět na celý obličej pidi množství a opatrnost stejně jako u předchozí platí i pro ředění. Masku jsem si nanesla na celý obličej a nechala 5-15minut působit. Opět stahuje a trochu mě pálí..no jo já a jíly se asi moc nekamarádíme. Tedy pokud jsou jen takto samotné a ne s nějakým krémem již namíchané. Maska se hůř smývá a chce to trochu trpělivosti, červený jíl trochu víc barví pokožku, takže delší dobu smýváte abyste nevypadali jako cihlička :) Po smytí se u mé smíšení pleti nedostavuje žádný efekt kromě pnutí a pocitu suchosti :( Kůže je zarůžovělá a žádné rozjasnění, zjemnění pórů nebo zvýšené vymizíkování vrásek se neděje...pro mě absolutně vyhozené peníze..Ale nevzdala jsem to s ní a dala jí kamarádce,která má suchou a napnutou pokožku, takže ideální pleť dle oficiální textu na zkoušení. Po 3x použití kamarádka hlásí pnutí a pálení,které jí není příjemné. Má začervenalý obličej po aplikaci, což do 20ti minut odezní. Kůže je napnutá a sušší. Nevidí krom lehkého rozjasnění žádný efekt a maska leží na dně košíčku bez dalšího povšimnutí.No nic no..tohle se moc nepovedlo.

Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ vůně

Mínusy:
- absolutně žádný efekt jak pro smíšenou tak pro pleť suchou pro kterou je maska určená
- pnutí při působení i po ní

Hodnocení : 2/10

Komentáře

  1. To je docela pech, ale co se dá dělat. Občas si něco nadšeně koupím a místo slibovaného efektu se třeba dočkám i opaku :-)
    Mám jednu sypkou masku Soaphoria a ředím ji vodou z vodovodu, asi to dnes zkusím s pleťovou vodou a schválně, jestli bude nějaký rozdíl

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U normální pleti bude rozdíl minimální ,ale u pleti citlivé velký. Voda z vodovodu obsahuje chlor,který nedělá pokožce dobře a to zvlášť té citlivé. Jinak je to samozřejmě s ideální studniční vodou :) Ale pokud se ředí pleťpvkami může člověk maskám dodat další efekt navíc nebo podpořit efekt

      Vymazat
  2. Tak to je pech. :( To by člověk neřekl, že masky budou mít tak odlišný efekt oproti té ze zeleného jílu (mně to přijde - hloupě řečeno, já vím - hlína jako hlína). Čím to bude? Složením jílu?

    Já se přiznám, že jsem na sypké masky moc líná, ale měla jsem ve vzorku už namíchanou zelenou jílovou s mátou od Cattier a ta byla skvělá. Až budu zase v Rakousku, musím si pořídit plné balení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on každý jíl má jiné vlastnosti, složení a účinky. Já už mám vyzkoušené , že mě nejvíc sedne jíl zelený a bílý. Červený a růžový mi přijdou celkově slabé a pro mou pleť nic nedělají.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky