Tělový medový peeling od SOAPHORIA

Dnes tu pro Vás mám absolutně skvělý tip na přírodní tělový peeling značky Soaphoria, který si zamilujete stejně jako já pokud milujete medové produkty. Já medovou kosmetiku zbožňuji, vůně medu je pro mě absolutně uklidňující zážitek, takže jakmile se kolem mě mihne nějaký přírodní produkt s medem tak ho musím hned vyzkoušet. Ale mám ráda pouze medové přírodní věcičky, jelikož ty voní jako pravý med, nemám ráda ty umělé vůně ala med, z těch mě bolí akorát tak hlava. Ale dost už o medovém aroma a jdeme na recenzi.


Peeling jsem si vybrala na eshopu Krásná každý den , který je známý nejen krásnou nabídkou přírodní kosmetiky, moc pěkným designem eshopu,ale především neskutečně poctivě a nádherně balenými objednávkami. Kosmetika Vám totiž přijde v úchvatném balíčku, no posuďte sami na fotce, je potřeba nějaký další komentář?


Krásněji zabalené balíčky jsem nikdy neviděla, takže si moc vážím téhle milé spolupráce a vřele doporučuji nejen eshop samotný,ale i jejich Instagram účet :)) Při výběru co bych pro Vás ráda vyzkoušela byla volba jasná, musí tu být něco od Soaphoria, značka krásné přírodní kosmetiky,která se mi velmi líbí nejen složením,ale i obaly. Takže jsem chtěla vyzkoušet Tělový peeling, ty jsou totiž neskutečně chválené. A vybrala jsem si tedy Slaďoučký med. Což je solný peeling určený na pokožku těla. Obsahuje samozřejmě již zmíněný med, vanilku a ovesné vločky. Celé složení vidíte na fotce níže.



Balení je skleněné o objemu 250 g za cenu 225Kč, což mi přijde absolutně super, poměr cena , složení a výkon jsou úžasné a za tuto cenu je snad vaší povinností vyzkoušet alespoň jeden druh :) U mě asi budou stálicí. Produkt je tedy bytelně balený a na pohled i velmi pěkný. Co však musím doporučit, je otevření produktu předtím než začnete sprchovat nebo koupat, s mokrými ručkami to nic moc není, už se mi stalo že mi tak trochu vyklouzl z ruky a troška oleje se mi v koupelně vylila na poličku. Uzavírání je totiž opravdu pevné, takže určitě otevřete předem, ať už pak jen odklopíte a "hrábnete" si pro peeling. Již na pohled vidíte olejovou vrstvičku pod kterou se ukrývá solný peeling, je tedy dobré před použitím klidně trochu promíchat nebo hrábnout trochu hlouběji, ať naberete i pořádné množství soli. Co Vás ovšem zaujme nejvíc je ta překrásná vůně. Já bych jí přirovnala k té nejlepší snídani - ovesné kaši s kupou mléka a medu! Ano voní jako mléčný med, je to pro mě strašně uklidňující vůně, navoní mi pocit bezpečí a pohody, asi to zní divně,ale je to tak. Ideální na podzim, zimu nebo prostě na chladnější dny, kdy tyhle vůně zbožňuji. Je to pro mě vyloženě aroma-terapeutická chvilka. Samotné aroma medu podle aromaterapie působí uklidňujícím účinkem a je ideální před spaním. Med navíc sám o sobě hodně hydratuje, hojí, regeneruje a je jednou z nejcennějších přírodních surovin, jelikož obsahuje spousty pro náš organismus cenných látek a to nejen ve vnitřním užívání.


Peeling je vhodný pro všechny typy pokožky, já bych ho však nedoporučila pro aknozní pokožku , tedy pokud máte někde na těle výskyt zánětlivých pupínků, na to jsou v nabídce téhle firmy podle mě lepší adepti. Tento peeling totiž velmi vyživuje, hydratuje a hodně regeneruje. Aplikace je ideální na suchou pokožku, tak dosáhnete nejlepšího peelingového efektu, při kontaktu s vodou rychle taje,takže první pokožku pořádně odrbejte a poté až navlhčete ruce, chvilku pokračujte dokud se sůl nerozpustí a poté opláchněte vlažnou vodou. Rozhodně se poté již nemyjte žádnými sprchovými gely apod. To by byla ohromná škoda, pokožka v peelingu dostane vše co potřebuje. Peeling je svou hrubostí střed, není extra hrubý, jelikož je sůl namletá spíše jemněji, takže takový akorát. Dobře pokožku zbaví odumřelých buněk a po opláchnutí a osušení zůstává kůže dokonale vyživená a rozhodně není potřeba jí mazat. Takže tenhle produkt je pro mě takový 2v1 - peeling i krém na závěr. I když na kůži zůstane olejový film nemám pocit mastnoty. Kůže po peelingu dost dlouhou dobu ještě krásně voní, je to nádhera. Množství stačí menší na celé tělo, tajže ani spotřeba není extra velká. 


Produkt se dá použít i jako olejová sůl do koupele. Kdy do teplé vody přidáte trochu peelingu, já vyzkoušela množství asi dvou polévkových lžic a bohatě to na celou vanu stačilo ( dvě zarovnané lžíce ), koupel byla voňavá, olejová a opět jsem neměla pocit, že musím pokožku těla mazat. Obě využití se mi moc líbí a střídám je. Za mě je tohle objev roku 2016!! A za tu cenu prostě bomba! Takhle kvalitní peeling v pěkném balení za lidovou cenu jsem opravdu doma ještě neměla. Předčil tedy v tomto i můj do teď top peeling od L'Occitane a to nejen cenou,ale i složením.


Shrnutí:
Plusy:
+ vůně
+ složení
+ cena
+ krásné balení
+ dvojí použití - jako peeling i jako přísada do koupele
+ není potřeba pokožku poté ještě mazat
+ velmi dobrý peelingový efekt
+ kůže je dokonale vyživená, hydratovaná, zregenerovaná

Mínusy:
- absolutně žádné





Moc děkuji eshopu Krásná každý den za poskytnutí produktu k testování. 

Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. Tak ten vypada dokonale! Ja od Soaphorie zatim zkousela jen telove sufle, ale taky jsem si ho naprosto zamilovala a urcite planuji vyzkouset i dalsi produkty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělové krémy také plánuji vyzkoušet,ale zatim jich mám doma moc, takže asi až někdy dýl :) Líbí se mi jak velký mají výběr

      Vymazat
  2. Tak ten vypada dokonale! Ja od Soaphorie zatim zkousela jen telove sufle, ale taky jsem si ho naprosto zamilovala a urcite planuji vyzkouset i dalsi produkty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, krásně jsi to nafotila! :-) Jinak s eshopem mám taktéž zkušenosti, umí balíčky nádherně zabalit, že? :-) Jinak s tím očním krémem nebudeš zklamaná! Tento peeling jsem zkoušela ve vzorečku a je to bájo, potřebuji jej ve velkém. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu a jsem ráda, že se líbí :) Krém jsem zatím zkoušela jen 3x tak nemohu posoudit,ale voní úžasně :)

      Vymazat
  4. Vypadá to moc dobře! Medovou kosmetiku mám také moc ráda. S těmi balíčky máš absolutní pravdu. Člověk by tam nakupoval už jen kvůli tomu krásnému zabalení :) Já zatím kupovala z "krásná každý den" jen tuhý šampon, ale určitě se tam ráda zavítám znovu!

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jo a ještě jsem zapomněla pochválit fotky! To aranžmá máš vážně vychytané! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkuji, jsem ráda, že se líbí. Tuhé šampony mě moc nelákají, mám pocit, že bych své melírované vlasy asi nikdy nerozčesala :) A to balení jje opravdu hodně příjemný bonus

      Vymazat
  6. Tohle je TAK lákavá recenze, že mám chuť peeling obratem koupit! :-)

    A ke chvále Soaphoria se určitě přidávám. Mám od nich momentálně doma několik adeptů a budu muset vymyslet spoustu synonym na slova "skvělý", "fantastický" a "naprosto boží", ať se v recenzích neopakuju... :-D

    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, doufám, že nalákám hodně lidí, protože je tenhle peeling opravdu skvělý. Teď jsem například použila jiný a opět skvělý,ale tenhle nepřekoná :)) Jéé tak to se těším na recenze u tebe, chci si pak doplnit nějaaké zásoby z tohoto eshopu, tak už teď si sepisuji wishlist :)

      Vymazat
  7. Tak tento peeling vypada bozsky, libi se mi hlavne to baleni ikdyz do sprchy trosku neprakticke. Ja budu zkouset sprchovou penu ci jak se to jmenuje :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty sprchové pěny jsou další co mě nejvíce láká :) Balení jsou krásná,ale do sprchy ne úplně praktická,ale zase je fakt, že tahle konzistence by v jiném než kelímkovém balení ani být nemohla

      Vymazat
  8. Tento musí být také úžasný, mám mléčné potěšení a je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten si chválí hodně lidí, takže je další v mém hledáčku :)

      Vymazat
  9. Soaphoria umí super věci, miluju hlavně jak všechno krásně voní.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ty vůně jsou božské, výrazné,ale přesto přírodní :)

      Vymazat
  10. už ho mám v košíku a budu se muset hodně přemlouvat, abych si ho nekoupila, protože teď se mi ty výdaje moc nehodí :D myslíš, že je vhodný i na peeling obličeje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na peeling obličeje určitě ne na to je za prvé moc hrubý a také mastný. Ale na tělo poklad :) Já už ho mám skoro na dně a budu dokupovat, na chladnější dny je prostě dokonalý a pak vyzkouším na teplejší dny nějakou víc fresh vůni :)

      Vymazat
  11. soaphoria má neskutočné vecci. Mne sa od nej najviac páčia telové suflee

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky