E-Style paletka očních stínu Charm 02

Paletky E-Style jsou asi velmi známé, přijde mi, že buď je milujete nebo nesnášíte, nebo tedy aspoň jsem našla takové recenze. Já mám zatím jen jeden kousek a to tuhle paletku očních stínů v odstínech 02 Charm, myslím, že mě by lépe sedla paletka v odstínu 01 Natural,takže uvažuji , že si jí přiobjednám. Tato je totiž s podtónem růžové až k švestkovým odstínům, což je podle mě hezké k zeleným očím,ale ne úplně k bledé pleti, možná bude hezčí až v létě chytnu nějaký ten opálenější nádech :)


Balení je bytelné ,ale prostě je vidět , že paletka je levnější, tedy nic co nadchne ani urazí, prostě praktické černé balení. Co se mi však líbí, že nemám pocit , že by se mi mělo každou chvilkou rozpadnout, naopak je bytelné a kvalitní. Obsahuje zrcátko i místečko na váš aplikátor,ano čtete dobře, paletka sama o sobě je bez aplikátoru. Což já osobně považuji za nedostatek, když už tu místo je bylo by fajn tu nějaký mít. Vím, že většina přiložených aplikátorů nebo štětečků jsou na dvě věci,ale zase já osobně nemám aplikátor téhle velikosti a šířky a za druhé, občas se mi stane , že zapomenu do taštičky přihodit aplikátor a pak nezbývá než stíny doopravit prsty, což je na nic a já osobně to opravdu nemám ráda.


Jak vidíte stíny jsou kruhové a dost velké, takže myslím, že slušná zásoba za 259,- ne? :) Jak asi na fotce vidíte stíny práší, což je dost nevýhoda, není to extrémní jako třeba paletka od MUA nebo Makeup Revolution, ale i tak trochu prášivky jsou. Takže malá nevýhoda. Jinak všechny jsou krásně pigmentované, nejméně druhý zleva, tedy ten nude základní bez shimmeru nebo třpytek. Ten zrovna používám nejčastěji a brala bych silnější pigmentaci. Ostatní jsou pigmentované úžasně a stačí nanést malé množství. Kromě již zmíněného stínu mají všechny ostatní jemný lesk nebo shimmer, byť to na fotce není vidět úplně dobře. Nejvíc lesklý je první a předposlední stín, jsou opravdu krásné a oko dokonale prozáří. V posledním je spíše takový lehký lesk.


S paletkou se dá vytvořit jak jemné nude líčení tak i krásné kouřové oči. Jsem s ní spokojená,ale není to nic co bych musela vychválit do nebes, za ty peníze je to moc fajn záležitost a rozhodně vyzkouším ještě jiné paletky, vím, že kvalita je stín od stínu trošku jiná, některé jsou totálně best a jiné trošku horší. Takže jsem zvědavá na ostatní, rozhodně plánuji paletku 01 Natural a pak nějaké ty mono stíny. Jak jste s touto paletkou spokojené vy? Já kupovala zde na oficiálních stránkách.  Kde najdete i kompletní složení všech stínů za což má Estyle ohromné plus :)

Shrnutí:
Plusy:
+ fajn cena vzhledem ke gramáži stínů
+ dobrá pigmentace
+ krásné odstíny a mnoho odstínů na výběr
+ bytelné balení,které se jen tak nerozpadne

Mínusy:
- balení neobsahuje aplikátor
- stíny trochu práší

Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Ja Ti nevim, mne to prijde proste levne, jako lagricove.. :/ kdyz se koukam na ty swatche, tak mi prave pigmentaci prijdou spis prumerne a podle prachovych prebytku to i vypada,ze jsou dost suche a pulka toho stetcem po opraseni opada :/ no, asi to nebude muj salek kavy a nemam ani potrebu je zkouset.. Mas tip na nejake jine stiny, Jani? Nezkouselas treba ceske dekorativky "Moje" nebo "Jané" (to druhe je mozna Janne nebo nejak podobne, chtela jsem se na ne kouknout na veletrhu, ale nenasla jsem je tam..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to levné a na nic si to nehraje proto i ta nízká cena, nesrovnávám s dražšími značkami, ty za prvé doma nemám ( nejsem moc dekorativkový človíček :) a za druhé v porovnání s klasickou drogérkou jsou hodně pigmentované. Jsou mnohem lepší než Freedom co jsem koukala v drogerce, lepší než MUA, Revolution a většina Lorealu apod. co jsem měla. Sušší jsou , určitě nemají máslovitější konzistenci. Ani bych neřekla, že by byly tak přášivé, že by toho půlka odpadla. Navíc oklepávám štětec na pudr i tvářenku na stíny ne. A je mi sympatické , že je to česká značka, takže jsem ráda, že je oblíbená a fandím jim. Jen to nebude nic co by mě úplně nadchlo a co bych musela doma syslit po tunách :) Bohužel myslím,že na dekorativku jsi větší odborník a ptáš se nesprávného :D Já si vystačím prakticky s jakýmkoliv nude stínem a moc to neřeším. Spíš utrácím za pečující kosmetiku, knížky, jídlo a časáky :D Ale třeba se k té dekorativce díky tvému IG kde vždycky nad nějakým barevným patlátkem slintám taky časem dopracuju :)

      Vymazat
    2. Hehe a to zrovna nejsem vubec na ocni stiny.. =D jinak, zrovna jako fakt kvalitni, maslove, pigmentovane az neuveritelne, drzici a levnejsi muzeme srovnat treba s elfem. Mam od nich naprosto dokonalou Prism paletku a to je panecku sila! ;) jibak, ja radsi kremovy - presmrdlam prstem a jdu. Kdyz si to tak uvedomuju, tak doma asi zadne drogerkove stiny krome tech elfu nemam. Je to cast dekorativky, ktera me nikdy moc nelakala.. Ja radsi makeupy, bronzery, tvarenky, rozjasnovace, proste dekorativku na tvar a rtenky ;)

      Vymazat
    3. škoda, doufala jsem v nějaký dobrý typ na dva tři nude stíny :))) V tomhle fakt tápu :) Od Elf jsem nikdy nic neměla. Ale asi teď půjdu do nějaké dražší, prolezu miliony recenzí a uvidím co vyberu :)

      Vymazat
    4. Noo, jak chces, chtelas maslove a nude, ty mam prave od elf a super. Muzes jit do parfumerkovych, ale tam ne vzdy plati cena = kvalita. Napada me jako dobry cenovy stred Inglot, kde je skvela kvalita. Ja osobne mam radsi kremove stiny, kterych mam fakt hodne od Benefitu, MUFE a nejake i EL a Laura Mercier.. A skvela je i matna nude tuzka stin od Astoru v Chic nude odstinu ;) ja mam na nude liceni klasiku - malou Urban Naked basics a tu fakt doporucuju. Jeste chci tu All aboutmatte od Too faced - mala, skladna. Vsechno tam je a od UD je tepleji ladena, takze se mi doma hodi k doplneni barev. Taky, vsemi chvalena a casem uz proverena je od TF Chocolate 1 ta prvni

      Vymazat
  2. Paletka vypadá moc hezky, mě také láká ta Natural :) Jinak já v paletkách aplikátor v podstatě nepotřebuji, ale když už tam na něj je místo, tak mi přijde zvláštní, že ho tam nedají :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ,když už tam je to místo proč ho tam nedat,když zapomenu hodil by se :)

      Vymazat
  3. E style je super, má pěknou pigmentaci, jen je škoda, že je to poslední dobou až tak moc diskutovaná značka. Nechce se mi mít něco, co mají momentálně všichni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ tak ono tím, že je fakt levná a lepší než většina stejné cenové hladiny plus je i česká, tak je jasné že to je takový boom :)

      Vymazat
  4. Musím přiznat, že mě tato paletka neláká a vlastně ani žádá jiná v této cenové relaci. Za poslední roky se mi z drogerkových mono stínů či paletek osvědčila jen jedna jediná od Astor a to jen v růžových barvách. Takže stíny jsou vyjímka a raději si kupuji dražší jako např The Balm. Mám tam přece jen vyšší záruku kvality. (to zní jako reklama :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se přiznat, že jak stárnu nějak nemám chuť testovat stíny z drogérky, všecko je to na jedno brdo, doufala jsem , že tohle bude top,když je to hodně vychvalované,ale pořád to není to co hledám, takže konečně budu muset do dražších vod, takže ty bys za sebe nejvíc doporučila The Balm?

      Vymazat
  5. Vypadá moc hezky, ale musím přiznat, že mě neláká :/ ale kamarádka má tuto takovou v nude barvách a je spokojená:) secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co ty bys doporučila za stíny? Nějaké co nepráší a jsou pěkně pigmentované? Ideál v nude odstínech?

      Vymazat
  6. Ja som o tejto znacke este nepocula :) Moje oblubene tiene su jednoznacne od Make up revolution -lacne a pekne :)

    OdpovědětVymazat
  7. I když je levná a i má hezké odstíny, pořád mi asi vadí to, že ty stíny tolik práší :-/ Poslední dobou se nelíčím ničím jiným, než paletkama od Too Faced, které mají nádherně máslové stíny a nikde nic skoro neopadává :-) Abych řekla pravdu, tak už jsem asi tak zmlsaná, že mě nějaké drogerkové stíny nevytrhnou a nelákají :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky