Trnkový sirup

Trnkový sirup je druhým sirupem ,který od značky Weleda zkouším, první byl rakytníkový , recenze zde. Tento trnkový sirup je vhodný pro celkové posílení organismu a to je potřeba zejména při rekonvalescenci, ve stáří nebo v období většího psychického vypětí. Takže se mi nesmírně hodil, jelikož jsme byla jak po nemoci tak díky práci v nepříliš dobré psychické pohodě. Takže ideální, dá se u pít na střídačku s již zmíněným rakytníkem. Líbí se mi, že je vhodný i pro těhotné  a kojící ženy, což je opravdu výhoda, jelikož kojení vezme z těla mnoho vitamínů i minerálu a doplnit je přírodně je to nejlepší co pro sebe i malé můžete udělat.


Samozřejmostí je čisté složení s certifikací BIO a k výrobě se používají pouze vyzrálé plody Trnkového keře. Pít se může jen tak s vodou a to jak studenou tak i vlažnou. Dále se může přimíchat do čaje, mléka a nebo jako horký nápoj před spaní, takže je to jen a jen na Vás. 


Sirup je samozřejmě opět oslazený a to cukrem v bio kvalitě, dále tu najdeme šťávu z plodů trnek a citronovou šťávu, takže složení je opravdu velmi jednoduché. Pokud Vám však vadí obsah cukru,bohužel variantu v podobě Trnkové šťávy Weleda nenabízí.



A teď už k mým postřehům. Sirup je opět pěkně balení v tmavém skle, což uchovává mnohem lépe vitamíny a všechny cenné látky než sklo čiré. Sirup je ovšem velmi hustý a jde strašně špatně vyklepávat z lahvičky, nevím zda mám třeba zrovna hustší várku nebo je to standart, pokud je to běžné určitě by bylo lepší balení ve skleněném kelímku, kde by nebyl problém nabrat si lžičkou dané množství. Takto to přeci jen chce trochu trpělivosti.


Sirup krásně voní a má vynikající sladko-kyselou chuť , takže pokud Vám rakytník vadí díky svému typickému divnému aroma a i trochu zvláštní chuti, tady nebudete mít sebemenší problém,je to prostě dobrota :) Tím, že je sirup hustý se špatně rozmíchává ve studených nápojích, doporučuji tedy používat ve vlažné vodě,kdy dostaneme krásně jemně ochucené pití nebo přidávat třeba k zelenému čaji,která se rázem stane čajem i ovocným. Takto mi asi sirup chutná nejvíce, je to totiž velmi zajímavé ochucení zelených čajů,které mám velmi ráda. Sirup jsem používala intenzivně dva týdny 2-3x denně. Všimla jsem si jednoznačně lepší energie přes den, byla jsem méně unavená. Takže za mě další fajn doplněk stravy,který stojí za to vyzkoušet. Koupit můžete například zde.

Shrnutí:
Plusy:
+ příjemné aroma
+ velmi dobrá sladko-kyselá chuť
+ vhodné do teplých nápojů
+ vhodný i pro těhotné a kojící ženy

Mínusy:
- velmi hustá konzistence

Děkuji firmě Weleda za poskytnutí sirupu k testování.

Hodnocení: 7/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky