Revlon Photoready pudr

Ještě než byl Revlon oficiálně představen ve Fann parfumeriích jsem si koupila na Elninu tenhle pudr,který by měl slibovat trochu photoshop efekt s rozjasněním, je krásně světlý v odstínu 010 Fair/Light a stojí jen 154,- , takže nebylo co řešit a hned jsem si ho pořídila, jelikož Colorstay make-upy jsou mé nejoblíbenější, to samé jsem očekávala od tohoto produktu.


Pudr má sice větší , méně skladné balení,ale upřímně mě se dost líbí, je jednoduché a moderní. Uvnitř najdete zrcátko a malý štěteček, ten se tedy moc použít nedá, takže jsem ho nakonec vyhodila. Stejně nosím menší štětec přímo určený na pudr v taštičce sebou.


Jak už je bohužel patrné z fotek pudr extrémně hodně práší!! Je to extra mínus, proto jsem na něj dost zanevřela a když už ho používám tak jedině doma,ale sebou si ho neberu.


Má být velmi jemně namletý , no takhle není to až taková pecka,ale lepší než klasická drogérka určitě ano. Odstín tedy krásně světlounký až skoro transparentní. Pudr obsahuje maličké projasňující částečky, takže o rozjasnění je postaráno, na mě možná trochu víc než bych chtěla :/ Pudr nezvýrazňuje pory ani vrásky. Matný ovšem zůstává maximálně 4 hodinky, takže průměr. Upřímně prostě bych si ho znovu nekoupila, neuchvátil mě ani omylem. Ve Fann jsem ho zatím neviděla, takže ho asi nevybrali , tedy aspoň na eshopu není , což je dobře. Průměr,který za mě netřeba zkoušet.


Shrnutí:
Plusy:
+ jemně namletý
+ nezvýrazňuje pory ani vrásky
+ krásně světlá barva
+ rozjasňuje

Mínusy:
- pleť nevydrží moc dlouho zmatněná
- extrémně práší
- balení je hodně velké
- štětec se moc použít nedá

Hodnocení: 4/10

Komentáře

  1. Pudr mě moc nezaujal a jak tak koukám, asi o nic ani nepřicházím :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda té výdrže a prášení jinak vypadá pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Skoda jej.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky