Sensibio H2O micelární voda

Tohle už je asi notoricky známá micelární voda,která to mickové šílenství asi odstartovala a díky ní rozběhly výrobu tohoto typu odličovadla všechny ostatní kosmetické firmy. Proto jsme se divila, že i když jí léta používám zapomněla jsem na chudinku růžovou udělat recenzi :) Tak to musím hned napravit. Používám jí opravdu s kratšími nebo delšími pauzami již pěknou řádku let, určitě už na střední jsem jí měla doma. Základní oficiální cena se podle mě asi ani moc nezměnila, takže velké balení 500 ml seženete kolem 350-500Kč záleží ,kde nakupujete, někdy i za 250,- když je v akci 1+1 apod. Takže dá se sehnat už opravdu za rozumnou cenu a doby kdy byla jen za pět stovek jsou naštěstí pryč. Jak asi dobře víte já nutně musím mít doma nějakou tu micelární vodu, bez ní bych se prostě neobešla!! Takže za těch pár let jsou zkoušela několik a do budoucna bude určitě článek na jejich porovnání. Tahle se však už léta drží na prvních příčkách. 



Líbí se mi balení,které je i praktické,ale kdyby mi Bioderma chtěla udělat obří radost, mohla by k velkému půl litrovému balení udělat pumpičku a pak mi věřte , že bych si jinou už nekoupila, ta pumpička by byla pekelně praktická věc!! Kterou zatím žádná jiná firma nemá. Takže co Biodermo jdeš do toho?:)

Voda je z řady Sensibio což znamená, že je vhodná i pro tu nejcitlivější pleť, mají ještě pro mě tedy novinku s označením AR, což je voda,která má ještě redukovat začervenání a moc ráda jí vyzkouším a porovnám zda je ještě šetrnější než tato. Máte někdo tuhle novou doma? Jaký je Váš názor , je lepší , stejná nebo horší?

U téhle klasiky mě vůbec neštípou oči a ani pleť,ale pozor já všechny micky s obličeje následně smývám dost důkladně vodou!!! Což by měl dělat každý, nezapomeňte na pravidlo, že vše co má pleť odlíčit musí pryč, protože obsahuje tenzidy,které mají odlíčit! Tudíž nemají dlouhodobě na pleti co pohledávat. Takže jednoduše s tamponky odlíčím celý obličej a to buď v prvním nebo častěji druhém kroku mého odličovacího rituálu ( i na něj bude článek ). Krásně s ní jde odlíčit i odolnější oční makeup, s čímž mají většinou levnější micky problém. Poté tedy opláchnu a použiji tonikum , květinovou vodu apod. Pleť nemám podrážděnou, nepálí a díky tomu to postupu samozřejmě ani nelepí. Ofiko info o vodě zde.


Upřímně jsem s touto micelární vodou velmi spokojená a i když jsme toto balení dostala k recenzi, stejně si jí kupuji léta letoucí , takže to asi o něčem vypovídá. Na paty jí šlape pouze La Roche Posay,která je však nyní dražší, nejsou na ní akce a finančně se tedy mnohem víc vyplatí Bioderma, pak ještě profi micka od Ericson Laboratoire, ta je o fous ještě lepší než Bioderma,ale za brutální cenu, takže to ani nemá cenu na odlíčení si takovou micku kupovat, to byste zaplakali, já jí mám naštěstí v zásobě za nákupku, takže si rochňám,ale jinak za 200ml 800Kč fakt dát nechcete!! Takže prostě u mě zatím vede Bioderma, ještě mám v plánu vyzkoušet Garnier a další novinky a porovnat si je pořádně. Ale Bioderma je pro mě osobně sázka na jistotu.

Shrnutí:
Plusy:
+ krásně odlíčí i odolnější makeup
+ ideální i na oční makeup
+ jemná, nedráždí
+ často jsou na ní velmi dobré akce, takže se vyplatí

Mínusy:
- nenašla jsem

Hodnocení:10/10

Komentáře

  1. notoricky známa :D :)) doma sme tiež všetky generácie spokojné s touto radou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo tohle je prostě první micka a to už jí nikdo neupře :)

      Vymazat
  2. Asi jsem divná, ale mně vůbec nevyhovuje. Používala jsem ji roky, když tu prakticky ještě jiná ani nebyla k sehnání a mně hrozně vadí nejspíš ten ovocný a okurkový extrakt, po použití mám pleť podrážděnou, vyskáčou mi takové tu maličké rudé pupínečky, zdá se mi že neodličuje a celkově pleť vysušuje. A nesnášela jsem, když jsem si po odlíčení oblízla rty, bléé. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A smýváš jí? Hodně lidí prostě díky marketingu dělá tu chybu, že micky neodličuje a pak mají pleť podrážděnou. Každopádně to vypadá , že tam vyloženě tobě vadí nějaká ze složek. Takže rozhodně divná nejsi :) Každému nemůže vyhovovat protože alergií apod. je dneska fakt hodně a stačí jedna složka jinak a pleť už může reagovat, mě třeba takhle nevyhovuje Eucerin,který si hodně lidí chválí nebo Avene. Ta mě pálela docela dost.

      Vymazat
  3. Připojuju se k Fairychain. Vodu jsem si jednou koupila ze zvědavosti v mini balení a ani to jsem nedokázala spotřebovat. Hrozně mě pálila a dělala červené fleky :-( Paradoxně mi nejvíc vyhovuje Detox&defence od Dermacolu, přičemž jejich ostatní výrobky mi nesedí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U micelárních vod je naštěstí dne suž hodně na výběr, některé obsahují jen chemii jiné i extrakty a je tedy nutno zkoušet co komu sedne,ale všeobecně je fajn najít pro pokožku tu ideální, protože je to dobrý krok v čištění pleti

      Vymazat
  4. Moc pěkný článek a ty obrázky.

    OdpovědětVymazat
  5. Super recenze, já ji ještě nezkoušela, ale už se na ní chystám, mám ji už chvíli doma, tak jsem čekala, než spotřebuji Mixu a už se na ní těším, snad mi bude taky tak vyhovovat :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zvědavá jak bude vyhovovat a těším se na tvou recenzi :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Já zatím spolu s tou velmi drahou také :)

      Vymazat
  7. Opravdu bych mela po micelarce jeste pouzit vodu nebo tonikum? Mne prave nevyhovuje na pleti voda z vodovodu, proto jsem se rozhodla pouzivat micelarku. Takze jeste dokoupit tonikum a tim to prejet nez dam krem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je nutné micku smýt, obsahuje tenzidy ,které mají odlíčit a vše co odličuje musí s pleti dolů. Mnoha lidem voda z kohoutku vadí, vysušuje apod. Proto po osušení má ihned přijít na pleť pleťová voda nebo alespoň termální voda a ihned séra nebo krém. Micka u někoho po nesmytí ihned vyvoláneplechu a u jiných až po čase aniž by si uvědomily , že to může být micelární vodou, mohou to mít šupinky, jemné zarudnutá, lehké štípání , pocit ulepenosti, pupínky apod. Nemůže za to micelární voda jako taková jen to, že se nesmyje.

      Vymazat
  8. Tuto micelárku mám nejradši, i když raději mám tu dětskou z řady H2O, ale ta je zase nepraktická, protože je Bioderma prodává jen v tom obrovském balení a já často cestuju a tohle se prostě převážet nedá.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky