Unique - hydratační kondicionér pro suché a poškozené vlasy

Dnes tu budeme mít krátkou a poměrně rychlou recenzi na kondicionér od značky Unique,která je přírodní a mám velmi ráda jejich šampon ( recenze zde ) , který mi až na větší spotřebu hodně vyhovuje. Takže bylo jasné , že musím vyzkoušet i kondicionér a vzhledem k melírovaným delším vlasů jsem sáhla po Hydratačním kondicionéru pro suché a poškozené vlasy. 


Kondicionér  má vlasy intenzivně regenerovat, revitalizovat  to díky bambuckému máslu a aloe vera. Má bránit krepatění vlasů a hydratovat. Dále mají být po použití vlásky daleko víc lesklejší. No takže asi chápete proč se mi líbil. Má pěkné přírodní složení, jde je mnoho extraktů jako například bříza, pampeliška a mnoho dalších. A za 200ml zaplatíte 245Kč což je také víc než příjemné.Ale funguje tak jak má? Nebo je to přírodní propadák?


Kladně musím hodnotit krásné i praktické balení s pumpičkou , které mám nejraději. Když obsah vymáčknete máte pocit, že je hustota vyšší střed,ale jakmile aplikujete na vlasy jakoby zřídne! Je až extra tekutý a při nanášení máte pocit, že musíte neustále přidávat abyste aplikovali do celých délek, takže opět stejně jako u šamponu obří spotřeba. Tedy na dlouhé a husté vlasy. Kondicionér krásně voní po bylinkách a ovoci. Po smytí je z vlhkých vlasů jasné , že nejsou extra hebké a bude horší je rozčesat.Což je také bohužel pravda, vlasy se cuchají, hůř rozčesávají :/ Upřímně ,když je kondicionér určený na suché a poškozené tohle mě hodně zklamalo! Když se prokoušu touto fází a vlasy vyfoukám úplně dosucha, jsou krásně lesklé,ale ne nějak víc než po běžném šamponu a jsou takové vzdušnější. Méně se mastí a plihnou,ale jsou prostě vysušené, je potřeba aplikovat větší množství oleje na konečky. Takže za mě je tohle kondicionér pro mastné nebo nebarvené přírodní vlasy. Tam asi bude stačit,ale i tak asi bude větší spotřeba, takže za  mě propadák, za který není potřeba utrácet. Například od Natura Siberica mi přijdou lepší a to jsou i levnější a větší.


Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ cena
+ vůně

Mínusy:
- absolutně nedostačující péče pro suché a poškozené vlasy, na které je určen
- velmi špatně se vlasy rozčesávají
- velká spotřeba

Hodnocení: 3/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky