Přírodní šampon a tělové mýdlo pro miminka

Dnes tu pro Vás mám kratší recenzi na jemný produkt určený k péči o pokožku těch nejmenších nebo pro velmi citlivou pokožku dospělých a to Šampon a tělové mýdlo pro miminka z e-shopu Hristina. 


Mýdlo je baleno do hezké a praktického obalu, který je i velmi bytelný , takže i něco vydrží :) Složení je opět přírodní jako u všech jejich produktů. Plné rostlinných olejů a díky mydlici lékařské i trochu pění, řekla bych více než třeba produkt určený pro maminky na tělo a intimní partie viz recenze zde. Více tedy pění a o cca 1-2% méně vyživuje pokožku,ale to je asi tím, že tento produkt má mýt i dětské vlásky a mydlice lékařská je tu o jednu příčku výše ve složení. Takže se nemusíte být , že jemné dětské vlásky budou extra vyživené a mastné. Naopak je to jemně umyje bez podráždění. Nejen, že jsem tento produkt zkoušela já na tělo,ale i kamarádka pro své miminko na tělíčko a vlásky.




Ani já a ani kamarádka jsem nezaznamenaly negativní účinky, produkt nevysušuje, neštípe a nedráždí. Miminko vždy po té samozřejmě namaže krémem, já jsem zkoušela bez namazání a tělo nesvědilo, kůže sice nebyla vyživená nebo extra hydratovaná,ale nesvědila a nešupinkovala, takže pokud máte mastnou pokožku těla tak se možná ani nebudete muset nutně po koupeli hned mazat. Vůně je velmi jemná, spíše skoro nepostřehnutelná. Konzistence je středně hustý bezbarvý gel s kterým se velmi dobře myje i při malém množství. Takže za mě další fajn produkt z přírodní kosmetiky.


Shrnutí:
Plusy:
+ jemná parfemace
+ nedráždí, nevysušuje
+ vhodný pro vlásky i tělo
+ bytelné praktické balení

Mínusy:
- mohl by trochu více vyživovat pokožku

Hodnocení: 7/10

Produkt mi byl poskytnut k testování firmou Hristina, děkuji za možnost vyzkoušet.

Komentáře

Oblíbené příspěvky