Regenerační maska na suché vlasy

Poslední dobou jsem si všimla , že mám suší vlasy, je to tím, že občas vlasy žehlím a i když používám kosmetiku ,která má vlásky ochránit před vysokými teplotami i tak jsou prostě trochu sušší. Zařadila jsem proto do vlasového arzenálu mnohem víc masek na suché a poškozené vlasy. Jednou z nich je i tahle krásně balená maska od L'Occitane. 


Je určená právě na poškozené a suché vlasy, takže pro mě nyní ideální. Má je posílit, zregenerovat  a díky esenciálním olejům dodat tu správnou výživu. Obsahuje například ylang-ylang, pomeranč, levanduli  geranium či anděliku. Dále zde najdete i hodně výživné bambucké máslo, olej z mandlí a mnoho jiných prospěšných látek. I když to asi všichni víte, i tak radši opakuji, maska není čistě přírodní, i když je zde mnoho rostlinných extraktů, olejů apod. A proto mi vyhovuje o mnoho víc než třeba úplně přírodní maska od Hristiny. Přijde mi , že na již barvené nebo melírované vlasy zabírají lépe pouze částečně přírodní produkty,ale je to jen můj osobní postřeh a co vyhovuje mě.


Maska jak jsem již psala je opravdu krásně balená a je v praktickém kelímku,který je u vlasových masek absolutně běžným druhem balení a mě nejvíc vyhovuje. Obsah je 200 ml což je opět taková klasika.


Maska je velmi hustá a krémová. Čeho si rozhodně však všimnete jako první je vůně, je opravdu intenzivní, silná jako parfém. Je to květinová až orientálně -květinová vůně. Takže silnější parfemace,která se mi moc líbí. Je sladší a rozhodně doporučuji očichat ostatní produkty z řady abyste si byly jisté, že se vám bude vůně líbit. Jelikož po umytí vůni cítíte z vlasů velmi intenzivně celý den a jemně až do dalšího umytí!! Takže kdyby se Vám nelíbila, byl by to dost průšvih a asi byste jí poslali dál. Mě se naštěstí vůně líbí a miluji ,když mi voní vlasy a naprosto mi to vyhovuje :) Jsem už jen kvůli tomuto pro mě plusu hodně šťastná, že jí mám doma. Redken apod. mi totiž z vlásků tak cítit nejsou.


Aplikace je snadná buď jako intenzivní kůru po celé délce vlasů včetně kořínků nebo běžnou aplikaci pouze do délek. Množství přizpůsobte hustotě i délce vlasů,ale tím, že je velmi hustá stačí málo a hodně vetřít. Většinou nechávám působit 5-15 minut podle času,který mám. Jinak doporučená doba jsou pouze tři minuty, takže rychlovka. Poté spláchnu a už si jen užívám omamnou vůni při foukání.


Co je jednoznačné plus je , že jdou poměrně snadno rozčesat, i když profi masky jsou o bod lepší,ale co je skvělé je lesk vlasů. Tady zase vede L'Occitane oproti jiným firmám. Vlasy se opravdu úžasně lesknou a na dotek jsou jakoby silnější a hebké. A prostě ta vůně, to je krása. Takže já bych u ní opravdu podtrhla dvě věci díky nimž vyniká a tou jsou vůně a lesk. Calkově vlasová péče mi u této firmy přijde opravdu na vysoké úrovni a bonusem jsou báječné vůně.

Shrnutí:
Plusy:
+ vůně,kteoru z vlasů cítíte až do dalšího umytí
+ velmi vysoký lesk vlasů
+  krásně jemné, hebké a jakoby silnější
+ jdou dobře rozčesat
+ stačí malé množství

Mínusy:
- cena

Hodnocení: 9/10

Komentáře

  1. Aaach tu bych tuze potřebovala! Mám ráda masky, které lze aplikovat do kořínků, protože pokožku hlavy mám strašně suchou. :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem vzorek této masky a vůbec mi nesedla, ostatně jako vlasová kosmetika této značky. Asi potřebuju víc chemie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle maska by se mi hodila.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky