Sébium maska

Další co Vám chci od Biodermy představit je maska z řady Sébium, což je řada určena na mastnou, aknózní pokožku. Sama akné nemám,ale čistící masky velmi ráda zkouším a zvlášť na tuhle jsem byla zvědavá , protože má pokožku zmatnit a čistit, dále regulovat mazotok, rozjasňovat a díky komplexu látek Fluidactiv bránit vzniku skvrn po akné a výskytu dalších pupínků. Takže to zní docela dobře ne?


Maska je parfémovaná, nekomedonní, bez parabenů a navíc i hypoalergenní. Používat by se měla 1-2x týdně,při působené 5 minut. A musím se přiznat, že tyhle rychlo masky mám hodně ráda poslední dobou. Pokožka by po smyt měla být hladká až sametová, krásně matná, rozjasněná a nečistoty odstraněné ( což zní trochu divně, jako kdyby měl pupínek hned zmizet :D , což asi nikdo nečekáme že? ).  Složení není přírodní, byť nějaké ty extrakty obsahuje,ale od Biodermy nikdy bio složení nečekáme, takže se jdeme podívat jak na tom maska s účinky je. Nyní mám téměř prázdné balení, takže mohu směle hodnotit.


Balení je klasické v tubičce, takže docela praktické a design je lékárenský, takže nic co by mi vyadilo. Barva je zellená, tedy typická pro Sébium řadu. Více ofiko informací o masce zde. 


Maska je velmi hustá a dobře se nanáší, na pleti je příjemná, protože je hodně krémová a jakoby mastná, takže víte, že nebude rozhodně vysušovat. Na pleti po dobu pěti minut nestahuje, skoro vůbec nepálí, jen jakoby drobně mravenčí, prostě máte pocit, že se něco děje,ale není to nepříjemné, jako třeba u mnoha silnějších masek. Maska u příjemně voní po bylinkách a taková ta lékárenská čistota, pro mě tedy příjemná neutrální čistící vůně. 


Stačí poměrně malé množství, takže maska vydrží na x použití. Na sobě jsem jí zkoušela já se smíšenou citlivější pletí a i můj přítel s velmi citlivou mastnou pokožku. Já jsem po smytí neměla vůbec začervenalou masku,ale přítel trochu ano, vše se zklidnilo do 20-30 minut, což je takový normál u čistících masek. Takže pokud máte hooodně přecitlivělou kůži počítejte s tím, že si masku nemůžete nanést těsně než někam půjdete. Obličej je po ní krásně matný,ale nevysušený, spíš jako lehce nakrémovaný, tenhle pocit je příjemný a nečekaný u čistící masky. Na stáhnutí pórů nebo černých teček je ovšem hodně krátká. Spíše zklidní záněty a omezí lesk pleti. Já bych jí za sebe opravdu doporučila pro aknózní pleť s větším výskytem hlubokých zánětů,která je třeba i vysušená po léčbě antibiotik. Na smíšenou pleť je podle mě nic moc, já osobně bych si ji nekoupila. Ale zase na zkřehlou pleť po antibiotikách bych jí s čistím svědomím doporučila. Tak bude mít své klady.


Shrnutí:
Plusy:
+ nevysušuje i když umí zmatnit
+ příjemná parfemace
+ hezky zklidní hluboké záněty
+ omezuje lesk pleti

Mínusy:
- vůbec nestahuje póry 
- na smíšenou pleť moc účinky nejsou, lepší je to pro mastnou nebo aknózní

Děkuji zastoupení Biodermy za poskytnutí masky k testování .

Hodnocení pro smíšenou pleť: 5/10
Hodnocení pro aknozní pokožku : 8/10

Komentáře

  1. Tahle maska me opravdu zaujala, ja bojuji jak s pupinky, tak se suchymi supinkami a nejakou cistici masku jednou za cas rada vyzkousim :) Naposledy jsem zkousela zeleny jil, ale hrozne me pri zasychani svedila pokozka a pak jsem ji mela dost zacervenalou, takze to asi nebude nic pro me :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle maska me opravdu zaujala, ja bojuji jak s pupinky, tak se suchymi supinkami a nejakou cistici masku jednou za cas rada vyzkousim :) Naposledy jsem zkousela zeleny jil, ale hrozne me pri zasychani svedila pokozka a pak jsem ji mela dost zacervenalou, takze to asi nebude nic pro me :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jílové masky taky moc nemůžu, jen takové ty už namíchané a taky jak ,které .Mám na ně moc citlivou pokožku a přesně jak píšeš pak svědí a je rudá.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky