Glazel fixační voděodolný pudr

Tenhle pudr je pomalu legendou na českých blozích, vychvaluje ho kde kdo a já po shlédnutí videa u Beautylife by Aja už neodolala. Řekla jsem si , že si stejně chci pořídit nějaký ten lepší pudr do tisícovky a tak proč nezkusit tento než půjdu do parfumérie. Takže jsem si ho objednala v eshopu Best Makeup,který je momentálně jediným místem u nás v ČR kde si ho objednat. Objednávka byla velmi rychle u mě a celková komunikace i servis eshopu mohu jen a jen doporučit. Pudr má 20 g a seženete ho za 495,- , což je momentálně můj nejdražší pudr. Ale upřímně ta cena vzhledem ke gramům mi nepřijde extra vysoká.


Balení je větší a bytelné, nic praktického do kabelky to není,ale zase já těch šminek sebou moc nenosím,takže u mě problém s větším balením není. Co se týče vzhledu, je to asi taková klasika, lesklé černé víčko na kterém je znát kde jaký otisk, houbička je uvnitř absolutně nepoužitelná, děsně tenká a rozhodně by se s ní dobře nenapudroval asi nikdo. Pudr je sypký a otvory jsou zde přelepené "folií" a tu rozhodně NIKDY nesundavejte, já ti chybu udělala a pak se pudr vesele sype!!! Takže folii rozhodně nechte a jen si do ní v místech otvorů udělejte dírku přes folii, nevím jestli to dobře vysvětluji, prostě proděravíte folii , ale třeba jen 2-4 místečka, to je tak akorát aby se dal pudr vysypat,ale když ho následně uzavřete nečeká vás nemile vysypaný pudr všude. Takže jsem si jako praktická žena vzala izolepu a přelepila jsem to celé znovu a udělala jen pár otvorů a je po problému :)


Pudr je transparentní, tudíž bezbarvý a splyne s tónem vaší pleti nebo makeupu. Má ideálně matovat, fixovat a je doporučený ideálně na slavností příležitosti kdy chceme aby makeup vydržel co nejdéle v perfektním stavu. Pudr má velice jemnou strukturu - což tedy rozhodně mohu jedině potvrdit.Jemnější pudr jsem nikdy neměla, je sametový, jemně namletý a vůbec nezdůrazňuje póry ani vrásky!! Je ideální na zapudrování očních korektorů,které mi díky němu skoro vůbec nezalézají do vrásek. Pudr by měl mít skvělou výdrž, je vodě-odolný, takže prostě jednička. Musím přiznat, že se mi hodně líbí jak je sametový a jemný, nikde nejsou zvýrazněné vrásky , pory atd. Samozřejmě pokud budete mít blbý makeup tak to pudr nezachrání,ale sám o sobě mi přijde hodně dobrý. Matný obličej mi vydrží celý den, jen špička nosu je potřeba maličko přepudrovat v polovině dne. Takže zatím nej pudr v tomto ohledu. Díky tomuhle pudru mi vydrží líčení bez potřeby opravovat minimálně od 8h-18( až 19 )h , poté třeba musím lehce poopravit korektor nebo tvářenku. Ale pleť je matná a makeup vypadá hezky. Za mě tedy fajn objev roku! A zatím nejlepší pudr co jsem kdy měla. 


Co se týče voděodolnosti tu posoudím až v létě ,kdy se bude pleť hodně potit, takže tenhle verdikt si ještě nechám na léto. Na druhou stranu tím, že je pudr voděodolný bude trochu víc pleť dusit, což je logické, takže všem co mají smíšenou , mastnou nebo aknozní pleť bych doporučila nenosit tenhle pudr denně!! Já ho střídám s klasickými a nosím ho cca 3x do týdne. Poté taky důkladně musíte odlíčit. Což je krásně,ale moc dobře vidíte jak je skvělý, protože s ním mám večer na obličeji makeupu opravdu hodně s jinými pudry tolik neodličuji, takže opravdu udrží líčení na svém místě. Určitě to tedy není mé poslední balení. 


Shrnutí:
Plusy:
+ neparfémovaný
+ extrémně jemně namletý
+ vytváří sametový a matný finiš
+ přes den u mé smíšené pleti kromě špičky nosu netřeba vůbec přepudrovat
+ transparentní
+ makeup opravdu udrží dokonale na svém místě

Mínusy:
- tím, že je voděodolný by mohl u smíšené, mastné nebo aknózní pleti při denním nošení po delší době trochu ucpávat póry, je tedy ideální na nošení alespoň obden nebo na kdy potřebujete dokonalý makeup po celý den

Hodnocení :10/10

Komentáře

  1. Jani, ja kdyz koukam na to slozeni, tak je to v podstate prusvitny mineralni pudr a podle ingredienci tam muze byt rizikovy snad jedine ten mastek, ktery je bohuzel coby jedno z nejlevnejsich mineralnich plnidel na prvnim miste ve slozeni. Je docela pory ucpavajici a muze zpusobit i podrazdeni.. No, ale jinak, jsou tam veci, ktere plet spis leci - od oxidu titaniciteho az po lauroyl lysine.. Nic vodeodolneho, jako ucpavajiciho tam nevidim. Maximalne tam muze coby vodu odpudiva slozka pusobit ten prvni, oxid titanicity, protoze je jakoby mastny, utvori povrch, k pleti vic prilne. Ale vodeodolny bude maximalne tim, ze pujde hur odlicit a jako mineralni pudr se bude na pleti proste lip a vic drzet. Aspon takto mi to funguje, kdyz ho micham.. Cekala jsem nejake silene slozeni a tohle vypada az na ten mastek dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se v složení dekorativky moc nevyznám :) Jen vím, že ten Talc je teď hodně diskutovaný,ale je skoro všude takže to zatím moc neřeším. Navíc jsem si pudr stejně koupila až po tom co uveřejnily info. Já po jeho nanesení cítím jakoby že udělá vrstvičku a když jsem ho první týden zkoušela denně, tak jsem viděla sem tam víc pupínků na čele, takže za mě bych ho denně prostě radši nedoporučovala. A opravdu večer toho odličuji o hodně víc. Dřív jsem hodně používala od Lavery minerální pudr transparentní a u toho jsem tento pocit neměla, ani na ucpávání nebo že bych toho tak hodně odličovala a ani nevydržel ten super efekt tak dlouho :) Ale dražší značky jsem neměla a ani minerální makeup, ten mi nesedí mohu si po něm udrbat obličej. Tak to jsem ráda, že složení tak děsné není hned ho mám raději :) Ale strašně se mi líbí ta jemnost, tu jsem u jiného zatím nezažila, je prostě sameťáček.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Já jsem spokojená a rozhodně budu kupovat znovu :)

      Vymazat
  3. Tak ten vypadá moc dobře, já ještě žádný dražší pudr nezkoušela, zatím si vystačím s těmi drogerkovými, ale kdybych se rozhodla zainvestovat, tak alespoň vím kam, ta cena není zase tak hrozná :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud drogérkové zatím sednou super nevidím důvod proč utrácet víc, stejně je nejdůležitější makeup. Ten když nebude dobrý pudr to nezachrání ani kdyby byl ze zlata.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky