Sportique tělové mléko Růže

Dnes mám pro Vás recenzi na další produkt značky Sportique a to konkrétně Tělové mléko s vůní Růže, jak jinak že? Já aroma růže zbožňuji a vždy musím mít v koupelně minimálně jeden produkt,který po této královně květin voní.


Tělové mléko má opět krásný obal , velmi podobný Sprchovému gelu Jasmín ( recenze zde ), takže takový retro a velmi povedený. Objem je 200 ml což je takový klasika pro tělové přípravky a stojí jen 249,- což je velmi příjemná cena vzhledem k lákavému obalu a přírodnímu složení.



Najdeme zde například kokosový a makadamiový olej, oba oleje nejen hydratují,ale hlavně pokožku těla vyživují. Je vhodné pro suchou pokožku, kterou krásně vyživuje a zregeneruje. Dále zde najdeme i mořské řasy, aloe vera a vitamín E, takže bude pokožka i zklidněná. Krém by se měl rychle vstřebávat, nezanechávat mastný film a pokožku vypínat.

Takže se koukněme jak v tomto obstál u mě a porovnáme si ho s tělovými másly,která tato značka nabízí ,abyste věděli který produkt by byl pro Vás vhodnější. Celou recenzi na máslo najdete zde. Takže za prvé - konzistence mléka je mnohem řidší než u másla, což už je z názvu jasné. Mléko je bílé a tekutější. Vůně je také rozdílná, u másla je velmi intenzivní a z pokožky jí delší dobu cítíte, za to u mléka je vůně jemnější a také je méně cítit na pokožce, což je pro někoho výhodou a pro jiné nikoliv. Já mám ráda doma obě varianty, jak voňavější,kterou si většinou dopřávám na večer, kdy nepoužívám parfémy tak i tu jemnější na den.


Aplikace je u obou zhruba stejná, obě chtějí totiž trochu zapracovat, máslo kvůli větší výživě a mléko kvůli bílému filmu,který maličko je při rozmazávání vidět. Hodně bloggerek si na toto stěžovalo,ale mě to moc nevadí, chce to vychytat množství, stačí ho opravdu malinko pak rozmažete během minutky,ale pokud dáte zbytečně hodně musíte víc vmasírovat, aby se do pokožky vpil. To je asi také jediné mínus,které na mléku vidím. Co se týče účinku máslo je víc hloubkové a výživnější, mléko zase vůbec nezanechává mastný film, rychle se vstřebává a krásně hydratuje. Je méně výživné a píše pokožku zjemní a zanechá hydratovanou. Takže pokud máte pokožku hodně suchou sáhněte rozhodně po máslu. Pokud neradi saháte do kelímku a nesnášíte mastný film je pro Vás ideálem mléko. Takže si vybere opravdu každý. navíc můžete využít slevový kod do eshopu : MHF1Q1U0ELAX


Shrnutí:
Plusy:
+ nezanechává mastný film
+ cena
+ přírodní složení
+ jemná vůně
+ krásné balení

Mínusy:
- musí se do pokožky lépe zapracovat

Děkuji za Sportique za poskytnutí krému k recenzi.

Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Kosmetika Sportique me laka cim dal vic, musim si konecne neco poridit, mleko vypada moc dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám moc ráda,ale o chlup víc mi asi vyhovuje máslíčko, líbila se mi intenzivnější vůně :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky