Monoi kokosový sprchový gel

Dnes pro Vás mám rychlou recenzi na další ze série sprchových gelů přírodní certifikované značky Born to Bio. Naposled jsem vyzkoušela Mandarinkovou variantu,která uspěla průměrně a dnes si ukážeme mého miláčka ve vůni Monoi Coconut.


Balení má stejné jako předchozí produkt,tedy lahvičku s praktickým uzávěrem,která spíše vypadá jako nějaké dobré mléko k pití než do sprchy :) Podle mě je tohle balení ještě hezčí než první. Víc se mi líbí vybrané barvy a hlavně zbožňuji vůni kokosu, takže jsem se na něj extrémně těšila.


Vůně je tedy sladká po kokosu i monoi oleji,který je opět mou velmi oblíbenou vůní a všude kde se ve složení mihne - tak bez toho produktu prostě nemohu odejít. Takže překrásná jemně sladká vůně, kde převládá Monoi a jen lehce ho doplňuje kokos, vlně je daleko víc cítit než u Mandarinky a to i chviličku po umytí. Konzistence gelu je také hustší a příjemněji se s ní myje, máte větší pocit péče při sprchování. 



Jinak je opět průhledný, stejně jako Mandarinka. Po umytí je pokožka mnohem vláčnější než při předchozím sprcháči od stejné firmy. Takže je jasně vidět, že nejen, že se liší ve vůní,ale také v účincích na pokožku.


Gel jsem dostala na vyzkoušení z eshopu Lekarna.cz kde najdete i další produkty této značky, ceny se pohybují již od 144,- , takže za sprchový gel ,který má vždy nezávisle na vůni objem 300ml je to víc než pěkná cena.Lekarna.cz nabízí i jiné zajímavé vůně jako například  Vanilka s kokosem, Jahoda, Green Energy a mnoho dalších :)  Já za sebe musím rozhodně říct, že tenhle sprchový gel bych si klidně pořídila znovu,jsem s ním spokojená, nedráždí, nevysušuje a dobře se s ním myje. Takže za mě fajn produkt.


Shrnutí:
Plusy:
+ krásná vůně
+ nevysušuje a ani nedráždí
+ pěkné balení i složení
+ dobrá cena v poměru k objemu

Mínusy:
- nenašla jsem

Děkuji Lekarna.cz za poskytnutí produktu k testování.

Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Obal je opravdu krásný, něco takového se ve sprše pěkně vyjímá. Pokud navíc sprcháč pěkně voní a pečuje, je vyhráno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo myslím, že za tu cenu je to moc fajn sprcháč :)

      Vymazat
  2. Děkuji za super tip na nový pro mě neznámý produkt a značku. E shop má celkem výběr takže super :-) Obal je lákavý, opravdu krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají hodně věcí co mě lákají, takže sprcháči určitě nekončím

      Vymazat
  3. Značka mě zaujala, díky za tip! Asi si budu muset projít tu nabídku lékarna.cz, mají tam zajímavé věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jednou jsem chtěla projít všechno z přírodní kosmetiky co má lekarna.cz a zabralo to x hodin :D

      Vymazat
  4. Voňavé sprcháčiky naozaj môžem :) Myslím, že túto značku som videla na ktoromsi rakúskom eshope a celkom ma zaujala. Asi si dnes ešte posurfujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi opravdu zajímavá, chci od nich ještě něco určitě vyzkoušet :)

      Vymazat
  5. To vypadá opravdu nádherně a jak si to tak čtu... Mám chuť na kokos!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky