Kosatcový hydratační krém

Dnes se dostaneme k testování Weledy z trochu jiné stránky a to k přípravkům na obličej. Pro mě je to absolutně nová zkušenost, Weledu mám tak nějak zafixovanou spíše v péči o tělo a miminka, než o pleť obličeje jako takovou. Takže když jsem dostala možnost vybrat si od této velmi kvalitní přírodní značky něco i na obličej napadl mě tento Kosatcový hydratační krém. Kosatcová řada je určená pro pleť smíšenou, tak aby pomohla vyrovnat suchá a mastná místa na obličeji, takže ideální pro mou pokožku.


V nabídce mají celkem tři produkty :

Denní i noční krém mají svou roli zakomponovanou již v názvu, tedy jeden je na noc a druhý na den, kdežto Hydratační varianta je vhodná jak na den tak i na noc, to je jeden důvod proč jsem si krém vybrala a druhý je složení. Oba předchozí totiž mají ve složení Kakaové máslo,které vím, že mé pokožce dobře nedělá, reaguje na něj pupínky ( není to pravidlem, někomu může sednout skvěle,ale moje pleť ho nemá ráda ). Hydratační varianta kakaové máslo neobsahuje, takže jsem sáhla po této variantě a hlavně moje pleť rozhodně hydrataci potřebuje! 


Jedná se lehký krém , jak jsem již řekla na noc i den. Velmi rychle se má vstřebávat a udržovat v pleti vlhkost, podporuje normalizaci mazotoku a hydratace. Pleť by poté měla být jemná, hebká a svěží. Krém je bez problémů vhodný i pod make-up, nevyvolává alergie a má přírodní certifikaci NATRUE a je i BIO. Samozřejmostí je netestování na zvířatech, neobsahuje ropu, syntetické složky ani umělou parfemaci, na což jsme si všichni u téhle kvalitní kosmetiky zvykly :) Takže nic nového. Hlavní účinnou složkou je Kosatec,který má silné hydratační  vlasnosti, sám umí přežít i ve velmi extrémním počasí díky schopnosti vázat vodu. A tuto vlastnost Weleda využívá i v tomto krému. Kosatcová řada je také hodně doporučovaná v období léta ,kdy se pleť hodně potí, což je zajímavé a určitě krém vyzkouším i v tomto období.


Složení:
Voda, jojobový olej, alkohol, destilát z vilínu virginského, , glycerin, glyceryl linoleát, hydrolyzovaný včelí vosk, křemičitan hořečnato-hlinitý, extrakt z měsíčku lékařského, extrakt z kořene kosatce německého, xantanová guma, mýdlo ze včelího vosku, parfém*, limonen*, linalol*, citronelol*, geraniol*, citral*   


Složení je jak vidíte na fotce opravdu přírodní.  Obsahuje jako jednu ze základních složek Jojobový olej, který je opravdu vhodný pro všechny typy pleti i pro aknózní,jelikož je nekomedonní a dobře hydratuje. Je tu také alkohol, někomu v přípravcích vadí někomu ne, já osobně ho v krémech bez problému snesu, vadí mi pouze v hojném zastoupení v pleťových vodách, kde mne příliš stahuje. Dále extrakt z Vilínu, ten je pro smíšenou pleť hodně známí a krásně stahuje póry a jemně čistí, měsíček ten je zas hojivá bylinka, již zmíněný kosatec zase hydratuje. Najdete zde také Glycerin, opět složka která někomu vadí jelikož na ni třeba ve větší míře reaguje pupínky, u mě zase bez problémů,jediné co na něm nemám ráda je, že může v produktech způsobovat lepivost. Ale o tom zda to tak je i zde si povíme za chviličku :)  Takže za mě složení dobré a mé pleti neplechu rozhodně nedělá, ba naopak. 

Krém je balený v tubičce,která je typickou pro tuto firmu, mě se tyhle tubičky moc líbí, nemusím sahat do kelímku,ale někoho štve , že se nedostane ven úplně 100% krému, já s tím asi úplný problém tedy nemám. Balení se mi moc líbí a jsem s ním spokojená. Objem krému 30 ml a při používání ráno i večer vystačí cca na 2 měsíce. Stačí ho opravdu maličko, což je zde dost klíčové, když ho totiž dáte moc špatně se vstřebává a zanechává lehce lepivý pocit. Když ho dáte malé množství vsákne se do pokožku opravdu během pár sekund a lepivost nezanechává. Po dalších pěti minutách je spíš až lehce matný finiš. Krém voní bylinkově. Je středně hustý a jak jsme již řekla stačí ho maličké množství. Dobře se roztírá a vstřebává. Při malém množství opravdu není lepivý film, kterého jsme se díky glycerinu dost obávala. 
Co je však výhodou toho , že obsahuje glycerin v první polovině je absolutně skvělá schopnost lépe držet make-up v dokonalé formě!! Ano momentálně frčí blogo-hit v podobě chemické Nivea báze po holení, která je de facto postavena na glycerinu a všechny si ho vesele patlají na obličej ještě na svůj krém a poté pěkně dají make-up, libují si , že nemusí používat bázi a jak jim líčení pěkně drží. Ano on se totiž jakoby přilepí víc na pleť,jakoby na ten glycerin. Ale tohle vrstvení s bází po holení může časem na pleti napáchat docela neplechu. Myslím, že o pupínky do budoucna nebude nouze. Přijde mi to celé dost nechutné, vy si dáte na obličej například sérum, oční krém a denní krém, vše má své účinky a popřípadě samo o sobě to nejspíš glycerin bude i obsahovat, pak na to plácnete další glycerin chemickou bombu plus jsou zde i extrakty,které se nemusí úplně snášet s Vaším předchozím krémem nebo nebudou jednoduše vhodné pro Váš typ pleti a na to vše dáte makeup. Není to hloupost???Není jednodušší použít bázi ,která je k tomu určená? Je sice taky chemická,ale většinou už neobsahuje extrakty, tak že se nebude tlouct s krémy ani séry. Navíc si můžete vybrat přesně pro Váš typ pleti. Nebo si právě kupte přírodní krém ,kde je glycerin na předních místech a také Vám makeup krásně udrží na pokožce a ještě si klidně na něj dejte bázi pokud potřebujete,ale něco po holení nechte fakt chlapům nebo si to dejte do podpaží či na intimní partie po holení,ale na obličej prosím ne-e :) Na to máme lepší věci. 
Ale zpět ke krému, krém mi po měsíčním použití na pokožce nedělá neplechu, pleť je zklidněná, hezky hydratovaná a nikde žádné šupinky. Ani se mi více nemastní a nepřibylo ani víc pupínků. Zbývá mi polovina krému a nechávám si ho už jen na den pod makeup na dny kdy potřebuji ,aby mi krásně drželo líčení delší dobu. Krém ovšem nehojí hluboké záněty a ani jejich výskyt neminimalizuje, doporučila bych ho proto pro pleť normální nebo smíšenou. Nic pro mastnější čumáčky nebo pleť s větším výskytem pupínků.
Shrnutí:
Plusy:

+ jemná vůně
+ pěkně hydratuje
+ absolutně skvělý pod makeup
+ přírodní složení
+ stačí velmi malé množství

Mínusy:
- příliš nehojí

Hodnocení: 6/10

Komentáře

  1. mam kosatcovy denny a som s nim spokojna :) mam skor suchsiu a citlivu plet a dostatocne hydratuje a nedrazdi :) kosatcovy hydratacny som mala kedysi davno v lete, ale tusim mi v tej dobe nejak extra nesadol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš suchou pleť tak ti tento hydratační vyhovovat nebude, ale ten denní nebo noční ano, kakaové a bambucké máslo jsou totiž pravdu dobří pomocníci v boji se suchostí pokožky :)

      Vymazat
  2. Myslím, že tento krém by mi vyhovoval, mám rada i balení v tube. Problém ale je, že mi tato řada Iris příliš nevoní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě docela voní, nic úplně super,ale ani nic co by mi vadilo :)

      Vymazat
  3. Já pleťovou péči od Weledy také vyzkoušela teprve nedávno, ale naprosto jsem si některé produkty zamilovala :) Zkouším pleťovou mandlovou řadu a hrozně jsem si oblíbila hydratační krém a čistící mléko, na olej ještě moc názor nemám :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hydratační krém mám také, brzy na něj bude recenze :)

      Vymazat
  4. V článku je napsáno, že kosatec má silné hydratační slavnosti :) Přiznej se, že ty se někam chystáš a nemůžeš se dočkat! :D Jinak kosatcová řada mě láká už dlouho, právě proto, že je na smíšenou pleť. Třeba nakonec sedne i mé mastnější. Trocha alkoholu mi v krémech nevadí, spíš bych se bála toho glycerinu kvůli pupínkům... Uvidíme, nejspíš si krém stejně někdy koupím. Jinak moc pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak teď jsem se hodně pobavila, dík a už je to opraveno :)))) Jsem v tomhle hrozná , já a moje trpělivost, asi se musím naučit články po sobě číst víc jak jednou, to víš už se těším jak je zveřejním :P Já alkohol docela i vítám , přijde mi , že moje pleť ho v menší míře potřebuje. Ten glycerin je fakt 50:50 je těžké odhadnout jestli bude nebo nebude dělat neplechu.

      Vymazat
  5. Mně se na smíšenou pleť osvědčila kombinace na den meduňkový Dr. Hauschka, na noc růžový olej Alverde, ale když je sychravo, tak mi Hauschka moc nestačí a tasím od Weledy Coldcream, protože i přes to že je hutnější a mastnější, neucpává vůbec póry :). Já tu péči docela střídám, ale většinou se všechno točí okolo Weledy, Saloos, potažmo Hauschky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky