Stíny Astor Delicate Pink a Bourjois Khaki

Dnes se opět koukneme na dekorativní kosmetiku, mám tu dvě balení stínů jedno od Astor v nude třpytivém odstínu a druhé balení je od Bourjois.

Astor Delicate Pink 600
Už si nepamatuji přesně cenu,ale byla kolem sto koruny. Chtěla jsem nějaký stín se shimmrem ,který posloužil k projasnění nebo jako nude základ.


Balení je docela bytelné,ale nějak extra hezké není. Bohužel stín strašně práší jak vidíte i na fotce. Pigmentace je taky dost špatná , proto jsem nefotila ani swatch nebylo by tam nic moc vidět. Jsou jak spíše víc třpytivé a lesklé, prostě to nevypadá moc dobře. Takže skončily v koši. Absolutně zbytečně utracené peníze.



Shrnutí:
Plusy:
+ cena

Mínusy:
- práší
- nízká pigmentace
- slabá výdrž

Hodnocení: 0/10

 Bourjois 04 Rock This Khaki
Tyhle jsem sehnala na krasa.cz ve slevě opět do stovky, mám zelené oči takže mi docela dost chyběly nějaké ty khaki stíny pro vytvoření kouřovek a Bourjois je podle mě docela fajn kosmetika, takže jsem neodolala a byly v košíku.


Balení se mi moc líbí, je bytelné a není vůbec ošklivé. Stíny obsahují malý pěnový aplikátor,kterým se v případě nouze i trochu poopravit líčení. Najdete zde celkem 4 odstíny - tmavě hnědozelený typický pro khaki, pak světle zelený, základová béžový s nádechem do zelena a uprostřed stín se třpytkami do zlata. Bylo mi už napohled jasné, že tento stín bude propadák. a taky to tak je, třpytky jsou velké, opadávají a pigmentace nulová. Celkově je pigmentace hodně slabá a i výdrž nic moc. Nejvíc je pigmentovaný ten nejtmavší, s bází jsou stíny docela dobré,ale bez ní nic moc :/ Chápu proč byly ve slevě.



Jak vidíte na Swatch nic moc že? Prostě slabota. Ale i tak ten tmavý se mi líbí a s bází to docela jde. Takže zas takový propadák jako Astor to není. Ale za plnou cenu kolem dvou stovek určitě nekupovat !!!


Shrnutí:
Plusy:
+ krásné odstíny, ideálně se k sobě hodí
+ pěkné a bytelné balení
+ cena

Mínusy:
- pigmentace
- trochu práší
- menší výdrž

Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. Líbí se mi ty khaki odstíny od Bourjois, to složení barev je super, škoda, že to není skoro vůbec pigmentované :/
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, škoda, prostě se to nějak nepovedlo :/

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky