Balea micelární voda pro citlivou pleť

Když firma Balea, což je značka Dm Drogerie přišla na trh se svými dvěma druhy micelárních vod za skvělou cenu 99,- / 400ml bylo v blogoscéně jasno, že ji polovina bogerek dostane na testování a druhá si ji poběží ( stejně jako já ) koupit, protože takhle velká micka za super penízky budě zajímat snad každého příznivce odličovacích vod. Já také neodolala, zrovna mi docházela moje profi odličovací vodička od Ericson Laboratoire i Bioderma, takže jsme si řekla, že trochu ušetřím a koupím tuto. Varianty mají tedy dvě : pro smíšenou a pro citlivou pleť. Já si s ní chci samozřejmě odličovat i oči takže jsem zvolila variantu pro suchou a citlivou pokožku.


Balení je praktické a i docela hezké, asi trošku podobné Biodermě svým baculatým vzhledem. Objem je opravdu pěkný, 400 ml přeci jen chvilku vydrží. Micka je bez parfemace, což mohu potvrdit,ale díky tomu i trochu chemicky smrdí. Není to nic výrazného,ale je to taková bublifuková smrďůvka, což jsem zatím u ostatních vod nezaznamenala ( zkoušela jsem Biodermu, Ericson Laboratoire, Eucerin, Avene, La roche posay, Mixu ). Ale jak říkám není to nic výrazného takže se to dá přežít a ubírám zatím jen půl bodíku. Neobsahuje alkohol což je určitě plus a ani bych to u vody na citlivou pleť nečekala. Co je ovšem pro mě překvapením a zatím jsme také u jiných firem nezaznamenala je pěnivost, stačí když nanesete vodu na tamponky a odličujete, úplně cítíte a až i slyšíte jak se vytváří bublinky, voda jakoby šumí,když to přeženu. Což mi tedy není příjemné , a pěnivost si hned ověříte i tak, že balení protřepete a uvidíte jak pěkně pění. Takže já osobně toto beru jako velké mínus a usvědčuje mě v tom, že bude chemičtější než ostatní. Protože vše co má pěnit je silnější, to je jasné i u sprcháčů.


Co se týče odličovacích schopností, určitě odličuje dobře, dokonce lépe než Eucerin a Mixa, navíc nepálí mou pokožku jako to dělala Avene. Takže v tomto ohledu je rozhodně lepší a za daleko menší peníz. Co se týče odličování odolnějšího makeupu nebo očí tak souboj prohrává s Biodermou, La roche posay i Ericsnem. Takže,když to shrnu oči s Baleou budete odličovat o trošku déle,ale není to žádná tragédie. Mě spíše vadí chemičtější odér a pěnivost. Nezapomeňte micku vždy opláchnout vodou, nesmí na pleti zůstat dlouhodobě jí to neprospívá aneb zase opáčko - vše co odličuje musí z pleti dolů vodou, poté osušit a použít tonikum, květinovou vodu atd. nebo alespoň termální vodu, tyto vody na pleti zůstat mohou, jiné ne! - konec opáčka. Takže pokud Balea micce odpustíte puch i pěnivost za ty prachy se vyplatí a budu upřímná, pokud se mi zrovna nebude chtít úplně utrácet a nebude akce na Biodermu asi si jí jako poslední záchranu koupím. Ale když to jen trochu bude možné koupím si kvalitnější produkt.


Shrnutí:
Plusy:
+ rozhodně cena a velikost balení
+ praktický obal
+ nedráždí, nepálí

Mínusy:
- lehce pění
- trochu chemicky smrdí
- odlíčení očí s ní zabere o trochu víc času než s jinými ( viz značky v článku )

Hodnocení: 6/10

Komentáře

  1. Tuto micku jsem měla v drogerce v ruce a pak si ji nakonec nevzala. Ted jsem celkem ráda. Pěnivost mi vadí a asi zůstanu u micelárky Dermacol, která mi velmi vyhovuje a není drahá.
    hezké Velikonoce
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě také vadí hodně pěnivost. Dermacol jsem kdysi měla a hodně mi vyhovovala, pak se předělala a začala mě pálit a teď je myslím zase nová tak ji zkusím.

      Vymazat
  2. Mně teda vyhovuje Garnier a to maximálně, ale mám v plánu tuhle zkusit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu se chystám, každý ji chválí :)

      Vymazat
  3. Já dosud nepochopila, co je tak úžasného na Biodermě, jednu jsem vyhrála a přišla mi úplně stejná jako drogérkové micelárky, takže bych si ji sama ani v akci nekoupila. Tahle Balea mi celkem sedla, pěnivost mi nevadí. Prý má jít do prodeje něco jako Balea micelární odličovací olej, tak na ten jsem hodně zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde kategorie micelárních vod podobná řasenkové, je strašně těžké nějakou doporučit, každému sedne trochu něco jiného a na každé pleti se chová trošku jinak :/ Mě třeba absolutně nevyhovovala Avene, která mě štípala jako blázen a odličovala hooodně špatně. To samé Eucerin taky neprošla a mé pleti se nelíbila,ale někdo na ní nedá dopustit, Mixa taky nic moc a kde kdo ho chválí. Je to opravdu jak s řasenkama, každý musí vyzkoušet a sám pro sebe najít tu pravou. Mě právě takhle pěkně sedne Bioderma, Ericson,který je drahý jak čert a La roche posay :)

      Vymazat
    2. Jo a o tom oleji jsem slyšela,ale mě to na odličování vadí, mám nějak averzi k olej odličovadlům, ještě tak spíš balzámky

      Vymazat
  4. Od této značky jsem micelárku nezkoušela.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  5. Túto micku už nejaký čas používam a dosť mi vyhovuje, hoci najradšej mám odličovací fluid bioPha, ktorý si v svojej kategorizácii radím k micelárkam. Na túto Baleu mám rovnaký názor ako ty - prekvapila ma penivosť, ktorá mi však vadí hlavne vtedy, ako to preženiem s množstvom, inak sa to dá ukočírovať. Vôňa/pach mi až tak nevadí, aj keď by som mala radšej niečo bez vône. Obyčajne ňou dám dole celé líčenie, ale občas sa trocha zdržím pri tekutej linke a riasenke.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě zatím ke koupi nějak nenalákala, z drogerie mám vyzkoušenou Mixu a Garnier a s těmi jsem byla docela spokojená, takže bych sáhla spíše po nich :) Jinak poslední dobou stejně raději používám oleje, a tak micelárek nemám takovou spotřebu :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky