Anglická snídaně v tělovém peelingu

Už jen ten název Anglická snídaně ve spojení tělového peelingu vás musí zaujmout. Mě tedy ano, hned mě zajímalo jak bude vonět a jaké účinky bude mít na tělo. Po naprostém úspěchu Medového peelingu jsem byla zvědavá na další, je to prostě návykové. Firma Soaphoria tělové peelingy prostě umí a troufám si říct, že jsou snad nejlepší na trhu! Mají pěkné složení, krásné i když maličko nepraktické obaly a hlavně kůže je po nich hlaďoučká jak dětská prdýlka :) Mohou se použít i jako přísada do koupele, takže za mě opravdu jedničky na trhu a to i svou příznivou cenou. Nabídku tělových peelingů najdete například na eshopu Lekarna.cz kde jsem si vybrala právě Anglickou snídani.


Peeling je opět krásně balený ve skle a slibuje probuzení, zklidnění nervů a je doslova nabitý antioxidanty díky černému čaji, bez kterého si anglickou snídani umí představit asi málokdo. Černý čaj totiž na pokožce působí proti otokům , osvěžuje, tonizuje a dokonce i hojí..takže to jsou docela dobré bonusy pro zkusit nějakou tu kosmetiku s čajem ne? Když peeling otevřete ihned Vás okouzlí překrásná vůně bergamotu a jasmínu, takže hořce květinové aroma typické pro anglické čaje je opravdu kouzelné a kamarádka mi peeling málem odnesla domů jak z něj byla nadšená :) Takže pozor ať Vám na něj nechodí celá rodina :)


Opět se jedná o olejovo-solný peeling, takže doporučuji pro intenzivnější peeling efekt používat na suchou pokožku a poté až navlhčit ruce a masírovat dokud se sůl úplně nerozpustí nebo pro jemnější verzi nanášet již na vlhkou pokožku. Dále také můžete menší množství přidat i do teplé vany a vychutnat si olejovou aroma lázeň. Peeling je hodně výživný takže rozhodně již po použití nemusíte pokožku těla mazat, je totiž krásně vyživená, hydratovaná a jemňoučká na dotek jako samet. 


Při pravidelném používání těchto kvalitních peelingů se stejně jako já bez problémů zbavíte drobné krupičky se zarůstajícími chloupky , které trápí většinu ekzematiků. Jedná se o takovou tu jemnou dočervena zbarvenou krupičku na stehnech a pažích. Ta opravdu mizí po těchto mastných peelingových kúrách snadno! Takže u mě mají tyhle produkty již stálé místo a vyzkouším určitě i další vůně a budu referovat, které jak voní apod.


Hmotnost je opět 250g a peeling vydrží pravdu dlouho, stačí 2-3x týdně a menší množství. Takže za mě opravdu něco co musíte mít :) Navíc vůně na těle vydrží poměrně dlouhou dobu , což beru jako krásný bonus.


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ cena i množství
+ stačí malé množství na jednu aplikaci
+ krásné balení
+ úžasná jasmínová vůně
+ není potřeba se po aplikaci mazat krémy
+ lze použít na víc způsobů

Mínusy:
- méně praktické balení pokud máte vlhké ruce

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. Peelingy Soaphoria si musím konečně koupit. Nejdřív ale trochu zmenším svoje peelingové zásoby :-) Momentálně používám cukrový peeling Reniu a ráda ho vystřídám za nějaký solný.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Mé peeling zásoby jsou už skoro na nule, takže brzy budu muset dokoupit :)

      Vymazat
  2. Já měla tělové suflé Anglická snídaně a vonělo fakt skvěle. :) Peeling od Soaphorie jsem ještě nezkoušela. Překvapuje mě, kolik mají na Lékarna.cz dobré kosmetiky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suflé jsem ještě nezkoušela, tělových mlék mám teď velkou zásobu. Jj na lekarna.cz jsem jednou zkoušela prohlédnout všechnu kosmetiku a zabralo mi to tři hodiny!!!

      Vymazat
  3. Soaphoriu miluju celkove, peeling jeste vyzkouseny nemam.

    Brzy recenze na Soaphorii

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peelingy jsou jedny z nejlepších , určitě koupím další

      Vymazat
  4. Take na me jeden peeling ceka a jsem na nej zvedava. Tohle musi take moc pekne vonet. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky