Krásná slečna

Krásná slečna je pěkný název pro krém od Havlíkovi Apotéky určený pro problematickou a aknózní pokožku. Asi nebudu vypisovat proč se krém takto jmenuje, jsou to krásné pohádky a kdo má o ně zájem klikněte na odkaz zde a můžete si vše přečíst na oficiálních stránkách.


Krém by měl vyhovovat hlavně mladé problematické pokožce s akné nebo ekzémy. Má mít lehkou konzistenci,která se rychle vstřebává a nezanechává mastný film. Krém reguluje maz, stahuje pory, je protizánětlivý a měl by pleť ozdravit. Krásná slečna obsahuje například Iris, který má silné protizánětlivé účinky a reguluje mazotok, Rakytník zase zajistí regeneraci  rychlejší hojení zánětů. Extrakt Lopuchu opět reguluje maz,je antibakteriální a naopak propolis dokáže zlikvidovat bakterie, plísně i kvasinky, což se při zánětech víc než hodí. Dále zde nesmí chybět zinek, glycerin, hroznový olej a mnoho dalších. Takže co se týče složení je opravdu zajímavé.


Teď se,ale koukneme jak to s krémem opravdu je. Moje pleť je jak asi víte smíšená spíše s menšími pupínky v T-zóně a občas vlivem hormonů či antibiotik se vyrojí sem tam nějaký podkožní zánět. Takže jsem si krém pořídila pro tyto případy a také jako prevenci. Krém má krásné balení jako ostatně všechny produkty téhle značky. V tom Havlík umí chodit! Opravdu krása. Krém má 30 ml a vyjde na 254 Kč , což není špatné, ba naopak přijde mi to fajn cena. Krém má středně hustou konzistenci a snadno se vstřebává,ale v porovnání s Českým krémem je Slečna mastnější , hutnější a trošku déle trvá než se beze zbytku vstřebá, i tak,ale cítíte ochranný film ,který vytvoří. Takže shrnuto a podtrženo Český krém je prostě lehčí. 


Vůně Krásné slečny je hodně bylinková ,ale ne nepříjemná. Doporučuje se používat dvakrát denně a za 28 dní by měl člověk vidět první výsledky. Krém jsem používala 4 týdny a jelikož stačí velmi malé množství tak byla jsme zhruba v půlce balení. Za tu dobu jsem si ,ale absolutně nevšila ani drobné pozitivní změny :/ Obličej byl pěkně hydratovaný a i vyživený. Pod makeup se lépe hodí Český krém, tenhle je prostě trošku mastnější. Nevšimla jsem si , že by se pleť méně mastila, pupínky  se nehojily rychleji ani jich nebylo nějak méně, používala jsem ho v období kdy byl sem tam nějaký zánět kvůli nemoci a absolutně mi nepomohl. Ale nezhoršil. Prostě nevidím důvod proč bych si ho měla koupit znovu, dala jsem polovinu na vyzkoušení ségře, tak uvidím co ona na něj. Já si ho znovu určitě nekoupím, prostě dobře promastí, vyživý a nejsou po něm nové pupínky. Ale nic víc od něj nečekejte. 



Shrnutí:
Plusy:
+ složení
+ cena
+ dobře vyživuje i hydratuje

Mínusy:
- neurychluje hojení
- pokožka po něm není po měsíci používání méně mastná jak slibuje výrobce

Hodnocení : 5/10

Komentáře

  1. Děkuju za recenzi. Po krému pokukuju, ale pořád nevím a nevím. Tak zkusím vzorek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych zkusila první vzorek :)

      Vymazat
  2. Já byla u Havlíka nedávno a rozhodovala se mezi Českým krémem a Krásnou dámou. Krásnou slečnu jsem nezkoušela, protože jsem právě nechtěla nic moc lehkého a aknózní pleť nemám. Krásná dáma měla být na pleť kolem třicítky, ke které se už pomalu dostávám. A přišla mi málo mastná, tak jsem radši vzala Český krém. To je Krásná slečna ze všech tří zmíněných fakt nejmastnější? To mě dost překvapuje. No nakonec mi Český krém přijde málo mastný, když se s ním namažu, mám pleť pořád staženou. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Český krém je lehoučký, ihned se vpije což mi naprosto vyhovuje a stačí, pokud máš ale sušší pleť tak to bude určitě málo. Ano Slečna je trochu hutnější, neříkám že o hodně,ale je.

      Vymazat
  3. Na noc by nemusel být špatný :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako doplňkový krém na noc by asi obstál. Na promaštění a nevytvoření nových pupenců je ok

      Vymazat
  4. Neskúšala som z tejto značky zatiaľ nič, no o tomto kréme som po pravde uvažovala, ale asi teda zvolím radšej ten český, mám mastnú pleť takže nepotrebujem ju mať mastnú ešte viac.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Český krém je na mou smíšenou dobrý.Ale pokud máš mastnou vezmi si raději vzoreček. Primárně na tuto pleť není určený.

      Vymazat
  5. Krásnou slečnu jsem si kupovala spolu s 3minutovou maskou a musím říct, že mi se ráno probouzím s dosti mastnou pletí (používám jí nejraději na noc), jinak co se výživy týče, tak tam si stěžovat nemůžu. Jak mám smíšenou pleť, tak hodně dlouho mi trvalo, než mi došlo, že jí nesmím vysušovat, ale tak nějak akorátně vyživovat a čistit... Po Krásné slečně nemám nic suchého, jen uzdravující se pupínky mi sem tam hodí nějakou odlupující se kůži, ale nic strašného to není :-)
    Ale i když se líčím do práce, tak matná přepudrovaná pleť mi vydrží opravdu nanejvýš tři čtyři hodiny, což je hodně málo :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3 minutvou masku mmám ráda. Ano u smíšené pleti musí být péče jemná,ale přesto musí obsahovat i složky na mastné části. Ale rozhodně to pro mě není top krém na tuto kategorii :/

      Vymazat
  6. Ach jo, teraz mam dilemu, resp uz som bola viacmenej rozhodnuta, ze si kupim tento krem a teraz neviem, tiez mam zmiesanu plet a prave by som potrebovala nejaky kremik ktory mi realne pomoze s akne a myslela som, ze by to mohol byt prave tento.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase nestojí tak moc , takže pokud se ti hodně líbí klidně ho vyzkoušej,ale já v něm bohužel žádný zázrak nevidím a ani kamarádky.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky