Filmové tipy za leden

Kategorii Film a seriál už asi u mě na blogu dobře znáte,ale v novém roce si žádá značná vylepšení. A to následující - články budou pravidelnější. Budou každý měsíc a to vždy 1-3.dne daného měsíce a budou obsahovat všechny filmy ,které jsem za předchozí měsíc viděla , tedy toto je za období před únorem, je to trochu obsáhlejší. Normálně bude těch filmů asi mnohem méně. Budou tu tedy všechny filmy ,které jsem dané období viděla poprvé, u každého filmu bude i klasické hodnocení jako u kosmetických recenzí ,kdy deset bodů je maximální spokojenost. Takže se dozvíte co mě zaujalo a na co už bych po druhé rozhodně nechtěla kouknout. No jdeme na to..Samozřejmě budu moc ráda za tipy na jakékoliv seriály nebo filmy, ať mám širší obzory :)

Labyrint zkoušky ohněm
Kdo viděl jedničku je jasné, že se asi těšil na dvojku Jednička sice nebyla bůhví co,ale stejně jsem chtěla vidět pokračování a to předčilo mé očekávání, Více napětí, více akce a celkově mnohem lepší než první díl. A jinak celkově námět je dobrou vykrádačkou gamesy The Last of Us , která je mimochodem hodně dobrá zábava pro PS4 :)



Hodnocení: 6/10

Kurýr: Restart


Tak tohle byl propadák , špatně natočené, hlavní hrdina "chcípáček" bez kapky charismatu a celkově to byl hodně slabý akční film, prostě z toho až bolely oči. Těžké zklamání. Statham je prostě nenahraditelný , bez něj nemá cenu točit nějaké další kurýry, ten film stál jen na něm. Je mu člověk věřil, že s autem umí dělat snad cokoli ,ale tomuhle nevěřím ani když dá facku...škoda filmu.

Hodnocení: 0/10

Nikdy není pozdě
Za to tenhle film je absolutně skvělý, Meryl zase boduje. Upřímně jsem si jí neuměla v roli kytaristky z příšerným účesem představit,ale je skvělá, absolutně jí to věřím. Navíc je to super komedie a i maličko sonda do duše. Skvělý herecký výkon a ještě se i zasmějete, takže film na pohodový večer, rozhodně doporučuji.


Hodnocení: 8/10

Hitman: Agent 47
Předem chci říct, že mám ráda Marvel filmy a i tyhle kde je inspirace v gamesách. Předchozí film měl pro mě daleko lepší herecké obsazení, prostě sexy chlap, tohle je zase kategorie chcípáček,ale nakonec jsem zklamaná nebyla. Film je pojatý víc jako samotná hra, takže víc nereálných bitek, film je doslova nabitý akcí a zvraty. Líbí se mi a opravdu příjemné překvapení. Vřele doporučuji pro všechny ,kdo milují tyhle typy filmů. Sice nad hlavním hrdinou asi slintat nebudete ,ale napjatě budete sledovat tu skvělou akci.


Hodnocení: 9/10

Krycí jméno U.N.C.L.E
Tak tohle je pro mě absolutně vynikající film, sexy herecké obsazení a i ženská role dostala skvělou křehkou hrdinku :) Neminou vás drsné hlášky, hodně akce, trochu té romantiky mezi hrdiny a prostě ten film  má šmrnc, přirovnala bych ho ke Kingsman podívané. Prostě tohle musíte vidět.


Hodnocení:10/10

Fantastická čtyřka
Je o klasické čtyřce jen, když jsou mladší a vysvětluje jak přišli k schopnostem..no upřímně nelíbí se mi herecké obsazení a celkově je to hodně slabé. Postrádá to ten šmrnc a prostě neustále to musím porovnávat s předešlými filmy. Prostě ztráta času.


Hodnocení: 1/10

Pixely
Komedie se Adamem Sandlerem od které jsem absolutně nic nečekala, je to tak trochu parodie a malinko postavená na hlavu,ale ve finále jsem se docela pobavila, takže vypněte mozek a když nebudete vědět co nudou dělat pusťte si tento film u které se pobavíte a nezapojíte ani jednu mozkovou buňku.


Hodnocení: 5/10

Nesmrtelný
Velmi povedená podívaná , zajímavá zápletka a dobré herecké výkony. Film se mi hodně líbil a rozhodně mohu doporučit, nechybí tu akce a trochu té romantiky a dojemných chvilek.


Hodnocení:9/10

Bojovník
Že je Jake skvělý herec asi není žádná novinka , takže ani to , že tento film je hodně silný a absolutně skvělý. Je sice místy dost surový,ale má hloubku, je to drama ,které Vás přinutí koukat se na boxery z jiného úhlu. opravdu silný a skvělý film.


Hodnocení: 10/10

Ant-Man
Upřímně když jsem viděla trailer moc mě to nenadchlo, prostě komiksák jako mravenec no nevím no..výběr hlavního hrdiny taky nic moc..ale dost mě to celé překvapilo. Je to spíš komiksová komedie s trochou akčnosti ( což je jiné oproti ostatním komiksovým filmům ) a docela mě to bavilo. Zasmějete se a strávíte příjemný večer u fajn filmu. Pokud máte tenhle žánr rády tak určitě koukněte.


Hodnocení: 7/10

Komentáře

  1. Super nápad na článek, ráda si přečtu tvoje filmové názory. :) Filmy a chození do kina mám moc ráda, hlavně tedy sci-fi, akčňáky, komiksáky, fantasy... cokoli, co na velkém plátně hezky vynikne. :) Z těchto jsem viděla Labyrint, UNCLE a Ant-Mana, Labyrint byl fajn, ale už si skoro nepamatuju, co se tam dělo. :D Druhé dva filmy se mi hodně líbily. :) UNCLE je sice poněkud předvídatelný a zápletka je vlastně strašně ohraná, ale je to moc stylový film se skvělým retro feelingem a ujetou hudbou, takže mě hodně bavil. :) No a Ant-Man je taková marvelácká klasika - dobrá vtipná zábava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se nápad líbí :) A přesně jak píšeš akčnáky a marveláky jsou skvělé :)

      Vymazat
  2. The Man of Uncle som videla úplnou náhodou som totiž v kine zamierila do inej sály, ale bola som ohromená kvalitou filmu, aj s kamarátkou sa nám páčil, bol to super film, takéto akčné filmy mám veľmi rada.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano kvalita je naprosto skvělá , snad bude druhý díl

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky