Revitalizační tělový peeling

Tenhle peeling je prostě sen, je překrásně balený, má úžasné účinky a navíc voní absolutně dokonale. Já tuhle řadu od L'Occitane prostě miluji, opravdu totiž umí ovlivnit psychiku díky aromaterapii, proto se také celá tato řada jmenuje Aromachologie.


Celá řada se snaží využít na maximum účinky bylinek a vonných olejů, právě k podpoře aromaterapeutického účinku nejen na pokožku ,ale hlavně na naše smysly. Celá řada obsahuje jak rozmarýn a spousty dalších esencíálních olejů. Peeling konkrétně obsahuje krystalky cukru, díky kterým naší pokožku zbaví dobře odumřelých buněk. Vůně je složena tak ,aby nás povzbudila a dodala energii, takže zde najdeme pomeranč, grapefruit, mátu, citron a již zmíněný rozmarýn, což jsou všechno povzbuzující látky. Toť celý oficiální popis tohohle skvostu, nyní se koukneme jak se osvědčil mě, momentálně,když sepisuji recenzi již nemám ani trošku tohohle peelingu , což je ohromná škoda, tohle je totiž jeden z těch produktů,které byste chtěli mít doma neustále nejmíň v kilovém balení, aby Vám nikdy nedošel.


Balení je bytelné a velmi pěkné jako celá tato řada. V koupelně Vám rozhodně ostudu dělat nebude a nevím jak vy,ale já tyhle otevírací kelímky prostě zbožňuji, vypadají nádherně a i když hodně z Vás nerado do produktu sahá rukama, věřte , že u takto husté konzistence by to ani jinak vymyslet nešlo. Ano, peeling je velmi hustý, je takový jako změklé máslo s cukrem, opravdu hustý až máte strach aby se s ním dobře pracovalo. Ale ono to opravdu jde samo :) Stačí menší množství na celé tělo, ideální je nanášet na suché nebo jen jemně navlhčené tělo,abys se nezačal cukr rozpouštět moc brzy a byl tak peelingový efekt dokonalý. Krystalky jsou spíše středně velké, takže se nejedná o extra hrubý a ani o extra jemný peeling, tak akorát aby vyhovoval co nejvíce všem lidem. Já třeba mám klidně ráda i hodně hrubé,ale vím ze svého okolí, že někdo spíše preferuje jemnější a tohle je tedy přesně něco mezi. Peeling krásně taje při kontaktu s pokožkou takže jak jsem řekla stačí malé množství na celé tělo. Jak ucítíte je krásně mastný, takže se o pokožku během jemné krouživé masáže hned i stará a rozhodně jí po spláchnutí nezanechává vysušenou nebo napnutou! Naopak kůže je krásně jemná, vyživená, hydratovaná a heboučká na dotek. 


Díky všem těm krásným složkám viz foto níže, je pokožka po opláchnutí a osušení opravdu krásně vláčná, já třeba nemám pocit, že bych se musela namazat.Kůže je příjemná vláčná, voňavá a jemná, prostě ideální pokožka, tak jak by se mi líbila kdyby byla hned po probuzení :))




Díky všem těm voňavým bylinkám, ovoci a olejům je vůně kouzelná, popsala bych jí jako citrusovou s jemným nádechem rozmarýnu a neroli. Tak na mě působí, jako když usnete v bylinkové zahradě pod citrusovým stromem. Prostě pro mě jako pro milovníka citrusů je tohle skvost, dokonalá vůně jakou pro mě doposud žádný jiný produkt neměl. Peeling efekt a promaštění po něm seženete i u jiných firem za menší cenu ( ale zase nikde jsem se nesetkala s tak příjemnou a dokonale propracovanou konzistencí ),ale tuhle vůni jsem nikde zatím necítila a právě díky tomu jak na mě působí tak skvěle a koupím si ho ( k narozeninám nebo až se budu potřebovat pořádně odměnit ) i když cena je podle mě za peeling extra vysoká. Ale zase je fakt , že mi při používání 1-2x týdně vydržel dva měsíce a to jsem ho používala na celé tělo! Takže zas tak šílené to není. A jak říkám, ta vůně to je něco. Každou aplikaci jsem si doslova užívala a těšila se na ní, nechávala jsem si ho záměrně na dny ,kdy mě třeba někdo naštval nebo jsem byla hodně unavená a vždycky mi zlepšil náladu. Ta vůně na pokožce i nějakou tu dobu zůstane a citrusy i rozmarýn jsou v aromaterapii známé jako silné nakopávače a zlepšují náladu, takže pro mě je tohle Top produkt a pokud chcete někomu udělat třeba radost dárkem určitě zkuste tohle, myslím, že neznám nikoho komu by neudělat radost. Více info zde.


Shrnutí:
Plusy:
+ překrásná vůně,která ihned dodá svěží pocit a energii
+ krásně vyživuje, není potřeba poté pokožku mazat
+ má hustou konzistenci,která promastí a stačí jí malé množství
+ krystalky cukru jsou středně hrubé, takže peeling bude vyhovovat více lidem
+ krásné balení, které si poté můžete naplnit klidně i domácím peelingem
+ složení plné bylinek, ovoce a éterických olejů

Mínusy:
- cena

Děkuji L'Occitane za poskytnutí produktu k testování. 

Hodnocení: 10/10

Komentáře

  1. No tak ten je dokonalý! Takovéhle produkty miluju. Vůbec jsem tenhle článek neměla číst! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi radši neměla, ta cena je hříííšná

      Vymazat
  2. No tak ten vypada opravdu nadherne a to baleni, dokonalost :) Ja pouzivam peeling Mojito od Saloos a tu vuni taky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak ten vypada opravdu nadherne a to baleni, dokonalost :) Ja pouzivam peeling Mojito od Saloos a tu vuni taky miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu překrásný :) Prostě skvost do koupelny

      Vymazat
  4. Tak si rýpnem Jani :) je tam síce naozaj veľa pekných prírodných zložiek, ale načo tých zopár škodlivých syntetických? PEG-8 rovno na 5.tom mieste.. je to veľká škoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Evi vím , vím není to jen přírodka , jen částečná az hříšné peníze...ale toto je můj kryptonit, prostě L'Occitane je něco čemu nikdy neřeknu ne :D Ale neboj brzy bude recenze na peeling čistý jako slovo boží :)

      Vymazat
    2. A od tebe jakékoliv "rýpání " beru jsi pro mě Bio kapacita :) Takže holky pokud chcete krásný a opravdu jen přírodní blog Evičku musím doporučit, je to odbornice na slovo vzatá :)

      Vymazat
    3. Jani, ty lichotnicka :) cosi, vobec sa necitim na ziadnu kapacitu, navyse poslednu dobu mi praca prerasta cez hlavu a nemam prilis cas pisat :(. L´Occitane ma krasne vonavky, ziadnym prirodnym som zatial na chut (vonu) neprisla. Ale aplikujem ich len na oblecenie ;) a nie na pokozku.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky