Přírodní korektor na kruhy pod očima

Dnes tu pro Vás mám hodně zajímavou recenzi a to na přírodní dekorativku, konkrétně korektor na kruhy pod očima od firmy Couleur Caramel, který má opravdu božské obaly kosmetiky a je přírodní. Recenze je na tomto blogu zatím jedinečná, protože jak víte přírodní dekorativní péči doma moc nevedu, málo co mě zatím přesvědčilo ,abych nahradila klasickou konvenční kosmetiku co se týče make-upu. Ale tohle to je mazlíček, moc mu to u mě v taštičce sluší, no posuďte sami není to balení prostě nádherné? Navíc je korektoru docela velké množství - 3,5 g jen tak pod očíčka nevypotřebujete.

Korektor přijde v krásné stylové krabičce , kde jasně vidíte i BIO certifikaci.
A sám o sobě má kruhové, papírové,ale velmi bytelné balení,které si rozhodně zamilujete :) 

Jedná se o rozjasňující korektor určení speciální pro oblast kolem očí na zamaskování kruhů pod očima. Navíc jako bonus dokáže o oční okolí díky svému složení i pečovat - je regenerační, lehce vyhlazuje vrásky, redukuje otoky a samozřejmě díky pigmentům kryje i kruhy. Aktivními složkami je například jemný mandlový olej, který je vhodný i pro dětskou pokožku, takže se rozhodně nemusíte bát podráždění. Dále tu najdeme Olivový skvalen, Bambucké máslo a mnoho dalších pečujících složek. Takže se rozhodně nejedná jen o "maskovací" produkt.



Složení:
SQUALANE - OLIVE OIL DECYL ESTERS - SILICA - COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) CERA* - PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL* – BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER* - SQUALENE - ADANSONIA DIGITATA (BAOBAB) SEED OIL* FT - TOCOPHEROL - PARFUM (FRAGRANCE) - LINALOOL[+/– MAY CONTAIN: CI 77891 (Titanium Dioxide) - CI 77491 (Red Iron Oxide) - CI 77492 (Yellow Iron Oxide) - CI 77499 (Black Iron Oxide) - CI 77288 (Chromium Oxide Green)]* Složky pochází z ekologického zemědělství

Korektor se prodává ve třech barevných odstínech:


Já si pro sebe vybrala prostřední odstín - 11 Light sandy beige. Je to nejsvětlejší odstín a ideální pro bledulky. Pokud nejste stejně jako já hodně světlý typ,až upírsky průsvitný, tak rozhodně kupte jiný odstín, tento by na Vás byl hodně světlý. 




Korektor nějak nevoní a ani oční okolí nedráždí, oči neslzí takže za mě vhodný i pro nositelky kontaktních čoček ( já je právě nosím téměř denně ). Korektor nevysušuje , naopak bych řekla, že o pokožky opravdu i pečuje. A teď k tomu hlavnímu co Vás určitě zajímá a to jak kryje. Tak si nejprve řekneme jaké kruhy mohou být ( názvy jsou moje,nejsou oficiální , jen takto vystvěluji klientkám, nebojte článek vyloženě na kruhy pod očima také bude )  :
  • Světlé - jsou pokud máte jen lehký nádech tmavosti pod očima, stačí vám v podstatě někdy jen makeup k zakrytí
  • Pigmentované - jsou v odstínu spíše do hněda a jsou způsobené nahromaděním pigmentu
  • Zapadlé - jsou stíny vytvořené tím že máte oči hluboko posazené a tím pádem jsou kruhy více znatelné
  • Tmavé, fialové - tmavé kruhy tvoření převážně fialovými odstíny, zapříčiněno různými onemocněními, genetikou, tenkostí a průsvitností pokožky
  • Kombinované - ty jsou nejhorší, většinou je to kombinace hnědého nebo fialového odstínu plus jsou oči hlouběji posazené , tedy jakoby zapadlé 
Já vlastním bohužel kruhy kombinované, což je , že oči jsou "hloubš" posazené a tmavě fialové, v období opálení jsou samozřejmě méně znatelné. Ale teď přes zimu,kdy rozhodně nejsem opálená, je to opravdu boj zamaskovat je a málo co mi na ně stačí. Tento korektor má krytí střední a na mě je v tomto ročním období slabší, kombinuji ho tedy s jedním klasickým. Tento si dám po makeup v tenké vrstvě abych pořádně využila jeho pečující vlastnosti, poté dám makeup, tenkou vrstvičku opět tohohle a ještě přes to jeden klasický oční korektor s větší "kryvostí" a pak až je to v pohodě a můžu vyrazit. Je to extrém, myslím, že těžší kruhy na vyzkoušení korektoru asi ani být nemohou. Takže konečný verdikt, v létě mi bude bohatě stačit sám o sobě, na podzim a zimu je to pro mě málo. Pokud máte kruhy světlé nebo jen "jednodruhové" ne kombinované ,které jsou na zamaskování nejhorší, bude stačit v pohodě i vám. 

Korektor bych také doporučila pro všechny ,které máte suché oční okolí nebo vás hodně trápí vrásky, tenhle korektor po jemném zapudrování do vrásek nezalézá a nebude tak na ně upozorňovat a ještě dodá pečující bonus,který suchá a zralá pokožka rozhodně doporučuji. Na pupínky ho ,ale nezkoušejte vzhledem k pečujícímu složení by nadělal na akné spíše paseku, takže radši nedělejte pokustóny a aplikujte ho tam kam patří a to pod očíčka. 


Já jsem s korektorem hodně spokojená a dost mě překvapil, na to, že jsem od něj nic nečekala,když je přírodní mě dostalo, že má středně krycí schopnost a je moc příjemný na pokožce. Takže se už těším na léto až ho budu používat samostatně. Vždycky mám radost,když mohu nahradit klasickou kosmetiku tou šetrnější přírodní :) Blíž na odstínky a podrobnosti se podívejte do eshopu Krásná každý den, ale pozor mají tu tak krásné věci, že rozhodně nezůstanete jen u korektoru :) 

Navíc Vás čeká při nákupu překrásně zabalený balíček :) 

Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ krásné balení
+ nedráždí
+ navíc o pokožku pečuje
+ vhodný pro suchou pokožku
+ krásně si poradí s větišnou běžných kruhů pod očima

Mínusy:
-  pouze středně silné krytí, které na extrémní kruhy nebude stačit

Děkuji eshopu Krasná každý den za poskytnutí korektoru k testování. 

Hodnocení:8/10


Komentáře

  1. Tak ten vypadá vážně skvěle, já mám kruhy pod očima také dost velké a tmavé a jen tak něco je nezakryje. Nejvíc mi zatím vyhovoval asi klasický Catrice Camouflage :) S přírodní dekorativní kosmetikou zatím žádné zkušenosti nemám, ale když se naskytne příležitost, tak něco vyzkouším ráda :)

    Lovely imperfections | Weleda giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě nejvéc zabírá krémový catrice nebo v kombinaci s tekutým. Ale už se těším na léto a až chytnu trochu barvu :) To pak bude stačit jen tenhle :)

      Vymazat
  2. Já to mám dobré, mám jen malé tmavši půlměsíčky pod vnitřními půlkami očí. Korektor vypadá moc hezky, akorát já mám radši tekuté, protože mi přijde, že víc hydratují. A vrásek mám kolem očí celkem dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by ti tento určitě v pohodě stačil :)

      Vymazat
  3. Ten vypadá tak dobře, že si ho asi koupím :)
    Blog by Vendy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dej pak vědět jak jsi spokojená :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky